Die wat jij bedoelt woont een paar huizen verderop.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
Je buurman was toch zo'n pauper met een dikke motor die donuts zat te skidden![]()
Het is inderdaad een zeer dubieus verhaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Waarom reed jij langs een homo-ontmoetingsplaats en reed je langzaam genoeg om je buurman's auto te spotten?
vraag gewoon langs je neus weg of het klopt dat zijn auto daar stond en wacht dan zijn reaktie af!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Toen ik gistermiddag voor mijn werk langs een homo-ontmoetingsplaats reed stond daar dus serieus de wagen van mijn buurman![]()
![]()
![]()
Henk is getrouwd en heeft gewoon kinderen van 12 en 17 + een goede baan.
Moet ik die heaumeax nu gaan chanteren of niet ? Wat een eikel![]()
![]()
![]()
en dat noem je buurman? eerder een buurtman.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die wat jij bedoelt woont een paar huizen verderop.....
Eauh. Goeie straatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die wat jij bedoelt woont een paar huizen verderop.....
misschien was het wel zijn vrouw die op homo's valt...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:24 schreef just me het volgende:
Buurman kan zijn auto ook aan een vriend hebben uitgeleend
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:24 schreef just me het volgende:
Buurman kan zijn auto ook aan een vriend hebben uitgeleend
Hij stond met zijn auto op de parkeerplaats die hier in de buurt bekend staat als homo-ontmoetingsplaats.quote:
lul je je er maar onderuit, condoomprikker!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hij stond met zijn auto op de parkeerplaats die hier in de buurt bekend staat als homo-ontmoetingsplaats.
Wij waren bij dat tankstation aan het werk, waar die parking aan ligt zeg maar.
Wat voor werk deed je daar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hij stond met zijn auto op de parkeerplaats die hier in de buurt bekend staat als homo-ontmoetingsplaats.
Wij waren bij dat tankstation aan het werk, waar die parking aan ligt zeg maar.
Hoe weet jij dat ???? /?????? /?? //???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:35 schreef CryARiver het volgende:
Wie zegt dat hij een flikker is? Een groot deel van die mannen die naar die plekken gaan zijn eigenlijk gewoon hetero, maar hebben zo'n slecht sex-leven dat ze alternatieven zoeken![]()
heeft ie vast gehoord van een "vriend"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ???? /?????? /?? //???
een vriend jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:36 schreef kollie het volgende:
[..]
heeft ie vast gehoord van een "vriend"![]()
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:38 schreef De_Ananas het volgende:
Als je een echte hetero was zou je geweigerd hebben om daar te gaan werken!
Dus jij zou bij een sollicitatie een baan weigeren omdat er een homo werkt ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:38 schreef De_Ananas het volgende:
Als je een echte hetero was zou je geweigerd hebben om daar te gaan werken!
volgens mij staat er in je profiel dat je werkloos bent, maar wel een hoog salaris verdient. leg eens uit?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus jij zou bij een sollicitatie een baan weigeren omdat er een homo werkt ?
Jij bent degene die klaagt over dat je buurman bij een homoparkeerplaats staatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk; weet je niet dat homofilie besmettelijk is dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zeker wel.Geen flikkers waar ik werkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee maar aids wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja; weet je niet dat homofilie besemttelijk is dan?![]()
Jij zou dat wel lekker vinden hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En toch fan van ajax?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zeker wel.Geen flikkers waar ik werk![]()
dat is niet voor niets een homoziekte natuurlijk...quote:
En Heitinga dan?quote:
nee die is gewoon lelijk.quote:
Niet alle lelijke mensen met een hazelip zijn homo hoor!quote:
Nee dan had ik hem al van het balkon afgegooid hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
woon jij naast sandstorm
ik denk dat ie chanteert voor geld. of een goede beurt natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:51 schreef just me het volgende:
Hé topic starter, als het nu echt je buurman zou zijn wat zou je dan met die info doen ?
Ik hoop dat je snel naast m komt te wonen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dan had ik hem al van het balkon afgegooid hoor.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:49 schreef TheYoung1 het volgende:
Vraag ff aan je buurman of hij je lul uit zn mond wil halen en je uitleggen wat hij daar deed.
Of ben je bang te horen dat hij vreemd gaat??
sbs programma undercover in nederland was dat in. ging die journalist de bosjes in waar ook van die gasten de auto uitstapte met kinderzitjes op de achterbank.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ???? /?????? /?? //???
Afgestudeerd, momenteel aan het solliciteren, maar gewoon aan het werk bij mijn bijbaan fulltime.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij staat er in je profiel dat je werkloos bent, maar wel een hoog salaris verdient. leg eens uit?
Woon jij op een flat ??1/1??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan die stoeptegel waar jij onder huist...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Woon jij op een flat ??1/1??
PAUPER!![]()
![]()
![]()
Aha, we hebben een kennerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan die stoeptegel waar jij onder huist...![]()
Doe eens wat beter lezenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Woon jij op een flat ??1/1??
PAUPER!![]()
![]()
![]()
quote:
Balkon - Naast Sandstorm wonen ---> Flatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Yep, heb gister nog mn hond op je tegel laten kakken.quote:
Dan woon jij toch juist in een flatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
[..]
Balkon - Naast Sandstorm wonen ---> Flat
Huhquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan woon jij toch juist in een flat.
2 stoeptegels op elkaar is nog geen flat hoor....quote:
beter gaat hij in een urn wonen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:34 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
2 stoeptegels op elkaar is nog geen flat hoor....![]()
Neeaahh, doe dan maar een grafzerk, hebben de wormen ook nog wat aan.(als ze 'm lusten)quote:
dat stuk stront?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Neeaahh, doe dan maar een grafzerk, hebben de wormen ook nog wat aan.(als ze 'm lusten)
Heeft 'ie tenminste nog een bijdrage aan de natuur geleverd.
Tegen broodkorst ook hoor....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zo grof zijn jullie tegen mij he.
mooi gesprokenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
nou nou nou jongens, zo kan ie wel weer.![]()
Leuke woordspeling ook....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
mooi gesproken
En bovendien gaat het TS geen reet aan wat de buurman in zijn vrije tijd doet. Erg makkelijk om gelijk ergens conclusies aan te verbinden.
Leuk voor die kinderen van hem zegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
mooi gesproken
En bovendien gaat het TS geen reet aan wat de buurman in zijn vrije tijd doet. Erg makkelijk om gelijk ergens conclusies aan te verbinden.
Misschien is zn vrouw dan wel een keer in voor een trio!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Leuk voor die kinderen van hem zeg![]()
Een pa die in de vrije tijd (wat ik aan neem) wat kerels ligt te kontenbonken. En s'avonds zit ie weer gezellig te mens erger je nieten met het hele gezin.....
Daar heb jij toch niks mee te maken? Of is jouw vader ook vreemdgegaan in een homo park en wil je die kinderen nu redden zodat ze niet zo'n idioot als jou worden. Want als dat het geval is graag want ik denk dat we aan 1 -Sandstorm- genoeg hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Leuk voor die kinderen van hem zeg![]()
Een pa die in de vrije tijd (wat ik aan neem) wat kerels ligt te kontenbonken. En s'avonds zit ie weer gezellig te mens erger je nieten met het hele gezin.....
Ik las eerst "ik heb Henk gespoten"!!......quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef SCH het volgende:
Ik heb Henk gesproken, hij was er wel maar samen met jou, zegt ie
eigenlijk wel ja, nog buiten het feit dat hij getrouwd is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:20 schreef SCH het volgende:
Maar wat een drama zeg. Hij is dus een van die tienduizenden getrouwde mannen die het wel eens met een man doet. SCHande zeg
Waarom? Houd je niet van sex?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:17 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, nog buiten het feit dat hij getrouwd is.
oh, zolang er geen gays in voorkomen wel hoor.quote:
maar dat is toch de voorkeur van de buurman van ts. laat hem lekker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oh, zolang er geen gays in voorkomen wel hoor.
ik ook !111 !!!! 1111quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik las eerst "ik heb Henk gespoten"!!......![]()
dan moet hij niet doen alsof hij een duurzame relatie onderhoudt met z'n vrouw en kinderen, laat staan hen (in bijzonder de vrouw) blootstellen aan levensgevaarlijke aandoeningen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dat is toch de voorkeur van de buurman van ts. laat hem lekker.
Ja, ik ben volbloedhomo en ik voel ineens enorme behoefte om je alle details over mijn sexleven te vertellenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oh, zolang er geen gays in voorkomen wel hoor.
jij wel dus, begrijp ik uit je vraag en de context waarbinnen dit topic zich beweegt?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dan moet hij niet doen alsof hij een duurzame relatie onderhoudt met z'n vrouw en kinderen, laat staan hen (in bijzonder de vrouw) blootstellen aan levensgevaarlijke aandoeningen.
juridisch wordt dit soort gedrag gekwalificeerd als (poging tot) zware mishandeling, gezien de hoge risico's.
Precies, zo hebben wij dat opgelost he SCHatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef just me het volgende:
Er zijn ook vrouwen die weten dat hun echtgenoot/vriend eigenlijk homo is maar er niet voor uit durven te komen. Laat ieder toch zijn eigen leven leiden en bemoei je er gewoon niet mee!
Er zijn ook vrouwen die hun echtgenoten bij de hoeren afzetten omdat ze bang zijn hem te verliezenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef just me het volgende:
Er zijn ook vrouwen die weten dat hun echtgenoot/vriend eigenlijk homo is maar er niet voor uit durven te komen. Laat ieder toch zijn eigen leven leiden en bemoei je er gewoon niet mee!
weet ik veelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft die buurman toevallig een neefje die Jantje heet en is het een heeeeeeeeeeeele nare vent?
1. HIV komt disproportioneel veel vaak voor t.o.v. de algemene bevolking bij homosexuele mannen, zeker bij lieden die onbeschermde sex aangaan in bosjes; hier zijn wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan, om bralapen zoals jij de mond te kunnen snoeren met feiten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Een beetje rukkuh in de boschjes is poging tot zware mishandeling, schei toch uit. Wie zegt dat zijn vrouw het niet weet?
en ook dat moeten ze zelf weten! wie zijn wij om ergens over te oordelen of om te veroordelen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die hun echtgenoten bij de hoeren afzetten omdat ze bang zijn hem te verliezen![]()
maar dat is natuurlijk net zo maatschappelijk aanvaard als bosjeshomo van het anne-frank-plantsoen-kaliber, zoals SCH en z'n holmaatjesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die hun echtgenoten bij de hoeren afzetten omdat ze bang zijn hem te verliezen![]()
Idd.... dat is ook een vraag die me al jaren op de lippen ligt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Weet iemand misschien of er ook afwerkplaatsen voor lesbo's zijn??
Lijkt mij, als hitsig ventje zijnde, veel interressanter...
ik heb geen problemen met homoseksuelen sch, wat jij met hetero's?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik ben volbloedhomo en ik voel ineens enorme behoefte om je alle details over mijn sexleven te vertellen![]()
![]()
wat jij, zoalshetis![]()
da's voor het eerst toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:29 schreef just me het volgende:
en is ook geen homo[/sub]
kinderboerderijen en manèges, let vooral op tuinbroeken en kort haar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Idd.... dat is ook een vraag die me al jaren op de lippen ligt.
Bestaan die en waar ?
Zolang ze niet aan me zittenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met homoseksuelen sch, wat jij met hetero's?
nichten-opmerkingquote:
Kom maar met die onderzoeken dan. Ik weet hier nogal wat van en je komt echt met nieuwe feiten of je houdt je bek, okayu?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
1. HIV komt disproportioneel veel vaak voor t.o.v. de algemene bevolking bij homosexuele mannen, zeker bij lieden die onbeschermde sex aangaan in bosjes; hier zijn wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan, om bralapen zoals jij de mond te kunnen snoeren met feiten.
HIV overbrengen, of de kans op overdracht verhogen naar een persoon die zelf niet bloot staat aan die risico's, zeker in het verband van echtelijk vertrouwen, leidt in de jurisprudentie tot strafbaar gehandeld hebben, zoals ik eerder al zei.
2. Vaak weten de echtgenotes het niet ; evenzowel onderzoek naar gedaan, niet alleen op medisch gebied.
en zo is het maar net.quote:
www.pubmed.comquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom maar met die onderzoeken dan. Ik weet hier nogal wat van en je komt echt met nieuwe feiten of je houdt je bek, okayu?
![]()
Okee, ik geef toe, hij was flauw, maar ik had verwacht dat je hem wel zou snappenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
weet ik veel![]()
Nee jij kent de gehele familie van je buren ?
hoeveel vrouwen aid krijgen omdat hun man homosexuele contacten hebben bedoel je ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben ook wel beinieuwd hoeveel vrouwen van hun met mannen vreemdgaande man aids krijgen eik.
nee, maar gelukkig weet ik dat het niet voldoen aan dat "vereiste" je ook niet automatisch homofoob maakt, wat het tegendeel is van wat je wilt suggereren knul.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:39 schreef SCH het volgende:
Ik vind zo'n homofoobje erbij altijd wel gezellig. Heb je eigenlijk vrienden die homo zijn dr.dunno?
Nee, dat doen je opmerkingen in dit topic wel. En je toevoeging 'hetero' in je fotoboek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, maar gelukkig weet ik dat het niet voldoen aan dat "vereiste" je ook niet automatisch homofoob maakt, wat het tegendeel is van wat je wilt suggereren knul.
ja dat staat er idd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:37 schreef just me het volgende:
[..]
hoeveel vrouwen aid krijgen omdat hun man homosexuele contacten hebben bedoel je ?
Ik denk dat je je dan eerst moet afvragen hoeveel vrouwen het wetenquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat je je dan eerst moet afvragen hoeveel vrouwen het weten![]()
Ik ken een vrouw en zij weet dat haar man homosexuele contacten heeft/had en zij heeft geweigerd zich te laten onderzoeken.
ik heb geen reden om er homo-, bi-, trans- of anderszins sexueel neer te zetten, bedoel je dat wellicht?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat doen je opmerkingen in dit topic wel. En je toevoeging 'hetero' in je fotoboek.
Wil je over je angst praten?![]()
Ik heb haar gevraagd waarom ze zich niet wilde laten testen en zij gaf als antwoord dat ze bang was voor de uitslag en het liever zo liet... Ja inderdaad dom zeker omdat er uit dit huwelijk 3 kinderen geboren zijn.quote:
ik vind die angst begrijpelijk, ze heeft het al moeilijk genoeg met de gedachte dat d'r man vreemd is gegaan en dan ook nog met een andere vent ; heb wel vaker een gezin gezien waarbij zoiets gebeurd was en weet wel hoe ingrijpend zoiets is voor die vrouw en de kinderen in kwestie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb haar gevraagd waarom ze zich niet wilde laten testen en zij gaf als antwoord dat ze bang was voor de uitslag en het liever zo liet... Ja inderdaad dom zeker omdat er uit dit huwelijk 3 kinderen geboren zijn.
als ik zo je betoogjes lees, ben ik bang dat jij je vader een keer in de schuur betrapt hebt met de penis van de buurman in zijn mond.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik vind die angst begrijpelijk, ze heeft het al moeilijk genoeg met de gedachte dat d'r man vreemd is gegaan en dan ook nog met een andere vent ; heb wel vaker een gezin gezien waarbij zoiets gebeurd was en weet wel hoe ingrijpend zoiets is voor die vrouw en de kinderen in kwestie.
en toen deed je je ogen even dicht en zag je dat beeld van jouw vader weer voor je, die lang verdrongen jeugdherinnering? en je wilde nog zo graag geloven dat dat anderen zou overkomen en jou niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik zo je betoogjes lees, ben ik bang dat jij je vader een keer in de schuur betrapt hebt met de penis van zijn buurman in zijn mond.
ik heb, in tegenstelling tot jouw verhaaltjes, geen trauma's uit mijn jeugd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en toen deed je je ogen even dicht en zag je dat beeld van jouw vader weer voor je, die lang verdrongen jeugdherinnering? en je wilde nog zo graag geloven dat dat anderen zou overkomen en jou niet.
Uit je profielquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Toen ik gistermiddag voor mijn werk langs een homo-ontmoetingsplaats reed stond daar dus serieus
Ik zeg niks.quote:Beroep: Werkeloos
Waarom ben je dan zo bang voor homoseksualiteit. Want dat ben je wel degelijk als ik je posts lees. Het is vrij radicaal om er zo over te denken en homo's op die manier te criminaliseren en te discrimineren. Waarom zouden wij geen kinderen mogen opvoeden en waarom zouden wij eerder een ziekte verspreiden dan hetero's.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en toen deed je je ogen even dicht en zag je dat beeld van jouw vader weer voor je, die lang verdrongen jeugdherinnering? en je wilde nog zo graag geloven dat dat anderen zou overkomen en jou niet.
mijn verhaaltjes zijn trauma's voor jou in het heden?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb, in tegenstelling tot jouw verhaaltjes, geen trauma's uit mijn jeugd.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Uit je profiel
[..]
Ik zeg niks.![]()
volgens mij heb jij een beperkt lees- of denkvermogenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:01 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
mijn verhaaltjes zijn trauma's voor jou in het heden?
ach gut, misschien wil je moedertje je troosten... of je vader, de buurman
lees je toch echt verkeerd ; ik vind het alleen ronduit smerig, da's alles.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo bang voor homoseksualiteit. Want dat ben je wel degelijk als ik je posts lees.
waar criminaliseer ik? waar radicaliseer ik? heb je überhaupt wel enig besef van betekenis van deze termen?quote:Het is vrij radicaal om er zo over te denken en homo's op die manier te criminaliseren en te discrimineren.
omdat ik van mening ben dat een kind zowel medisch als psychologisch / pedagogisch een vader èn een moeder heeft, maar omdat ook een heterogezin problemen kan hebben en een-ouder gezinnen ook niet optimaal zijn, hoeft een homogezin ook niet per sé slecht te zijn, net als een heterogezin ook niet per definitie goed hoeft te zijn.quote:Waarom zouden wij geen kinderen mogen opvoeden
HIV en indirect AIDS (vooral), maar ook syphilis / gonorrhoe / chlamydia / etc. komen véél vaker voor bij homosexuelen (vooral homosexuele mannen) door oa de anale transmissieroute i.c.m. onbeschermd verkeer ; dit is een medisch feit. Evenals dat homosexuele mannen die in bosjes congregeren vaker aan onbeschermde sex doen.quote:en waarom zouden wij eerder een ziekte verspreiden dan hetero's.
en jij een bochel en poep in je hoofd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een beperkt lees- of denkvermogen
desalniettemin grappig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:09 schreef kollie het volgende:
[..]
lees dit:
Henk de buurman is een flikker
Wat een gezever allemaal. Je roept maar in het wilde weg en ik erger me er rot aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:13 schreef dr.dunno het volgende:
daarbuiten is het ook nog eens zo dat homoparen met langdurige relaties statistisch sneller uit elkaar gaan dan heteroparen en het laatste wat je wilt is een kind daaraan blootstellen.
(en zo kan ik nog wel tig redenen noemen, maar dan moet je maar even m'n topichistorie door gaan bladeren, er is al vaker op fok discussie over gevoerd).
ik vind het vooral dom. nu moet ie inderdaad met bewijzen komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een gezever allemaal. Je roept maar in het wilde weg en ik erger me er rot aan.
1. Nee, ik vind niet dat je mij zomaar smerig kan vinden. Er is niks smerigs aan homoseksualiteit en ik vind het volstrekt idioot dat jij dat blijkbaar normaal vindt.
2. Criminaliseren doe je door al die idiote aannames over onveilige sex.
3. Discrimineren door ons te verbieden jonge kinderen op te voeden. Er is zoveel tegenover te stellen, die kinderen worden met zoveel liefde groot gebracht maar jij hebt er blijkbaar minder problemen mee dat iedere willkeurige 18-jarige die zich laat bezwangeren een kind op de wereld zet - heb het daar liever over, daar liggen pas problemen.
4. Het geciteerde stukje hierboven vind ik interessant, je hebt er blijkbaar al zoveel over gepost dat het niet zo moeilijk voor je moet zijn daar even wat bronnen van te posten.
dat is pertinente onzin idd. ik wacht op de bronnen van meneer.quote:
Waarom wel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zouden wij geen kinderen mogen opvoeden
omdat veel mannen een wens hebben om kinderen op te voeden misschien.quote:
zichzelf zekerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is pertinente onzin idd. ik wacht op de bronnen van meneer.
Ik ben fysiek in staat tot het verwekken van kinderen en in combo met vrouwlief het krijgen van koters. Dus daar heeft de staat niets over te zeggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat pubers zoals jij dat ook legaal mogen doen misschien?
Het is niet in het belang van het kind.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat veel mannen een wens hebben om kinderen op te voeden misschien.
Fysiek is hier ook niks mis hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:48 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik ben fysiek in staat tot het verwekken van kinderen en in combo met vrouwlief het krijgen van koters. Dus daar heeft de staat niets over te zeggen.
Dat geldt toch ook voor jou en andere hetero's. Er zijn zoveel niet in staat om op een fatsoenlijke manier op te voeden. Het is belangrijker dat een kind liefde krijgt dan dat hetero's zo nodig moeten neuken en later pas beseffen wat een kind opvoeden betekent.quote:Als 2 mensen die dat fysiek gezien niet kunnen kinderen via via willen regelen dan vind ik dat dat in het geval van homo-paren of 1-oudergezinnen niet gefaciliteerd moet worden.
Het is NIET in het belang van het kind maar puur een soortement van hysterische wil om te zijn wat men niet is van de 'ouders'.
Wel degelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:49 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Het is niet in het belang van het kind.
Geef even je autokenteken, dan wacht ik je even op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:06 schreef SCH het volgende:
x-ray tot zo trouwens, in het stadion - ken je me in elkaar slaan
Toch mis je een vrij belangrijk onderdeel in de relatie wb de verwekking van kids.quote:
Uiteraard is het belangijk dat het kind liefde krijgt. Maar het is eveneens belangrijk dat ze een vader en moederfiguur hebben. En ik vind het laten adopteren van kids door homoparen niet in het belang van de kinderen, maar puur egotripperij van de ouders.quote:Dat geldt toch ook voor jou en andere hetero's. Er zijn zoveel niet in staat om op een fatsoenlijke manier op te voeden. Het is belangrijker dat een kind liefde krijgt dan dat hetero's zo nodig moeten neuken en later pas beseffen wat een kind opvoeden betekent.
prima, mag je, maar toch blijf ik het smerig vinden, net als dat jij walgt van heterosex.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een gezever allemaal. Je roept maar in het wilde weg en ik erger me er rot aan.
1. Nee, ik vind niet dat je mij zomaar smerig kan vinden. Er is niks smerigs aan homoseksualiteit en ik vind het volstrekt idioot dat jij dat blijkbaar normaal vindt.
jij noemt het aannames, maar je bent dan ook kennelijk niet academisch gevormd, anders zou je op zijn minst open staan voor de discussie en die artikelen lezen die ik je aanwees, i.p.v. omdat het jou persoonlijk treft oogkleppen voordoen en de wereld de schuld te geven van wat er desalniettemin gebeurt.quote:2. Criminaliseren doe je door al die idiote aannames over onveilige sex.
ach hou toch op, je romantiseert het beeld van homoparen en adoptiekinderen (of kinderen verkregen door heterosexuele omgang eenmalig met een ander tot dat doel) ; het zijn ook mensen hoor, die hebben ook hun problemen net als heterosexuelen ; erbovenop komt echter dat ze bijvoorbeeld statisch sneller uit elkaar gaan bij relaties die meer dan een flirt zijn, sowieso biologisch/pedagogisch/psychologisch beperkter zijn t.o.v. een heteropaar in het opvoeden van een kind (dat i.t.t. de geldende opvattingen nog altijd voor een groot deel de taak van de ouders is en niet van de school).quote:3. Discrimineren door ons te verbieden jonge kinderen op te voeden. Er is zoveel tegenover te stellen, die kinderen worden met zoveel liefde groot gebracht maar jij hebt er blijkbaar minder problemen mee dat iedere willkeurige 18-jarige die zich laat bezwangeren een kind op de wereld zet - heb het daar liever over, daar liggen pas problemen.
www.pubmed.com ; doe even moeite, als je er daadwerkelijk open voor staat.quote:4. Het geciteerde stukje hierboven vind ik interessant, je hebt er blijkbaar al zoveel over gepost dat het niet zo moeilijk voor je moet zijn daar even wat bronnen van te posten.
nee hoor, pubers worden altijd geplaatst onder toezicht van bijvoorbeeld de wettelijke voogd of een derde (maatschappelijk werker).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat pubers zoals jij dat ook legaal mogen doen misschien?
kijk, nu wordt het interessant; ik dacht toch echt dat lesbo's ook homosexueel waren, maar kennelijk gaat het in deze discussie alleen om het tere zieltje van SCH en z'n holmaatje(s), omdat de discussie hem persoonlijk treft en niet homo's in het algemeenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat veel mannen een wens hebben om kinderen op te voeden misschien.
of dat er zoveel kinderen in ellende leven die vast wel een beter leven kunnen gebruiken? maar bij dat laatste kom je natuurlijk op een ander vraagstuk; kinderen aannemen.
goed punt, dat mede gezien mijn eerdere uitlatingen in dit topic benadrukking verdient ; ik ben ook tegen het toewijzen van adoptie-kinderen aan één-ouder gezinnen... ook weer zelfde probleem, een kind heeft een vader én een moeder nodig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:48 schreef -IksRee- het volgende:
Als 2 mensen die dat fysiek gezien niet kunnen kinderen via via willen regelen dan vind ik dat dat in het geval van homo-paren of 1-oudergezinnen niet gefaciliteerd moet worden.
die mening delen alleen homo's zelf alsmede linkse geitenwollensokkendragers en zelfbenoemde psychologen.quote:
Uit onderzoek gebleken dat homoseksuelen ouders zelfs nog relatief "beter" zijn voor hun kinderen dan heterostellen. Mede omdat men veel bewuster kinderen "krijgen" dan heterostellen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:13 schreef dr.dunno het volgende:
omdat ik van mening ben dat een kind zowel medisch als psychologisch / pedagogisch een vader èn een moeder heef.... blablabla
Veel vaker is relatief. En als je kijkt naar de gehele homo bevolking hoeveel procent aids heeft, nou geloof me, dat is ook niet de hele homo populatiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:13 schreef dr.dunno het volgende:
HIV en indirect AIDS (vooral), maar ook syphilis / gonorrhoe / chlamydia / etc. komen véél vaker voor bij homosexuelen (vooral homosexuele mannen) door oa de anale transmissieroute i.c.m. onbeschermd verkeer ; dit is een medisch feit. Evenals dat homosexuele mannen die in bosjes congregeren vaker aan onbeschermde sex doen.
ook weer pertinente onzin.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:54 schreef Fetai het volgende:
Hoe kunnen jullie nou reageren van: "Laat hem toch lekker", "Is toch niet zo raar". Als het met vrouwen geweest zou zijn dan was het toch ook bikkelhard vreemdgaan en dan zou iedereen anders reageren.![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:13 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Geef even je autokenteken, dan wacht ik je even op.
ik ken die "onderzoeken" en voor zover ze überhaupt een wetenschappelijke grondslag hebben, worden daarin vooral gekeken naar de vergelijking tussen homoparen die een kind willen en gewone heterostellen met kinderwens, zonder verwachte problemen daarbij met elkaar vergeleken ; iedere boerenlul kan begrijpen dat die vergelijking natuurlijk kant noch wal raakt en bovendien zegt een enkel onderzoek niets over een algemene situatie, althans niet in die mate dat je daar een op feiten gebaseerde conclusie uit kunt trekken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:07 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Uit onderzoek gebleken dat homoseksuelen ouders zelfs nog relatief "beter" zijn voor hun kinderen dan heterostellen. Mede omdat men veel bewuster kinderen "krijgen" dan heterostellen.
dit valt onder de rubriek "drogredeneren" ; een enkel geval is in géén geval bevestiging van feiten. bovendien is er ook een verschil in of het gaat om twee vrouwen of twee mannen ; tegen het laatste bestaat t.o.v. adoptie van kinderen maatschappelijk veel meer weerstand, al maak ik er zelf geen onderscheid in.quote:Verder dan dat, dat "gepest" waar je het over hebt... Toevallig ken ik een jongevrouw die vroeger is opgevoed door haar twee moeders. Nooit problemen mee gehad.
Kinderen hebben amper door hoe dat zit als iemand twee moeders of twee vaders heeft. En verder dan dat, iedereen kan gepest worden.
[..]
jij "las laatst" ... laat ik hier nou maar niet al te serieus op in gaan en toch maar gewoon uitgaan van wat ik in het academisch ziekenhuis utrecht dagelijks voorbij zie komen danwel op kan maken uit de patiënt-statistieken van ditzelfde ziekenhuisquote:Veel vaker is relatief. En als je kijkt naar de gehele homo populatie hoeveel procent aids heeft, nou geloof me, dat is ook niet de hele homo populatieTrouwens las ik laatst nog dat de meeste homoseksuelen mannen geen anale seks hebben (zoiezo een misverstand van de "hetero" wereld, want er is een gigantisch grote groep die het amper of niet doet).
natuurlijk, omdat jij dat vindt is het zo he?quote:En eventjes over die homoseksuelen mannen. Lees wat ik eerder heb geschreven. Vaak zijn dat écht heteromannetjes, maar die uit seksuelen frustraties hun heil zoeken bij andere mannen. Newflash; je hoeft niet homo te zijn om gepijpt te worden door een andere vent.
waar blijven de cijfers dat kinderen van homoseksuele ouders het slecht hebben en dat er meer scheidingen zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik ken die "onderzoeken" en voor zover ze überhaupt een wetenschappelijke grondslag hebben, worden daarin vooral gekeken naar de vergelijking tussen homoparen die een kind willen en gewone heterostellen met kinderwens, zonder verwachte problemen daarbij met elkaar vergeleken ; iedere boerenlul kan begrijpen dat die vergelijking natuurlijk kant noch wal raakt en bovendien zegt een enkel onderzoek niets over een algemene situatie, althans niet in die mate dat je daar een op feiten gebaseerde conclusie uit kunt trekken.
[..]
dit valt onder de rubriek "drogredeneren" ; een enkel geval is in géén geval bevestiging van feiten. bovendien is er ook een verschil in of het gaat om twee vrouwen of twee mannen ; tegen het laatste bestaat t.o.v. adoptie van kinderen maatschappelijk veel meer weerstand, al maak ik er zelf geen onderscheid in.
[..]
jij "las laatst" ... laat ik hier nou maar niet al te serieus op in gaan en toch maar gewoon uitgaan van wat ik in het academisch ziekenhuis utrecht dagelijks voorbij zie komen danwel op kan maken uit de patiënt-statistieken van ditzelfde ziekenhuis
bovendien is AIDS niet overdraagbaar, HIV wel ; ik heb het continue over HIV-positieve mannen gehad , daar zit een andere denkfout in je redenering.
het percentage HIV-positieve mannen is overigens wel degelijk flink verhoogd t.o.v. heterosexuele mannen.
[..]
natuurlijk, omdat jij dat vindt is het zo he?
wat zou Nederland een mooi land zijn als alles zou gaan zoals ik vond dat het zou moeten zijn
www.pubmed.comquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar blijven de cijfers dat kinderen van homoseksuele ouders het slecht hebben en dat er meer scheidingen zijn.
ik denk dat iemand die überhaupt al aan het adopteren van kinderen denkt vooral deze een fijn leven wil geven.
nou kan ik me indenken, gezien sujetten als jij, dat dit best lastig is en je daardoor een veel hechtere en eerlijkere gemeenschap aangaat als homo.
relatief gezien.
oke, ik geef toe , jij bent eerder met deze opmerking.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij staat er in je profiel dat je werkloos bent, maar wel een hoog salaris verdient. leg eens uit?
Was dat voor of nadat je fantasieverhaaltjes en totale tegenstrijdigheden op fok post?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
prutser, jouw soort eet ik bij mijn ontbijt. i love the smell of fear in the morning.
Lees topic even door, wil je. Pagina 1 of 2quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Uit je profiel
[..]
Ik zeg niks.![]()
Leuk hoor voor zo'n kind. Op de basisschool steeds briefjes die je meekrijgt voor je moeder en dan niet kunnen reageren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef descendent1 het volgende:
Ik ben maar even weg of dr volgt hier een hele 'mogen homoparen wel aldan niet kinderen opvoeden?' En er zijn echt mensen die vinden dat zo iets niet kan?Kom onder je steen vandaan wil je; het hele idee gezin is iets wat cultureel gemaakt is; het is vanwege de westerse geschiedenis (christendom enzo) in onze maatschappij 'normaal' dat het kind wordt opgevoed door de m/v ouders; maar wil dat zeggen dat homoparen geen kinderen zouden kunnen opvoeden? Nee; absoluut niet; het enige obstakel voor homo paren en hun op te voeden kind is de bekrompenheid van hun omgeving en verder niets.
En of een man een kind wel genoeg liefde kan geven? Waarom niet? hebben jullie nooit liefde 'ontvangen' (niet verkeerd op willen vatten aub) van je pa ofzo. (en nee, ik ben geen homo; niet dat ik mij ervoor zou schamen als ik dat wel was; maar om mensen alvast tegen hun eigen domme en vooringenomen reacties voor te zijn)
Lezen! (wat schrijf ik nu speciaal neer aan het eind van mn betoog..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Leuk hoor voor zo'n kind. Op de basisschool steeds briefjes die je meekrijgt voor je moeder en dan niet kunnen reageren.
Of je vriendjes die vertellen welk werk hun vader doet en dat kind steeds moeten twijfelen welk beroep hij toch moet pakken.....
Maaruhm. Ben je er zelf ook ene ofzo. Dat je het zo aantrekt
![]()
kerel... zijn die zieke gedachten erfelijk ofzo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of leuk als je homo-ouders je als troetelhomo opvoeden en je op je 18e legaal in de reet kunnen neuken.
Echt gezellig ja
Ach; als je ouders streng christelijk zijn gebeurt dat vaak al eerder!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of leuk als je homo-ouders je als troetelhomo opvoeden en je op je 18e legaal in de reet kunnen neuken.
Echt gezellig ja
iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:15 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach; als je ouders streng christelijk zijn gebeurt dat vaak al eerder!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Echt gezellig ja
't is dat er 'brood' staat en niet 'kont', maar anders...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:30 schreef brood_korst het volgende:
Wij hebben hier nu sinds kort een homo bos, die homos hebben het bos gewoon overgenomen.
Bah
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:30 schreef brood_korst het volgende:
Wij hebben hier nu sinds kort een homo bos, die homos hebben het bos gewoon overgenomen ingewijd.
Bah
Wou je dan beweren dat kinderen van wie een van de ouders overlijdt, het zo slecht hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:15 schreef -IksRee- het volgende:
Uiteraard is het belangijk dat het kind liefde krijgt. Maar het is eveneens belangrijk dat ze een vader en moederfiguur hebben. En ik vind het laten adopteren van kids door homoparen niet in het belang van de kinderen, maar puur egotripperij van de ouders.
2-3quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:13 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Geef even je autokenteken, dan wacht ik je even op.
Dan ben jij een hele slechte vriend... vrienden gaan vóór vrouwen bij mij....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook weer pertinente onzin.
als ik de vrouw van een beste vriend met een andere kerel zou zien hield ik mijn lippen stijf op elkaar, totdat hij zou zeggen: "ik denk dat mijn vrouw vreemdgaat".
ten eerste hij ging vreemd. kwalijke kwestie op zich zeker als je kids hebt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:20 schreef SCH het volgende:
Maar wat een drama zeg. Hij is dus een van die tienduizenden getrouwde mannen die het wel eens met een man doet. SCHande zeg
dat had je hier in de buurt ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:30 schreef brood_korst het volgende:
Wij hebben hier nu sinds kort een homo bos, die homos hebben het bos gewoon overgenomen.
Bah
ben blij dat je het zelf zegt ; een uitzondering bevestigt bepaald niet de regel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Wou je dan beweren dat kinderen van wie een van de ouders overlijdt, het zo slecht hebben.
Egotripperij? Waarom is het meer egotripperij dan hetero's die een kind willen. Homo-ouders moeten er veel meer over nadenken en er meer voor doen. Een hele bewust keuze, dat ontbreekt er bij sommige andere ouders nog wel eens aan.
misselijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:38 schreef A_L_N_F het volgende:
het leuke was dat die homo's geen aangifte deden omdat ze dan door de mand zouden vallen.
homo tikken was een ware rage hier toen![]()
maakt me geen hol uit of je hetero bent of homo maar doe wel normaal.quote:
ik ken een cabaretier die er anders groot mee is geworden, o.a. door grappen over potenrammen ; stonden jullie daar toen ook met spandoekjes en handtasjes te zwaaien?quote:
Een kind kan nooit overzien waar het wordt geboren, in wat voor gezin en hoe de omstandigheden zijn en of hij wel of niet welkom is en daar een prettige toekomst zal hebben. Drogredenering dus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:58 schreef dr.dunno het volgende:
maar onder die leeftijd kan een kind die gevolgen niet overzien, de maatschappij *moet niks* qua aanpassen dus daar mag een kind niet aan blootgesteld worden zonder overwogen beslissing.
enlighten me please. door mijn ziektebeeld is het lastig om zonder bewijs iets aan te nemen. doe es wat tegenstrijdige voorbeeldjes en fantasieverhalen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je fantasieverhaaltjes en totale tegenstrijdigheden op fok post?
schelden?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:40 schreef dr.dunno het volgende:
o en schelden deert niet, 't maakt je alleen maar meer belachelijk
nee maar ff seri, laat eens wat aantijgingen zien, nu blijft het zo'n loze opmerking.quote:
Wat? Nu moet ik je posts op gaan zoeken, copy pasten en daar een uur aan besteden? Denk je dat ik je hondje ben of zo?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee maar ff seri, laat eens wat aantijgingen zien, nu blijft het zo'n loze opmerking.
Weet je nu al wat je gaat doen met de buurman ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Rot eens op uit dit topic wil je ?
ik ben juist erg consequent in mijn uitlatingen over moslims. ik heb geen probleem met het geloof an sich. kan me idd wel ergeren aan mensen die het geloof gebruiken om kwalijke dingen te doen, of marokkanen die het voor de rest van de groep verpestten. dat zou ik dan ook niet onder stoelen of banken steken, daarnaast ken je me niet zo goed geloof ik, wanwege je "ik maak al die kkmoslims dood" remark.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:59 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat? Nu moet ik je posts op gaan zoeken, copy pasten en daar een uur aan besteden? Denk je dat ik je hondje ben of zo?
Je weet dondersgoed wat ik bedoel, vooral aangaande Murk-kwesties post je vaak heel, ahum, goedpraterig en dan eens in de zoveel tijd komt er een uitschieter met: ik maak al die kankermoslims koud bla bla want ik ben wapenexpert/kungfumeester/ik ken alles en iedereen en doe alles en iedereen
Beetje manisch-depressief/schyzofreen?
Na dit topic grondig gelezen te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat het beter is hem te chanteren en zijn 17 jarige dochter een paar avonden aan mij uit te lenen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:05 schreef just me het volgende:
[..]
Weet je nu al wat je gaat doen met de buurman ?
of: "jezus ik wist niet dat er zulke kleine pielemuisjes bestonden"quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:02 schreef just me het volgende:
en dan gaat zijn dochter een topic openen... ik ben door mijn vader gedwongen om met - Sandstorm- uit te gaan
zoek eens op wat dat woord betekentquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Een kind kan nooit overzien waar het wordt geboren, in wat voor gezin en hoe de omstandigheden zijn en of hij wel of niet welkom is en daar een prettige toekomst zal hebben. Drogredenering dus.
ik voer een onderbouwde mening aan, jij antwoordt met emotionele argumentatie zonder feitelijke grondslag ; lijkt mij een duidelijk onderscheid.quote:In feite gaat het er puur om dat jij homoseksualiteit afwijst en dus allerlei vage verhalen verzint om je standpunt te verdedigen. Wat een gelul zeg.![]()
Onderbouwd? Kom dan met bronnen dat al die homovaders 'nichterig' zouden zijn en sneller uit elkaar zouden gaan dan hetero's. Jij bent degene die een beeld schets dat niet klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:47 schreef dr.dunno het volgende:
ik voer een onderbouwde mening aan, jij antwoordt met emotionele argumentatie zonder feitelijke grondslag ; lijkt mij een duidelijk onderscheid.
meid, je voelt je persoonlijk aangevallen, dus hoe vaak ik m'n argumentatie ook herhaal, het enige waar jij voor open staat is je vriendje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Onderbouwd? Kom dan met bronnen dat al die homovaders 'nichterig' zouden zijn en sneller uit elkaar zouden gaan dan hetero's. Jij bent degene die een beeld schets dat niet klopt.
Maar junkies kunnen wel zwanger worden en een kind krijgen. Dat is minder erg dan bij homo's die ze een stabiele basis kunnen geven natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:47 schreef dr.dunno het volgende:
dat een kind dat niet kan overzien wil niet zeggen dat we kinderen bewust in die situatie moeten brangen ; immers, om even een voorbeeld te noemen, brengen we kinderen onder adoptie ook niet onder bij junkies, terwijl junkies ook zwanger kunnen raken.
nee hoor, als je goed leest zie je dat ik het voorbeeld van junkies aanhaal als een voorbeeld van een andere situatie waar jonge kinderen niet in thuishoren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar junkies kunnen wel zwanger worden en een kind krijgen. Dat is minder erg dan bij homo's die ze een stabiele basis kunnen geven natuurlijk.
Ja, verbod op het zwanger worden van junkies dan maar, waarom is dat er dan niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee hoor, als je goed leest zie je dat ik het voorbeeld van junkies aanhaal als een voorbeeld van een andere situatie waar jonge kinderen niet in thuishoren.
valt niet mee he, lezen door je roze bril
omdat dat inbreuk maakt op de mensenrechten ; het per definitie mogen adopteren van kinderen is niet een mensenrecht.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, verbod op het zwanger worden van junkies dan maar, waarom is dat er dan niet?
1. Jij vindt het een kwestie van mensenrechten dat kinderen met hiv of verslaafd worden geboren of zonder toekomst in een junkiehol?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
omdat dat inbreuk maakt op de mensenrechten ; het per definitie mogen adopteren van kinderen is niet een mensenrecht.
Nee, maar daar is weinig aan te doen. Tenzij je wilt dat kinderen krijgen onder staatscontrole komt te staan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Jij vindt het een kwestie van mensenrechten dat kinderen met hiv of verslaafd worden geboren of zonder toekomst in een junkiehol?
Maar dat is in de praktijk vrij lastig aangezien de moeder automatisch de voogdij krijgt.quote:2. Er is meer dan adoptie hoor. Ook homomannen kunnen een kind verwekken en het vervolgens ovpoeden.
Dus zo groot vinden jullie het belang van kinderen niet. Wel zeiken over homo's maar de wezenlijke problemen gewoon voor lief nemenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:19 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee, maar daar is weinig aan te doen. Tenzij je wilt dat kinderen krijgen onder staatscontrole komt te staan.
Valt wel mee hoor. De moeder kan die heel gemakkelijk afstaan aan de vaders en in de meeste gevallen gaat het om lesbische moeders die een rol spelen in de opvoeding in meer of mindere mate.quote:Maar dat is in de praktijk vrij lastig aangezien de moeder automatisch de voogdij krijgt.
Wat is dat nou weer voor dom gelul?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus zo groot vinden jullie het belang van kinderen niet. Wel zeiken over homo's maar de wezenlijke problemen gewoon voor lief nemen![]()
Zoals gezegd: in theorie leuk maar in de praktijk moeilijk realiseerbaar.quote:Valt wel mee hoor. De moeder kan die heel gemakkelijk afstaan aan de vaders en in de meeste gevallen gaat het om lesbische moeders die een rol spelen in de opvoeding in meer of mindere mate.
Oh, daarom gebeurt het ook zoveelquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef -IksRee- het volgende:
Zoals gezegd: in theorie leuk maar in de praktijk moeilijk realiseerbaar.
Ja, er zijn heel veel vrouwelijke homostellen en ook veel mannelijke homostellen die een kind grootbrengen.quote:
Er zijn niet heel veel mannelijke homostellen die een vrouw zo gek genoeg krijgen een kind voor hun te baren en af te staan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, er zijn heel veel vrouwelijke homostellen en ook veel mannelijke homostellen die een kind grootbrengen.
Ach jongen, verdiep je anders even in de materie www.meerdangewenst.nl - www.kidskids.nl enz. Praten we op basis van goede informatie verder ok? !quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:41 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Er zijn niet heel veel mannelijke homostellen die een vrouw zo gek genoeg krijgen een kind voor hun te baren en af te staan.
Daar staat niets over de anatallen. Nakko nada.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach jongen, verdiep je anders even in de materie www.meerdangewenst.nl - www.kidskids.nl enz. Praten we op basis van goede informatie verder ok? !
Nee, wie zegt dat waar dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef SCH het volgende:
Maar is vrouwelijke homostellen dan minder erg in jullie opvatting? Het ging er toch over dat er een vader en moeder moet zijn?
De discussie die hier werd aangezwengeld ging er over dat kinderen een vader en moeder moeten hebben en dat homo's (mannen en vrouwenstellen) dus niet geschikt zijn, zeker niet in de eerste jaren, net als 1 ouder gezinnen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat waar dan?
Het enige voordeel dat ze hebben is dat het voor hun makkelijker is: een zaaddonor is even wat simpeler gevonden als een draagmoeder.
Klopt; zodra het kind één van zijn ouders verliest moet ie direct naar een weeshuis worden geschopt; veel beter voor zn emotionele ontwikkeling...quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:34 schreef SCH het volgende:
[..]
De discussie die hier werd aangezwengeld ging er over dat kinderen een vader en moeder moeten hebben en dat homo's (mannen en vrouwenstellen) dus niet geschikt zijn, zeker niet in de eerste jaren, net als 1 ouder gezinnen.
SCHquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:55 schreef descendent1 het volgende:
Maar zou jij en kind willen met je (al dan niet toekomstige) relatie SHC?![]()
Zow! 16,5 jaar!! Ik ga ff in je Fobo spieken nu hoe oud je bent!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]
SCH![]()
Ik heb een lange relatie (16, 5 jaar) en ben daarmee volgens sommige users een uitzondering en heb een duidelijk antwoord op die vraag maar die beantwoord ik liever ergens anders als je het niet erg vindt, anders gaat het topic straks weer over mij.
Morgen word ik 39quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zow! 16,5 jaar!! Ik ga ff in je Fobo spieken nu hoe oud je bent!![]()
voor mij maakt het geen reet uit, maar dat geldt ook voor een-ouder gezinnen, prospectieve ouders met een beperkte intelligentie en/of levensverwachting (of zware chronische ziekten) en onvoldoende financiële middelen beschikbaar hebben (ook reserve, blijkens uit begrotingen en niet puur op basis van inkomen).quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef SCH het volgende:
Maar is vrouwelijke homostellen dan minder erg in jullie opvatting? Het ging er toch over dat er een vader en moeder moet zijn?
Egotripperij is het om kinderen een gelukkig gezinsleven te ontzeggen omdat voor jou de norm man/vrouw en vader/moeder zo heilig is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
voor mij maakt het geen reet uit, maar dat geldt ook voor een-ouder gezinnen, prospectieve ouders met een beperkte intelligentie en/of levensverwachting (of zware chronische ziekten) en onvoldoende financiële middelen beschikbaar hebben (ook reserve, blijkens uit begrotingen en niet puur op basis van inkomen).
kind moet altijd voorop staan en dat is helaas lang niet altijd zo.
en er is ook niemand die het voordeel van opvoeding in een homogezin (manman of vrouwvrouw) kan uitleggen boven dat in een normaal gezin (manvrouw) ; gezien de grote tekorten op de "adoptiemarkt" in Nederland rijmt dat ook totaal niet met elkaar.
de voorkeur zou altijd manvrouw moeten zijn en niet iets anders wat niet gangbaar is.
het erge is bovendien, dat homoparen onder de huidige regels geen "importkinderen" mogen adopteren en dus per definitie aangewezen zijn op de pool nederlandse kinderen... waarom zouden die kinderen niet in een normaal gezin terecht mogen komen, terwijl men in het buitenland gewoon simpelweg zegt, leuk dat homo's mogen trouwen (waar ik zelf ook absoluut geen probleem mee heb overigens), maar adoptie is een stap te ver?
het is en blijft gewoon egotripperij.
nee ; er zijn veel meer adoptievragen dan er kinderen zijn om aan die vraag te voldoen en dan is het simpelweg belachelijk dat die kinderen dan niet gewoon bij een normaal gezin terecht kunnen komen, waar iedereen recht op heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Egotripperij is het om kinderen een gelukkig gezinsleven te ontzeggen omdat voor jou de norm man/vrouw en vader/moeder zo heilig is.
Denk je dat ze in een "normaal" gezin per definitie gelukkig worden? Je hebt echt een enorme plaat voor je kop. Je bent iets zo hard aan het verdedigen waar je totaal geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee ; er zijn veel meer adoptievragen dan er kinderen zijn om aan die vraag te voldoen en dan is het simpelweg belachelijk dat die kinderen dan niet gewoon bij een normaal gezin terecht kunnen komen, waar iedereen recht op heeft.
Waarom moet het een meerwaarde hebben? Het heeft dezelfde waarde!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee ; er zijn veel meer adoptievragen dan er kinderen zijn om aan die vraag te voldoen en dan is het simpelweg belachelijk dat die kinderen dan niet gewoon bij een normaal gezin terecht kunnen komen, waar iedereen recht op heeft.
kinderen worden geïmporteerd om die reden, maar díe kinderen mogen, om andere landen niet te laten stoppen met Nederland adoptiecontracten aan te gaan, niet terecht komen bij homoparen en alleenstaanden, waardoor automatisch nederlandse kinderen nóg grotere kans hebben bij een homopaar terecht te komen.
ik vind dat onjuist en het heeft ook geen reet te maken met goede toekomst willen bieden, want dat willen ze allemaal ; niemand heeft mij tot nu toe nog kunnen uitleggen wat de meerwaarde is van opvoeding door twee homo's (man/man of vrouw/vrouw) t.o.v. de nadelen en t.o.v. opvoeding in een normaal gezin en waarom dat tóch doorgang zou moeten vinden ; ik hoor wel altijd mensen roepen over gelijkheidsrecht, maar dat is kennelijk alleen van toepassing op de ouders in spé en niet het kind zelf... dat kind heeft ook recht op een normaal gezin, net als andere kinderen.
zodra de vader òf moederfiguur ontbreekt heeft het niet dezelfde waarde.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom moet het een meerwaarde hebben? Het heeft dezelfde waarde!
die kans is wel groter door het ontbreken van de maatschappelijke hindernissen die je bij homo-ouders wel hebt... en ik heb er meer verstand van dan jij meid, check voor de gein eens wat voor opleiding er in mijn profiel vermeld staatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef Bron het volgende:
[..]
Denk je dat ze in een "normaal" gezin per definitie gelukkig worden? Je hebt echt een enorme plaat voor je kop. Je bent iets zo hard aan het verdedigen waar je totaal geen verstand van hebt.
Ooooohhhh respect man, heilige geneeskunde student. Sorry dat ik zo'n grote mond had tegen je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
die kans is wel groter door het ontbreken van de maatschappelijke hindernissen die je bij homo-ouders wel hebt... en ik heb er meer verstand van dan jij meid, check voor de gein eens wat voor opleiding er in mijn profiel vermeld staat
Maar dan nog; je doet net alsof het hele man vrouw gezin uberheilig is; terwijl het enkel maatschappelijk- historisch bepaald is dat een gezin uit een man en een vrouw moet bestaan (natuurlijk, moet er een vrouw bezwangerd worden; maar daarna heb je dr niet meer per sé nodig voor de opvoeding). Ik snap wel wat je bedoelt met egotripperij enzo; maar ook dat is nogal kort door de bocht. Want de voornaamste reden dat een kind slechter af zou zijn bij een homo-paar zit m in de bekrompenheid van de maatschappij; en niet in de gebrekkige opvoeding die dat kind dan zou krijgen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
die kans is wel groter door het ontbreken van de maatschappelijke hindernissen die je bij homo-ouders wel hebt... en ik heb er meer verstand van dan jij meid, check voor de gein eens wat voor opleiding er in mijn profiel vermeld staat
Dat is jouw insteek maar ook niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zodra de vader òf moederfiguur ontbreekt heeft het niet dezelfde waarde.
Ik sta er juist wel voor open - het belang van kinderen staat voorop - daarom zijn al die beschuldigingen over egocentrisme ook zo onzinnig en uitermate kwetsend. Die slaan vooral op je zelf terug. Jij hebt moeite met homoseksualiteit en legt je eigen patroon op de rest.quote:en dat is nog los van alle maatschappelijke hindernissen, maar ik verwacht ook niet dat jij dat begrijpt of voor die gedachten open kunt staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |