Jij vergelijkt Ricky vd Berg met Kuyt?quote:
Via mijn bronnen (quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:17 schreef Ricky_ het volgende:
Ik ben ook altijd wel gecharmeerd geweest van Koevermans, hadden we een jaar geleden als stand-in van Kuijt kunnen halen en nu basis.
Nee slimpie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij vergelijkt Ricky vd Berg met Kuyt?
Weten we gelijk hoe die lage rente toch mogelijk isquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Via mijn bronnen () heb ik trouwens venromen dat Feyenoord interesse had in Koevermans als opvolger van Kuijt. Maar AZ wilde er iets van 8 (!) miljoen voor hebben.
Ik heb er geen goed gevoel over..quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben benieuwd vanmiddag....
Leuk stukje!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:44 schreef methodmich het volgende:
Ze moeten nu Balzacchi halen... http://frontpage.fok.nl/column/4269/1
Weet niet of Drenthe nog last heeft van z'n kwetsuur?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik had Drenthe opgesteld i.p.v. Bosschaart!
Zit je te kijken dan, sukkel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:25 schreef daaaaan het volgende:
Wat een kankerteam zoSpelers als Bosschaart en Collen zijn Feyenoord-onwaardig, de rest speelt Feyenoord-onwaardig...
Ik ga helaas m'n gelijk halen als het zo doorgaat.
Het was even wachten, maar daar is'ie dan ookquote:
Inderdaad, ..quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
1-0 Nevland.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:46 schreef TC03 het volgende:
Nevland, kopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |