Die film is wel redelijk heavy, vond ik tenminste, dus je moet er wel voor in de stemming zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef borisz het volgende:
[..]
*noteert de titel
*zet een paar biertjes klaar
heb er ook nog wel een paarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef borisz het volgende:
[..]
*noteert de titel
*zet een paar biertjes klaar
Gaaf he? Paar jaar geleden gezien, echt leuk!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
Die voetbalfilm op Talpa. Ik lig in een deuk
Neem het op. Iggy Pop moet geweldig zijn geweest. Hopen dat ze meer dan één nummer laten zienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:28 schreef pascalheister het volgende:
Lowlands zo ff kijken op ned 3
Ik heb al een voorproefje van de banners gezien en ze zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:09 schreef X-fi het volgende:
Morgen avond post ik een topic met alle uitslagen, banners en stats
dank.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al een voorproefje van de banners gezien en ze zijn![]()
Wat is dat voor tournooi ?quote:
Az voor CLquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:13 schreef RayMania het volgende:
Eindelijk echt het voetbal los. AZ.
Ah, de eerste vijf gaan ze met twee vingers in de neus halen. Vorig seizoen was ik nog wel een beetje voor AZ (door Van Gaal, Arveladze, De Cler), omdat Ajax het zwaar klote deed. Nu hoop ik dat ze snel punten verspelen, al vind ik wel dat ze prachtig voetbal spelen. Ik denk dat het kampioenschap tussen AZ en Ajax gaat.quote:
Ben ik je zeker mee eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, de eerste vijf gaan ze met twee vingers in de neus halen. Vorig seizoen was ik nog wel een beetje voor AZ (door Van Gaal, Arveladze, De Cler), omdat Ajax het zwaar klote deed. Nu hoop ik dat ze snel punten verspelen, al vind ik wel dat ze prachtig voetbal spelen. Ik denk dat het kampioenschap tussen AZ en Ajax gaat.
1 van de 4 majors van het jaar: het USA PGA-kampioenschap.quote:
Wat een heldquote:
Zal morgen eens kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:30 schreef pascalheister het volgende:
tong doe je ook mee?
http://www.debestefilm.nl/
Uiteraardquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef X-fi het volgende:
Is er nog bier?
voetbal heb hooguit een kwartiertje gezien vandaagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:39 schreef RayMania het volgende:
Bah, er is weer téveel voetbal overal te volgen. Ik heb er een dagklus aan.
Ik volg echt alle competities (wie niet hier in voetbalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voetbal heb hooguit een kwartiertje gezien vandaag![]()
Er is ongeveer 2 keer per jaar een Meet (in Utrecht). Ergens in Oktober en in April dacht ikquote:
Mij maakt het niet uit wanneer het is. Ik ben waarschijnlijk gewoon van de partij, tenzij PSV thuis speelt. Groningen is echter wel te ver reizen voor mijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:45 schreef clauwheee het volgende:
Kan dat niet verschoven worden dit jaar? Oktober is voor ons moeilijk dit jaar door de verhuizing.
Maar ja, misschien zitten jullie helemaal niet op ons te wachten.
Of nee, het is in Groningen, dom van mij!
Het is echt erg druk inderdaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik volg echt alle competities (wie niet hier in voetbal), maar met Talpa erbij etc. is het gewoon téveel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |