Ja, ho eens even. Daar is wel even een flinke dosis talent voor nodig hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef APK het volgende:
[..]
So what
Jij drukt op een knopje en stuurt het naar een server.
Big deal.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:52 schreef Jesssica het volgende:
Ik moet toegeven dat ik ook de gelijkenis zie![]()
Waren wij het er gisteravond niet over eens dat Marcia de mooiste vrouw daar isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan met Egbert en Marcia blijven zitten zeker.
Niks ervan, Janine en Rik moeten blijven!
Dat zal wel niet lukken met dat rantsoen en zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:04 schreef ruby het volgende:
Die sneue danspasjes worden vervelend.
Op naar de next level graag: een hoop drank, dank u.
Dat zou ze nog half-orgasmerend uitschreeuwen als iemand haar een anekdote vertelde van de dag dat hij een stuiver vond op straat.quote:
ik pak er ook maar even een rose-tje bij....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:04 schreef ruby het volgende:
Die sneue danspasjes worden vervelend.
Op naar de next level graag: een hoop drank, dank u.
Mensen die de hoogste irritatiefactor in het huis hebben moeten blijven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef Pinball het volgende:
En dan met Egbert en Marcia blijven zitten zeker.
Niks ervan, Janine en Rik moeten blijven!
I told you so.... Het is een kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:05 schreef beaverhausen het volgende:
Etienne zit wel erg geïnteresseerd naar een hupsende Rik te kijken..
Jawel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:05 schreef Wickedangel het volgende:
Waren wij het er gisteravond niet over eens dat Marcia de mooiste vrouw daar is![]()
Soms wel, zoals in BB3.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef Pinball het volgende:
Jawel.
Maar het is geen missverkiezing, het is BB. De mooiste wint niet altijd.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jawel.
Maar het is geen missverkiezing, het is BB. De mooiste wint niet altijd.
"Kijk, ik heb een afneembaar oor"quote:
Ja, dat was dan toevallig de enige keer dat de mooiste wel won ja.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat was dan toevallig de enige keer dat de mooiste wel won ja.
Sandy.quote:
Ik prefereer de volgende methode:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:09 schreef golfer het volgende:
Kan iemand een rol toiletpapier stoppen in die bek van Janine, zodat ze even haar muil moet houden.
Die hangt op de bank. (Moustafah typequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:10 schreef superhero87 het volgende:
Waar is Semih?
Waarom heb jij Hilde in je avatarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:11 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ook zo'n oranje oma-pan!![]()
(mijn reputatie is toch al naar de knoppen.. kan dit er ook nog wel bij!)
Open deur... maar die laat ik maar open staan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:09 schreef golfer het volgende:
Kan iemand een rol toiletpapier stoppen in die bek van Janine, zodat ze even haar muil moet houden.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom heb jij Hilde in je avatar![]()
quote:
Dat is Sabrina, de leerlingheks.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Indo gozert duidelijk nog niet op zijn gemak bij blonde doos
(ik moet die namen es gaan leren)
Juist.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat was dan toevallig de enige keer dat de mooiste wel won ja.
Tuurlijk... Maar die twee blonde dolly's kan ik ook nog niet uit elkaar houdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hee scanman
Zou jij misschien ook de namen van de mensen die jij capt erbij willen doen? Althans, voor de komende dagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |