Ik hoor net uit betrouwbare bron dat mods wel kunnen zien wat er voor een edit stond.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
nee. maar mods kunnen toch edits terug zien.
Jawel, we kunnen er wat mee. En dat gaan we ook doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:20 schreef boneyard het volgende:
ik heb gezien wat er stond en het was echt wel een spoiler, maar ja ik neem aan dat de mods daar nu verder weinig mee kunnen.
Zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, mooi staaltje teamwork daar.
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef 2609 het volgende:
wtf waarom word ik wel gebanned als ik (niet eens een echte) spoiler plaats in prison break topic en als iemand anders het doet gebeurd er niks
dat is met 2 maten meten
Je spoilerde weldegelijk en daarna zei je ook nog dat je het expres deed...lekker slim.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef 2609 het volgende:
wtf waarom word ik wel gebanned als ik (niet eens een echte) spoiler plaats in prison break topic en als iemand anders het doet gebeurd er niks
dat is met 2 maten meten
Zoals je kunt lezen, was dat per ongeluk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:14 schreef 2609 het volgende:
Prison Break NL #9 Hoe gaat dit aflopen?
deze maar hij heeft het snel verwijderd vuile nsb'er
Precies en mensen voor NSB'er uitmakenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen, was dat per ongeluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |