Dat kun je helemaal niet weten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:55 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind het heulegaar niet zo leuk.
Hier zit er alleen onweer in de lucht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:57 schreef Het_hupt het volgende:
mods aanzetten tot het sluiten vantopics als dit?
Zit dr wat in de lucht dat een de wereld kuttopiques worden gestart ofzow?![]()
Pas in de vierde ronde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:01 schreef Materia het volgende:
Mag ik een klinker kopen?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef Materia het volgende:
[..]
Kun je me een hint geven, hoe ik in die vierde ronde kan geraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Ik kan je de tip geven om Kamstjaska aan te vallen met dubbele woordwaarde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Kut ..... ik was bijna bij level 7. Heb ik daar die kikker opgegeten waardoor ik geen schaakmat meer kan zetten en nu ben ik in de gevangenis beland.![]()
Ik kan daar alleen maar uitkomen door óf een full house neer te leggen, óf m'n huisjes in de kalverstraat te vekopen ... ik weet niet meer wat ik moet doen![]()
Dat ga ik meteen proberenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik kan je de tip geven om Kamstjaska aan te vallen met dubbele woordwaarde.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:17 schreef TwyLight het volgende:
Yes ik heb 7 gegooid
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb Algemeen Fons getrokken. Dit keer was het Fons Jansen en hij vond het lekker.
In dat geval: F5... en met een torpedo maak ik jouw schoppenboerdooreenbushokje naar het buitenspelvierkantjequote:
Ik wil graag 3 klei en 2 hout ruilen voor 5 schapen. Dan heb ik een Grote Straat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In dat geval: F5... en met een torpedo maak ik jouw schoppenboerdooreenbushokje naar het buitenspelvierkantjezo.
Ja, word erg veel gespeeld op Ameland.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ken ook een leuk spel dat heet Steek een Midland in de brand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Kick denk dat ik verhuisquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja, word erg veel gespeeld op Ameland.
Dat is niet de struikrover, dat is gewoon Imca Marina.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:23 schreef Biancavia het volgende:
Ha! De struikrover!
Iedereen 2 legers inleveren.
Nee, ik heb een interrupt kaart, die meteen jouw struikrover in het kerkhof banned.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:23 schreef Biancavia het volgende:
Ha! De struikrover!
Iedereen 2 legers inleveren.
Nee, want ik heb de ridder in mijn bezit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ik heb een interrupt kaart, die meteen jouw struikrover in het kerkhof banned.![]()
alleen voor dat al ga ik maandagochtend een cavia bij de dierenwinkel kopen en voor de wolven gooien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:50 schreef Biancavia het volgende:
Maar ik zeg lekker niet wat het is!
Wolven zijn keilief.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:26 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
alleen voor dat al ga ik maandagochtend een cavia bij de dierenwinkel kopen en voor de wolven gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |