M'n ongeschoren psychopaat wat doe je?!quote:
Mannen die als kickbokser poseren is sowieso...quote:
LOL... daar heb je gelijk aan ja.... Foutje.... Ik snap sowieso niet dat er vrouwen zijn die op mannen vallen, maar dat is weer een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat alle vrouwen op mannen vallen?!![]()
! (
)
Umfafah, Umfufuh... all those bitches' names sound alikequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Die term Umfufuh ken ik niet. Wat is dat?![]()
Uit 'Zombie holocaust' ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hou het op Naomi. Daar lijkt ze tenminste ontzettend op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Umfafah, Umfufuh... all those bitches' names sound alike![]()
Wow, wat ziet hij er gevaarlijk uit. Een beetje als Daniel-sanquote:
Komt uit 'Raw' van Eddie Murphy.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef ruby het volgende:
[..]
shaka zulu...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je een foto van Janine maakt, moet je die wel enorm bijlichten, wil die beetje zichtbaar zijn...
[afbeelding]
"EDDIE... what have you done for me lately???"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef APK het volgende:
[..]
Komt uit 'Raw' van Eddie Murphy.
Een aanrader.![]()
Ze kijkt zoals je verwacht van een blondjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef kukeleku het volgende:
[afbeelding]
sabrina (1 blond zusje)
Maar iedereen vindt dat BB zich nergens mee moet bemoeien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:35 schreef ruby het volgende:
Het wordt tijd voor een rel. Dat "gezellige" geleuter is nu mooi geweest.
Je komt nog eens ergens als je bij de KKK zit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:36 schreef ruby het volgende:
Etienne heeft ook van alles meegemaakt. En dat voor een 19-jarige...
O dan moet je dit een keer bekijken!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef ruby het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |