Die wat jij bedoelt woont een paar huizen verderop.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
Je buurman was toch zo'n pauper met een dikke motor die donuts zat te skidden![]()
Het is inderdaad een zeer dubieus verhaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Waarom reed jij langs een homo-ontmoetingsplaats en reed je langzaam genoeg om je buurman's auto te spotten?
vraag gewoon langs je neus weg of het klopt dat zijn auto daar stond en wacht dan zijn reaktie af!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Toen ik gistermiddag voor mijn werk langs een homo-ontmoetingsplaats reed stond daar dus serieus de wagen van mijn buurman![]()
![]()
![]()
Henk is getrouwd en heeft gewoon kinderen van 12 en 17 + een goede baan.
Moet ik die heaumeax nu gaan chanteren of niet ? Wat een eikel![]()
![]()
![]()
en dat noem je buurman? eerder een buurtman.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die wat jij bedoelt woont een paar huizen verderop.....
Eauh. Goeie straatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die wat jij bedoelt woont een paar huizen verderop.....
misschien was het wel zijn vrouw die op homo's valt...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:24 schreef just me het volgende:
Buurman kan zijn auto ook aan een vriend hebben uitgeleend
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:24 schreef just me het volgende:
Buurman kan zijn auto ook aan een vriend hebben uitgeleend
Hij stond met zijn auto op de parkeerplaats die hier in de buurt bekend staat als homo-ontmoetingsplaats.quote:
lul je je er maar onderuit, condoomprikker!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hij stond met zijn auto op de parkeerplaats die hier in de buurt bekend staat als homo-ontmoetingsplaats.
Wij waren bij dat tankstation aan het werk, waar die parking aan ligt zeg maar.
Wat voor werk deed je daar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hij stond met zijn auto op de parkeerplaats die hier in de buurt bekend staat als homo-ontmoetingsplaats.
Wij waren bij dat tankstation aan het werk, waar die parking aan ligt zeg maar.
Hoe weet jij dat ???? /?????? /?? //???quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:35 schreef CryARiver het volgende:
Wie zegt dat hij een flikker is? Een groot deel van die mannen die naar die plekken gaan zijn eigenlijk gewoon hetero, maar hebben zo'n slecht sex-leven dat ze alternatieven zoeken![]()
heeft ie vast gehoord van een "vriend"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ???? /?????? /?? //???
een vriend jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:36 schreef kollie het volgende:
[..]
heeft ie vast gehoord van een "vriend"![]()
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:38 schreef De_Ananas het volgende:
Als je een echte hetero was zou je geweigerd hebben om daar te gaan werken!
Dus jij zou bij een sollicitatie een baan weigeren omdat er een homo werkt ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:38 schreef De_Ananas het volgende:
Als je een echte hetero was zou je geweigerd hebben om daar te gaan werken!
volgens mij staat er in je profiel dat je werkloos bent, maar wel een hoog salaris verdient. leg eens uit?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus jij zou bij een sollicitatie een baan weigeren omdat er een homo werkt ?
Jij bent degene die klaagt over dat je buurman bij een homoparkeerplaats staatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk; weet je niet dat homofilie besmettelijk is dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zeker wel.Geen flikkers waar ik werkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee maar aids wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja; weet je niet dat homofilie besemttelijk is dan?![]()
Jij zou dat wel lekker vinden hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En toch fan van ajax?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zeker wel.Geen flikkers waar ik werk![]()
dat is niet voor niets een homoziekte natuurlijk...quote:
En Heitinga dan?quote:
nee die is gewoon lelijk.quote:
Niet alle lelijke mensen met een hazelip zijn homo hoor!quote:
Nee dan had ik hem al van het balkon afgegooid hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
woon jij naast sandstorm
ik denk dat ie chanteert voor geld. of een goede beurt natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:51 schreef just me het volgende:
Hé topic starter, als het nu echt je buurman zou zijn wat zou je dan met die info doen ?
Ik hoop dat je snel naast m komt te wonen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee dan had ik hem al van het balkon afgegooid hoor.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:49 schreef TheYoung1 het volgende:
Vraag ff aan je buurman of hij je lul uit zn mond wil halen en je uitleggen wat hij daar deed.
Of ben je bang te horen dat hij vreemd gaat??
sbs programma undercover in nederland was dat in. ging die journalist de bosjes in waar ook van die gasten de auto uitstapte met kinderzitjes op de achterbank.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ???? /?????? /?? //???
Afgestudeerd, momenteel aan het solliciteren, maar gewoon aan het werk bij mijn bijbaan fulltime.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij staat er in je profiel dat je werkloos bent, maar wel een hoog salaris verdient. leg eens uit?
Woon jij op een flat ??1/1??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan die stoeptegel waar jij onder huist...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Woon jij op een flat ??1/1??
PAUPER!![]()
![]()
![]()
Aha, we hebben een kennerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan die stoeptegel waar jij onder huist...![]()
Doe eens wat beter lezenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Woon jij op een flat ??1/1??
PAUPER!![]()
![]()
![]()
quote:
Balkon - Naast Sandstorm wonen ---> Flatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Yep, heb gister nog mn hond op je tegel laten kakken.quote:
Dan woon jij toch juist in een flatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
[..]
Balkon - Naast Sandstorm wonen ---> Flat
Huhquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan woon jij toch juist in een flat.
2 stoeptegels op elkaar is nog geen flat hoor....quote:
beter gaat hij in een urn wonen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:34 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
2 stoeptegels op elkaar is nog geen flat hoor....![]()
Neeaahh, doe dan maar een grafzerk, hebben de wormen ook nog wat aan.(als ze 'm lusten)quote:
dat stuk stront?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Neeaahh, doe dan maar een grafzerk, hebben de wormen ook nog wat aan.(als ze 'm lusten)
Heeft 'ie tenminste nog een bijdrage aan de natuur geleverd.
Tegen broodkorst ook hoor....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zo grof zijn jullie tegen mij he.
mooi gesprokenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
nou nou nou jongens, zo kan ie wel weer.![]()
Leuke woordspeling ook....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
mooi gesproken
En bovendien gaat het TS geen reet aan wat de buurman in zijn vrije tijd doet. Erg makkelijk om gelijk ergens conclusies aan te verbinden.
Leuk voor die kinderen van hem zegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
mooi gesproken
En bovendien gaat het TS geen reet aan wat de buurman in zijn vrije tijd doet. Erg makkelijk om gelijk ergens conclusies aan te verbinden.
Misschien is zn vrouw dan wel een keer in voor een trio!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Leuk voor die kinderen van hem zeg![]()
Een pa die in de vrije tijd (wat ik aan neem) wat kerels ligt te kontenbonken. En s'avonds zit ie weer gezellig te mens erger je nieten met het hele gezin.....
Daar heb jij toch niks mee te maken? Of is jouw vader ook vreemdgegaan in een homo park en wil je die kinderen nu redden zodat ze niet zo'n idioot als jou worden. Want als dat het geval is graag want ik denk dat we aan 1 -Sandstorm- genoeg hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Leuk voor die kinderen van hem zeg![]()
Een pa die in de vrije tijd (wat ik aan neem) wat kerels ligt te kontenbonken. En s'avonds zit ie weer gezellig te mens erger je nieten met het hele gezin.....
Ik las eerst "ik heb Henk gespoten"!!......quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef SCH het volgende:
Ik heb Henk gesproken, hij was er wel maar samen met jou, zegt ie
eigenlijk wel ja, nog buiten het feit dat hij getrouwd is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:20 schreef SCH het volgende:
Maar wat een drama zeg. Hij is dus een van die tienduizenden getrouwde mannen die het wel eens met een man doet. SCHande zeg
Waarom? Houd je niet van sex?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:17 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, nog buiten het feit dat hij getrouwd is.
oh, zolang er geen gays in voorkomen wel hoor.quote:
maar dat is toch de voorkeur van de buurman van ts. laat hem lekker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oh, zolang er geen gays in voorkomen wel hoor.
ik ook !111 !!!! 1111quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik las eerst "ik heb Henk gespoten"!!......![]()
dan moet hij niet doen alsof hij een duurzame relatie onderhoudt met z'n vrouw en kinderen, laat staan hen (in bijzonder de vrouw) blootstellen aan levensgevaarlijke aandoeningen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dat is toch de voorkeur van de buurman van ts. laat hem lekker.
Ja, ik ben volbloedhomo en ik voel ineens enorme behoefte om je alle details over mijn sexleven te vertellenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oh, zolang er geen gays in voorkomen wel hoor.
jij wel dus, begrijp ik uit je vraag en de context waarbinnen dit topic zich beweegt?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dan moet hij niet doen alsof hij een duurzame relatie onderhoudt met z'n vrouw en kinderen, laat staan hen (in bijzonder de vrouw) blootstellen aan levensgevaarlijke aandoeningen.
juridisch wordt dit soort gedrag gekwalificeerd als (poging tot) zware mishandeling, gezien de hoge risico's.
Precies, zo hebben wij dat opgelost he SCHatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef just me het volgende:
Er zijn ook vrouwen die weten dat hun echtgenoot/vriend eigenlijk homo is maar er niet voor uit durven te komen. Laat ieder toch zijn eigen leven leiden en bemoei je er gewoon niet mee!
Er zijn ook vrouwen die hun echtgenoten bij de hoeren afzetten omdat ze bang zijn hem te verliezenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef just me het volgende:
Er zijn ook vrouwen die weten dat hun echtgenoot/vriend eigenlijk homo is maar er niet voor uit durven te komen. Laat ieder toch zijn eigen leven leiden en bemoei je er gewoon niet mee!
weet ik veelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft die buurman toevallig een neefje die Jantje heet en is het een heeeeeeeeeeeele nare vent?
1. HIV komt disproportioneel veel vaak voor t.o.v. de algemene bevolking bij homosexuele mannen, zeker bij lieden die onbeschermde sex aangaan in bosjes; hier zijn wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan, om bralapen zoals jij de mond te kunnen snoeren met feiten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Een beetje rukkuh in de boschjes is poging tot zware mishandeling, schei toch uit. Wie zegt dat zijn vrouw het niet weet?
en ook dat moeten ze zelf weten! wie zijn wij om ergens over te oordelen of om te veroordelen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die hun echtgenoten bij de hoeren afzetten omdat ze bang zijn hem te verliezen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |