Kijk, en dat is nou een cornucoquote:
Is dit Etienne? Ik kan zijn pik niet vinden hoorquote:
Ik moest lachen om je username in combi met die pukkel van Etiennequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:53 schreef Lange_Lans het volgende:
En dan lijkt hij ook nog groter, omdat hij kaal is.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:20 schreef BB6kijker het volgende:
Aha, dáárom is hij extreem rechts. Hij denkt natuurlijk: al die negers hebben een grotere en is daarom gefrustreerd. Dat klopt ja, die hebben een grotere, maar iederéén heeft een grotere!
Die van Rik is anders best noemenswaardig hoorquote:
Maar ik vind Rik eng om te zien, zelfs een mooi slurfje knapt daar niets aan opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die van Rik is anders best noemenswaardig hoorJa, ok, hij is homo, maar kijken kan geen kwaad
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:27 schreef yvonne het volgende:
En nee hoor heren, wij letten heus niet op grootte
We wachten op een close-upquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:58 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is Semih niet besneden of zie ik het verkeerd?
Dat verklaard het dan wel weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef Bluezz het volgende:
Onbesneden, hij is dan ook geen moslim
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
of eigenlijk heb ik ze wel zo klein gezien, maar dat was tijdens het verschonen van een luier dus dat telt niet![]()
Het bed delen.. okee.. maar meer dan slapen?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
en dan maar vertellen dat je al met tientallen vrouwen het bed hebt gedeeld![]()
Laten we hem daarom voortaan maar niet meer E10 maar 1,10 noemen (vanwege de pik van 1,10 cm).quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat verklaard het dan wel weer
Overigens sta ik écht perplex van die playmobielpiemol van Etiënne. Zo klein heb ik ze nog nooit gezien
of eigenlijk heb ik ze wel zo klein gezien, maar dat was tijdens het verschonen van een luier dus dat telt niet![]()
WHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:32 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Laten we hem daarom voortaan maar niet meer E10 maar 1,10 noemen (vanwege de pik van 1,10 cm).
Eeh, een beetje met mijn grapje lopen pronken!quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:32 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Laten we hem daarom voortaan maar niet meer E10 maar 1,10 noemen (vanwege de pik van 1,10 cm).
Integendeel, ik zou willen dat iedereen hem overneemt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:46 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Eeh, een beetje met mijn grapje lopen pronken!![]()
Ik ben in opperste verwachting van de handel van Tijn, maar heb hem ook nog niet kunnen pakkenquote:Op maandag 4 september 2006 12:57 schreef BB6kijker het volgende:
Nog steeds geen piem0l van Tijn. Hij doet er ook alles aan om hem te verbergen. En terecht, zo lijkt het, want als ik hem in zijn short zie, zie ik niet veel, kortom: een kleine piem0l. Zo klein als die van 1,10cm zal hij niet zijn, maar toch. Best opmerkelijk, want met de piem0l van Rik is niets mis.
Was net nog in beeld toen hij met Semih stond te douchen. Alleen beetje veraf, maar wel zichtbaar.quote:Op maandag 4 september 2006 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben in opperste verwachting van de handel van Tijn, maar heb hem ook nog niet kunnen pakken
Wel de billen, en dat beloofde veel goeds
Ik kijk niet 24/7, daar heb ik jou toch voor scanniequote:Op maandag 4 september 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Was net nog in beeld toen hij met Semih stond te douchen. Alleen beetje veraf, maar wel zichtbaar.
Bedoelt ie niet gewoon geschoren dan i.v.m. dat "harig" of hij heeft er zelf geen snars van begrepenquote:Op maandag 4 september 2006 17:37 schreef CorMon het volgende:
Ik lees hier allerlei dingen over dat Semih niet besneden zou zijn ,omdat hij geen moslim is!Maar hij heeft dit zelf in het huis zitten vertellen dat ie besneden is,en heb hieronder ook een stukje uit het dagboek gekopieërd waar hij dit zegt.(Ook al lijken de foto's het tegendeel te bewijzen,misschien dat het zo niet goed te zien is!?)Dit stukje is van dag 7.
Semih heeft een iets scherpere mening: “Een harige *** is niet hygiënisch. Ik heb een besneden *** en dat schijnt ook een stuk hygiënischer te zijn”, zegt Semih.![]()
Een waarschuwing voor Bluezz, PAS OP MET HET PLAATSEN VAN DIT SOORT FOTO'S!!!quote:
Iddquote:Op maandag 4 september 2006 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Het lijkt toch echt op een voorvelletje wat we op de foto zien
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er nog wat vintage naakt van bb1 bart?:)
Er is al een Tijnschwanz langsgeweest, helemaal in het begin van dit topicquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:53 schreef BB6kijker het volgende:
Nog steeds geen Tijn. Die heeft wat te verbergen. Ik denk een héél klein pikkie. Raar, want met die van zijn broertje is weinig mis.
das niet zo moeilijk he !quote:Op maandag 18 september 2006 19:16 schreef ruby het volgende:
E10 verbergt z'n piemie maar weer eens.
Zou ie gegroeid zijn de afgelopen dagen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:40 schreef FooFighter1 het volgende:
[IMG]http://i95.photobucket.com/albums/l153/Mau1975/ScreenShot034_tn.jpg[IMG]
E10 met een grotere lul![]()
komt vast van het trekken op sabrinaquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Zou ie gegroeid zijn de afgelopen dagen?
Welnee, dit is duidelijk een (half)stijve piemel. Logisch dat hij hem even hard gemaakt heeft, want in vergelijking met Jeroen (waaraan alles fout is behalve zijn piemol) vie hij wel héél erg in het niets.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Zou ie gegroeid zijn de afgelopen dagen?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:26 schreef scanman01 het volgende:
Rik ligt met Etienne te kloten in bed en gaat dan het bed uit, met een overduidelijke erectie.
Is dat de eerste keer dat we een erectie zien in de NLse Big Brother?
Hieronder het filmpje:
http://rapidshare.de/file(...)nOutOfBed-JohnDK.asf
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:26 schreef scanman01 het volgende:
Rik ligt met Etienne te kloten in bed en gaat dan het bed uit, met een overduidelijke erectie.
Is dat de eerste keer dat we een erectie zien in de NLse Big Brother?
Hieronder het filmpje:
http://rapidshare.de/file(...)nOutOfBed-JohnDK.asf
Wees blij, wij zien een lelijk naakt lijfquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:07 schreef Samson het volgende:
Wees blij, wij zien een lelijk naakt lijf![]()
Haleluja, ik ben toch aardig wat gewend, maar...............quote:
Vergeet Rik niet, die stond vanmiddag even te shaken onder douche. Het duurde een minuut voor hij terug naar de andere kant wasquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Als ie beweegt is het nog erger kan ik je vertellen.
Daar móet die arme jongen wel een hersenschudding van krijgen
Wie nog meer danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:22 schreef Morwen het volgende:
Vergeet Rik niet, die stond vanmiddag even te shaken onder douche. Het duurde een minuut voor hij terug naar de andere kant was![]()
En nee, daar kijk ik niet ALLEEN naar![]()
Ja natuurlijk, wat denk jij dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:47 schreef Frappelsien het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier? 12??
Jezus.. zitten jullie nou werkelijk de hele dag naar een scherm te staren, in de hoop een foto van een naakte man te kunnen maken?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |