PowerBook 12" blijft de mooiste.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef Furious het volgende:
Dat is het kwaad verhelpen met een noodoplossing, jullie hadden allemaal zo'n mooie 12" PowerBook moeten kopen. Degelijk fabrikaat!![]()
![]()
![]()
Ik ging even koffie zetten dus ik heb het niet gezienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
Wat is dat firmware-updaten toch erg makkelijk op een Mac. Niet dat ik anders verwacht had, maar toch
Dat viel mij ook al op, zo veel makkelijker dan op een pc.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
Wat is dat firmware-updaten toch erg makkelijk op een Mac. Niet dat ik anders verwacht had, maar toch
Ik vond het vooral mooi dat Software Update eerst zei 'let op, voor de firmware updater zijn er instructies, lees deze goed door! Dus ik was bang voor een ingewikkelde firmware-update zoals ik dat gewend ben (nog nooit een firmwareupdate op een Apple hoeven doen) en las de instructies aandachtig door. Ik was erg opgelucht toen bleek dat die instructies konden worden samengevat met 'druk op de restart knop in dit schermpje'.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, zo veel makkelijker dan op een pc.![]()
We zitten hier in de Apple slowchat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Een beetje BIOS is tegenwoordig ook heel simpel vanuit windows te updaten dmv een enkele muisklik.
Gaat heen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
We zitten hier de Apple slowchat.
Dat zou kunnen, maar ik kom toch voor mijn werk geregeld BIOS updates tegen die een diskette, DOS, een hoop input en een klein beetje geluk nodig hebben...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Een beetje BIOS is tegenwoordig ook heel simpel vanuit windows te updaten dmv een enkele muisklik.
Op de oude iMacs moet je en een of ander programmer's button inhouden tijdens het rebooten om die firmware te updaten, anders doet ie niks. Daar kwam ik pas na 3x rebooten achterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vond het vooral mooi dat Software Update eerst zei 'let op, voor de firmware updater zijn er instructies, lees deze goed door! Dus ik was bang voor een ingewikkelde firmware-update zoals ik dat gewend ben (nog nooit een firmwareupdate op een Apple hoeven doen) en las de instructies aandachtig door. Ik was erg opgelucht toen bleek dat die instructies konden worden samengevat met 'druk op de restart knop in dit schermpje'.
Tja, 5 jaar oude apples zullen ook wat minder eenvoudig te updaten zijn. Mijn mobo is nu een jaar of 3 oud en daarbij kan met 1 klik de BIOS geupdate wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik kom toch voor mijn werk geregeld BIOS updates tegen die een diskette, DOS, een hoop input en een klein beetje geluk nodig hebben...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:41 schreef Bigs het volgende:
[..]
Op de oude iMacs moet je en een of ander programmer's button inhouden tijdens het rebooten om die firmware te updaten, anders doet ie niks. Daar kwam ik pas na 3x rebooten achter(toen las ik namelijk pas wat er op het scherm stond)
Mijn 6 jaar oude moederbord kon dat ook al. Het standaardtooltje was inderdaad zo'n ouderwets DOS-ding, maar Asus bood toen ook al gewoon een Windows-variant aan. Wel zo makkelijk als je probeert een leuk logo in je BIOS te hackenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, 5 jaar oude apples zullen ook wat minder eenvoudig te updaten zijn. Mijn mobo is nu een jaar of 3 oud en daarbij kan met 1 klik de BIOS geupdate worden
leesiequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:43 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand hoe je Lacie uitspreekt?
Zo van "Leeesie" of "Lassie" (de hond) of "La SieeJee" (op zijn frans).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |