Ik wel, Sabrina kijkt wat onschuldiger en Monique heeft meer vouwen in d'r gezicht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk... Maar die twee blonde dolly's kan ik ook nog niet uit elkaar houden
Je ziet hem denken: "Ik wil later ook zo slim worden"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Etienne heeft zijn IQ match gevonden en kruipt iets dichterbij haar.
[afbeelding]
Als we deze achter elkaar zetten, krijg je een leuke animatiequote:
Ze zijn ook uitgezocht op hun niet buistere intelligentie vermoed ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:15 schreef Pinball het volgende:
Etiënne: "Wat is een fiasco ook al weer?"
"Ik ben niet zo van de moeilijke woorden."
Nou.. Tijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
meer stereotype als Rik komen ze niet of wel?
"Buistere"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zijn ook uitgezocht op hun niet buistere intelligentie vermoed ik
Sabrina kijkt onnozel uit haar ogen en Monique niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wel, Sabrina kijkt wat onschuldiger en Monique heeft meer vouwen in d'r gezicht.
"ik ben de hetero versie van Rik"quote:
Nouquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
De gezelligheid straalt eraf...
[afbeelding]
wat gezelligquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is een spelletjes marathon een goed idee
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is een spelletjes marathon een goed idee
[afbeelding]
Ik wou 't netjes zeggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:18 schreef Wickedangel het volgende:
Sabrina kijkt onnozel uit haar ogen en Monique niet.
Vandaar ook de posticon erbijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij willen roddels, ruzie en drank! Geen spelletjes!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als we deze achter elkaar zetten, krijg je een leuke animatie
[afbeelding]
Je gaat me toch niet vertellen dat intelligentie enigszins belangrijk isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Als die brunette Marcia een beetje intelligent is dan wordt dat mijn favoriet, wat een lekker ding leuk meisje
Monique kijkt niet nozel, bedoel je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:18 schreef Wickedangel het volgende:
Sabrina kijkt onnozel uit haar ogen en Monique niet.
Ja! Wij willen goedkoop vermaak damnit!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hmja ik denk dat dat sowieso ff duurt... dat heb je niet meteen al op de 2e avond... wat betreft de ruzies en roddels danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tijd voor 'truth or dare'quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja! Wij willen goedkoop vermaak damnit!.
Laat ik 't zo zeggen: ze kijkt alsof ze nog wel enige hersenactiviteit heeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Monique kijkt niet nozel, bedoel je?
Er kan nu ook niets van buitenaf geroepen worden. Dat zal ook wel meegespeeld hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:24 schreef ruby het volgende:
Was er maar een tuin, dan kon ik drank over de schutting gooien....
Doe jij eens de Humster vervangen.quote:
Ik zal de link even mailen naar de bewoners.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat kan hier [TOD #1] Truth or Dare over en met Big Brother
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |