thxquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Wist ik niet joh. Gefeliciteerd alvast
.
Toch lijkt mij dat ook heel lastig, dat inschatten van de tijd als je zo opgesloten zit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
3 uur? het is al avond hoor
jezus, wat een bosmongolen dit jaar
Tijdens BB1 sloeg dat juist zo aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
Kan Big Brother ze geen opdracht geven ofzo? Dit is saaaaaaaaaaaai
Tuurlijk. Er wordt hier weer een beetje snel geroepen dat ze allemaal een IQ van onder de 60 hebben enzo. Ga er zelf maar eens zitten. Iedereen maakt wel eens een domme opmerking zonder dat je dan meteen IQ -100 hebt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch lijkt mij dat ook heel lastig, dat inschatten van de tijd als je zo opgesloten zit.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er wordt hier weer een beetje snel geroepen dat ze allemaal een IQ van onder de 60 hebben enzo. Ga er zelf maar eens zitten. Iedereen maakt wel eens een domme opmerking zonder dat je dan meteen IQ -100 hebt.
Nee, joh oetlul! Dat is een reden om je te nominerenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:05 schreef Bocaj het volgende:
Dat er nou niemand zegt: Rot op met dat stomme spel...
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]kijk jij dezelfde streams als ik?
Zou me niks verbazen als ze straks inderdaad wat krijgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:08 schreef Gert het volgende:
Die Milicia (oid) zat Jeroen net wel behoorlijk te teasen met haar voet.
zal wel bij het "spel"horen van doen alsof ze een relatie hebben.
Is dat die Milica?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |