Offtopic: ik zit er ook en ik ben ook niet incrowd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is haske voor incrowd enzo. Daar mag ik niet komen..
Ontopic: Etienne is blijkbaar niet gewend om met bestek te eten. Gaat ook moeilijk als je één handje in de lucht hebt.
Nou, ik vind die Etienne wel een lekker ding hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:
We kunnen dit jaar wel weer concluderen dat de meiden mooier zijn dan de mannen. Dus de vrouwelijke en homosuele kijkers komen er weer bekaaid vanaf.
Niet dat dat mij wat uitmaakt trouwens, maar het valt wel op.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:26 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
ik glim niet van het zweet, hoooor....
![]()
![]()
Impliceer jij nu dat alle vrouwen op mannen vallen?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:
We kunnen dit jaar wel weer concluderen dat de meiden mooier zijn dan de mannen. Dus de vrouwelijke en homosuele kijkers komen er weer bekaaid vanaf.
Niet dat dat mij wat uitmaakt trouwens, maar het valt wel op.
Ow ja, je had het over een "mooi" meisje. Hoe kan ik me toch vergissen?quote:
Breezah alertquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, ik vind die Etienne wel een lekker ding hoor.![]()
Nee, hij zei duidelijk dat hij Umfafah niet bedoelde!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow ja, je had het over een "mooi" meisje. Hoe kan ik me toch vergissen?![]()
Umfufuhquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef APK het volgende:
Wie is dat mooie meisje met dat zwarte haar?![]()
En nee, ik bedoel niet Umfufuh.![]()
Die term Umfufuh ken ik niet. Wat is dat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, hij zei duidelijk dat hij Umfafah niet bedoelde!![]()
Hij zakt ff gigantisch op mijn ranglijst geloof ik....quote:
Bush bitch.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:28 schreef NorthernStar het volgende:
Umfufuh
I was like... Bitch! You was butt-naked on a zebra last month!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |