Ik heb het pas drie keer gekicked vandaagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Is er iemand die het langs de lijn topic kan vinden ?
Ik was nog niet in het sportforum geweestquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb het pas drie keer gekicked vandaag
Second thatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is het Spaanse origineel van Vanilla Sky. Persoonlijk vind ik Abre los ojos veel beter dan het slappe Hollywood-aftreksel
*noteert de titelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef D1 het volgende:
[..]
Second that
Kijk dan ook ff Mar Adentro. Ook een superfilm
Die film is wel redelijk heavy, vond ik tenminste, dus je moet er wel voor in de stemming zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef borisz het volgende:
[..]
*noteert de titel
*zet een paar biertjes klaar
heb er ook nog wel een paarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef borisz het volgende:
[..]
*noteert de titel
*zet een paar biertjes klaar
Gaaf he? Paar jaar geleden gezien, echt leuk!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
Die voetbalfilm op Talpa. Ik lig in een deuk
Neem het op. Iggy Pop moet geweldig zijn geweest. Hopen dat ze meer dan één nummer laten zienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:28 schreef pascalheister het volgende:
Lowlands zo ff kijken op ned 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |