rautnegerquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:11 schreef Tijn het volgende:
Route spreek je zowel in Brits- als in Amerikaans-Engels uit als "roet".
OS X zegt idd "roet" en "rauter"quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:20 schreef Bigs het volgende:
Ik zou zeggen, vraag het OS X:
Open een Terimal en typ achtereenvolgens 'say route' en 'say router'. Ik weet niet of het klopt, maar die zegt 'roet' en 'rauter'
Mooiquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:54 schreef broer het volgende:
De Pronunciation Dictionary geeft voor route zowel de uitspraak 'raut' als 'roet'. Voor router geeft hij alleen de uitspraak 'rauter'.
Lijkt me duidelijk.
Wat zegt 'ie over LaCie, broer?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:54 schreef broer het volgende:
De Pronunciation Dictionary geeft voor route zowel de uitspraak 'raut' als 'roet'. Voor router geeft hij alleen de uitspraak 'rauter'.
Lijkt me duidelijk.
Geloof het of niet, het staat er helemaal niet in...quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:06 schreef Tijn het volgende:
Wat zegt 'ie over LaCie, broer?
Wat een kut-woordenboek.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:12 schreef broer het volgende:
[..]
Geloof het of niet, het staat er helemaal niet in...
The Bold and the Beautiful.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:12 schreef Geqxon het volgende:
Dat zou een optie zijn, maar dan kan ik niet de release-dates makkelijk noteren, en daarnaast heb ik niet alle orginele bestanden meer op mijn hardeschijf staan
En eh, nerderig of niet, het is verrekte handig als je meerdere TV-series gelijktijdig volgt!
Prison Break, Family Guy, CSI, The Fresh Prince enz.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:37 schreef Furious het volgende:
[..]
The Bold and the Beautiful.
As The World Turns.
Goede Tijden, Slechte Tijden.
Get a job, jij hebt echt tijd teveel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Prison Break, Family Guy, CSI, The Fresh Prince enz.
Koop meer geheugen en zeik niet op Rosetta. Hier draait Office sneller dan op mijn G4 PPC.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb momenteel een spreadsheet in Excel, waarbij ik bij kan houden welke afleveringen van welke tv-serie ik gezien heb. Dit ging in Windows het makkelijkst met Excel (aangezien ik met kleurcodes werk, en je cellen door kan trekken). Een voorbeeldje:
[afbeelding]
Geel = Deels bekeken
Groen = Bekeken
Blauw = Staat klaar om bekeken te worden
Rood = Staat niet op mijn HDD en is nog niet bekeken
Grijs = Announced.
Excel in OSX gaat ivm. Rosetta een beetje traag, en nu vroeg ik mij af: Kent iemand een goed programma waar dit makkelijker in gaat? Het liefst freeware, maar shareware tot 25-40 dollar is geen probleem.
Yeah, korte en langetermijns. Elke debiel kan toch wel onthouden welke aflevering van een serie 'ie het laatst bekeken heeft.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Koop meer geheugen en zeik niet op Rosetta.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yeah, korte en langetermijns. Elke debiel kan toch wel onthouden welke aflevering van een serie 'ie het laatst bekeken heeft.
We hebben het dan wel over de ultieme debiel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yeah, korte en langetermijns. Elke debiel kan toch wel onthouden welke aflevering van een serie 'ie het laatst bekeken heeft.
quote:Hallo daar,
Allereerste post in dit topic van mijn kant.
Op dit moment ben ik nog een Windows XP gebruiker, maar ik ben erg onder de indruk van Mac OS 10.5 en zit al langere tijd naar een Mac Mini te kijken.
Grootste punt voor mij is voornamelijk geld, ik wil er niet teveel aan uit geven. Nu heb ik de prijzen van bijvoorbeeld Dell en Apple vergeleken bij een ongeveer gelijke configuratie en Apple is toch goedkoper met haar Mac Mini.
Dit punt in het achterhoofd houdende is mijn vraag de volgende; is het verschil echt zo groot tussen een Core Solo en een Core Duo? Met mijn huidige Windows pc (1.6Ghz AMD, 768MB RAM, ATi 9200SE etc) luister ik voornamelijk muziek, maak ik gebruik van internet en email en wil ik soms een spelletje doen (zoals FS2004 en NFSU).
Verder wil ik graag weten of de Creative Webcam Vista Plus out of the box compatible is met OS X? Zo ja, dan is er geen enkele reden om niet over te stappen en kan het sparen beginnen .
Bij voorbaat dank voor de replies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |