quote:Nieuws | 20 augustus 2006 - De Xbox 360 is in staat om DirectX 10 te draaien. Zo heeft ATI, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de grafische chip in de Xbox 360, bevestigd.
Dit betekent dat het in de toekomst mogelijk is voor Xbox 360 gebruikers om games te spelen via DirectX 10. Hier is natuurlijk wel een update voor nodig die via Xbox Live automatisch zal worden vermeld, en waarschijnlijk ook bij de nieuwste games die gebruik maken van DirectX 10 word meegeleverd op de disc.
DirectX 10 zorgt voor een aantal verbeterde en nieuwe technieken waardoor het mogelijk is om nieuwe effecten toe te passen in games. Blijkbaar is de Xbox 360 zo gebouwd dat er in de toekomst dus nieuwe technieken beschikbaar worden in de console. Op de PC zullen de nieuwste games al gebruik maken van DirectX 10, waaronder Crysis.
Het is nog hoogst onduidelijk of ATI plannen heeft dit binnen enige tijd te verwerkelijken. Waarschijnlijk zal Microsoft bepalen wanneer de update moet komen. We hopen binnenkort meer te weten te komen.
Waarom denk ik dat die voorkant nep isquote:John Terry zal op de cover van Pro Evolution Soccer 6 vergezelgd worden door nieuwkomer Adriano, die een tijdje terug al tekende voor Konami
Nummer voor me? Mijn xbox360 loopt nu ook om de haverklap vast met alle spellen die ik heb.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:47 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zeg toch dat je MS moet bellen, omdat het een hele rare foutmelding is
Ik kan de bron van dit bericht niet vindenquote:
www.xbox.nlquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nummer voor me? Mijn xbox360 loopt nu ook om de haverklap vast met alle spellen die ik heb.
ik hoop wel dat je dan Co-op kan spelen op 1 xboxquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:55 schreef Chocobo het volgende:
Nog een coop action game
Kane & Lynch: Dead Men is a violent and chaotic journey of two men - a flawed mercenary and a medicated psychopath – and their brutal attitude towards right and wrong. Now, they must partner up as a mess of cash makes for hell on Earth in this co-op action game.
[afbeelding]
gewoon een jaar livequote:Op zondag 20 augustus 2006 18:48 schreef BMH het volgende:
"'Free' Xbox Live Gold subscription for a year month"
??
in dead rising alle zombies jouw hoofd gevenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef Armageddon het volgende:
Wat mot je dan met zo'n camera?
Erachter staat month, zou het niet voor een maand zijn? (zie trouwens bij die standaard editie ook maand staan, vaag allemaal.quote:
denk wel dat het een maand is, hijs te koop op 19 september, dus we zullen het dan wel zienquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:57 schreef Niek. het volgende:
[..]
Erachter staat month, zou het niet voor een maand zijn? (zie trouwens bij die standaard editie ook maand staan, vaag allemaal.
Geloof me, Just Cause is echt je centen niet waardquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef Niek. het volgende:
Wauw.... ik ben overtuigd.... 2 nieuwe filmpjes, een trailer en een videodagboek van de ontwikkelaars. Vooral het videodagboek is leuk, veel info en redelijk wat in-game beelden. Paar dingen die worden verteld:
-Er zijn ongeveer 100 verschillende voertuigen, elk wapen/elk voertuig wat je ziet kan je ook gebruiken.
-Het spel bevat 21story-missions, 300 side-missions en daarnaast nog eens bonus missions, dat zijn dingen zoals rond een eiland varen/race missies.
Als het nou net zo goed speeld als dat het klinkt en eruit ziet dan word dit echt een game die ik moet hebben... Voorlopig sla ik Saints Row dus over en wacht ik op Just Cause. (Daarnaast vind ik de setting van Just Cause leuker, eindelijk geen gangster dingen.)
Trailer
ftp://files.xboxworld.nl/pub/movies/justcause_minitrailer4.avi
Videodagboek
ftp://files.xboxworld.nl/(...)kkelaarsdagboek1.avi
-------------------------------------------------------------------------------
Er zijn ook wat filmpjes en screens van Timeshift, ziet er toch ook wel erg goed uit.
http://www.xboxworld.nl/n(...)-vivendis-timeshift/
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geloof me, Just Cause is echt je centen niet waard. Ik heb de preview build kunnen spelen, en godsamme wat is dat een fucking baggergame zeg
.
Dat trekt mij juist wel weer aan, het stunten, dat dat allemaal mogelijk is, en juist een beetje over the top. Houd denk ik wel ook goed de vaart in het spel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:58 schreef MMaRsu het volgende:
Mja, ik heb er niet veel hoop in. Vreemde acties zitten in het spel..je zit bijvoorbeeld op een motor, dan kun je er ineens vanafspringen, waardoor je 100meter in de lucht zit en je dan je parachute kan gebruiken om met 1 druk op de knop op een ander voertuig te belanden
Zeker doen. Sinds deel 2 de enige TR die ik uitgespeeld heb and then some.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb hem wel
daar niet van, maar ja, heeft 1x in me 360 gezeten, dus misschien word tijd om hem weer te gaan zoeken
Die Gold Kit leuk voor aankomend jaar, als ik me live ga verlengen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:47 schreef donald_dick het volgende:
er komen trouwens 2 edities van de xbox live vision camera
STANDARD KIT(expected RRP $39.99 - £21)
-GOLD KIT (expected RRP $79.99 - £42)
Lening aanvragen voor 3 spellenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Zeker doen. Sinds deel 2 de enige TR die ik uitgespeeld heb and then some.
Hele goede (albeit korte) game!
Jongens, hebben we allemaal een lening genomen voor de komende maand?
Saint's Row (Sandbox game, ik noem het geen GTA kloon) Sandbox alsin: Ga maar lekker dan wat je wil.
Testdrive Unlimited (Goede racegame)
Dead Rising
Oktober Forza 2quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:57 schreef gijsje79 het volgende:
Vanaf nu iedere maand 2 games.
September: Saint Row en TDU
Oktober: Tiger Woods en Forza
November: GoW en RBS.
Dan ben ik wel ff klaar.
Hoe kan je nou uitkijken naar een vervolg als je een deel onwijs vind zuigen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:21 schreef Takemenow het volgende:
Fuckerdefuck! Ik MOET PES 6 nu hebben! Ik heb Pes 5 gekocht om de periode zonder PES 6 door te komen maar wat zuigt ie ontzettend hard op de Xbox... Damn. De PS2 en PC versie zijn vele malen beter. Dit spel heeft een fucked up AI. Alle afvallende ballen zijn voor de tegenstander, de scheids is zo erg dat als je iemand maar aankijkt hij al fluit. Zuigt. Hard.
Heb PES 6 nodig. NU!
Ik nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik hoop wel dat je dan Co-op kan spelen op 1 xbox
het is een jaar en een maandquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
denk wel dat het een maand is, hijs te koop op 19 september, dus we zullen het dan wel zien
quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:00 schreef kepler het volgende:
fuck zeg, als ik terug kom in november heb ik heleboel games in te halen
Als jullie tegen die tijd nog games kwijt moeten dan hou ik mee aanbevolen
Daar schiet je ook al aardig mee op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:08 schreef Chocobo het volgende:
Al die gamesVoorlopig geniet ik van Lara,......... !
Tis jammer dat je het niet allemaal tegelijk kan spelen hequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:57 schreef gijsje79 het volgende:
Vanaf nu iedere maand 2 games.
September: Saint Row en TDU
Oktober: Tiger Woods en Forza
November: GoW en RBS.
Dan ben ik wel ff klaar.
Tijd voor maken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis jammer dat je het niet allemaal tegelijk kan spelen he![]()
Ja,... GoW en RS bv,.... die moet ik ook allebei hebbenquote:
Ja,.... denk ik ook.... vond het Afrika level ook geweldig. Ga de time trails ook doen. Als alles zo'n beetje uit is gaat Hitman er in.... en daarna zie ik wel weerquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daar schiet je ook al aardig mee op.
Eén deze dagen heb je die ook wel uit.
het kan niet anders dan dat er iets wordt uitgesteld, het zijn gewoon teveel gamesquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... GoW en RS bv,.... die moet ik ook allebei hebben2 in een maand.... dat is als RS niet uitgesteld wordt
Ik denk ook dat RS het niet haalt die maand..... tenzij ze echt dik 3 weken uit elkaar liggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:38 schreef kepler het volgende:
[..]
het kan niet anders dan dat er iets wordt uitgesteld, het zijn gewoon teveel games
Nou dat hoop ik ecchhht niet he... 3x meer zin in dan GoWquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat RS het niet haalt die maand..... tenzij ze echt dik 3 weken uit elkaar liggen.
Ja niks is zeker maar het zijn wel 2 console sellers..... RS biedt Multiplayer hemelquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik ecchhht niet he... 3x meer zin in dan GoW
Ik snap ook nog steeds niet wat ik er doequote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet wat ik er doe
Misschien moeten we eens met onze geliefde HR gaan pratenquote:
Die is op vakantiequote:Op maandag 21 augustus 2006 10:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens met onze geliefde HR gaan praten
Ok dan is het gewoon 'slecht'quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:23 schreef Morthill het volgende:
Het ergste is dat ik ik weet niet hoe vaak al gezegd heb dat ik die game ga halen
Het biedt multiplayer hemel, duh.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:18 schreef Morthill het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet wat ik er doe
vlgs mij niet.. alleen een losse mem card en dat kost een hoop geld.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Kan je trouwens elke willekeurige USB stick in die xbox douwen om de boel te backuppen?
meestal is het binnen een week geregeld. UPS meneer komt de Xbox halen en wordt dan binnen een paar dagen weer terug gestuurdquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Net even xbox support gebeld. Ik krijg een nieuwe. Hoe lang gaat dat duren meestal?
Bij mij 2 dagen, woensdag opgehaald, vrijdag weer in huisquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Net even xbox support gebeld. Ik krijg een nieuwe. Hoe lang gaat dat duren meestal?
Mooi zo! Das wel netjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:41 schreef kepler het volgende:
[..]
meestal is het binnen een week geregeld. UPS meneer komt de Xbox halen en wordt dan binnen een paar dagen weer terug gestuurd
Oh dan valt de prijs nog meequote:Op maandag 21 augustus 2006 10:43 schreef Armageddon het volgende:
SanDisk Cruzer CrossFire 512 MB
¤ 20,-
Productomschrijving:
De Cruzer CrossFire van Sandisk voegt mobiliteit toe aan uw pc-games of gameconsole! U kunt de USB-stick gebruiken voor het opslaan van 'save games' en overige game data zoals bijvoorbeeld 'downloaded content'. De Cruzer CrossFire is compatibel met alle systemen met een USB-poort zoals de pc en Xbox 360. U kunt uiteraard ook al uw foto's, muziek en video's naar de stick kopiëren welke u vanaf uw Xbox 360 kunt afspelen op de televisie.
http://www.memoryshop.nl/geheugen/25
Ja zal ik doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeg ff of die werkt.. dan koop ik hem ook een keer..
Beter save then sorry.
Ja dat kan... staan die goed?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:48 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb dus het probleem dat elk spel vastloop bij mij. Zegt die xbox support of mijn tijd en datum goed staan. Daar loopt ie blijkbaar van vast.
beter dan dat je alle savegames kwijt bentquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zeg ff of die werkt.. dan koop ik hem ook een keer..
Beter save then sorry.
Maar zou niet verklaren waarom de games niet afspelen overigs... een demo kan aan tijd gebonden zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Straks even kijken thuis. Zit op mijn werk nu.
Dat zou echt vervelend zijn ja.. toch een stuk historie foetsie.. en mn gedownde auto's in PGR3.. updates van spellen allemaal weer, maps...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:52 schreef kepler het volgende:
[..]
beter dan dat je alle savegames kwijt bent![]()
Ik heb dit gezeik sinds die Dead Rising demo trouwens.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar zou niet verklaren waarom de games niet afspelen overigs... een demo kan aan tijd gebonden zijn.
Je bent niet de eerste in deze reeks met problemen met zn 360.. maar wel de eerste met die vreemde foutmelding.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb dit gezeik sinds die Dead Rising demo trouwens.
Nee hoor sinds maart al.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste in deze reeks met problemen met zn 360.. maar wel de eerste met die vreemde foutmelding.
En je hebt je 360 nog maar net![]()
tuurlijk welquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ok dan is het gewoon 'slecht'
Nooit RS gespeeld zeker...
quote:It's reported to be higher fidelity, louder, and all-around a major improvement over the wired headset. Because the Xbox 360 can recognize a whopping 40 different wireless channels, four players using wireless controllers and wireless headsets won't even tax the system. A soft rubber ring wraps around your ear, and a padded speaker sits directly over your ear canal, while the reverse side features volume buttons.
DE tandjes!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef Tain het volgende:
Battlefield: Bad Company
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DAT is praatquote:
Al gepost...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef Tain het volgende:
Battlefield: Bad Company
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo mooi is het nu ook weer nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
DE tandjes!!!
Serieus.. ik klikte die eerste open op ware grootte.. alsof ik naar een echte Hummer keek!!
Nee stond er niet bij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DAT is praatDie haal ik gelijk. Is al iets bekend over release?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |