3 spelers erbij kopen en Feyenoord kan opeens titelkandidaat zijn. Ajax zonder Huntelaar, Stam en Gabri is ook een middenmotor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vorig seizoen was een uitzondering, omdat Ajax toen een van zijn slechtste seizoenen allertijden doormaakte.
Verder kan ik wel mee gaan in wat je zegt, vooralsnog in ieder geval. Doorgaans zijn jullie wel beter dan de subtop, maar slechter dan Ajax en PSV, dat is zeker waar.
De vraag alleen is, blijft dat ook in dit seizoen zo. Zoals het er nu naar uit ziet niet.
Natuurlijk zegt 1 wedstrijd niets, maar als je kijkt naar de manier waarom de wedstrijd is verloren dan belooft dat weinig goeds.
Gefeliciteerd, trouwens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:25 schreef venomsnake het volgende:
De betere ploeg heeft vandaag gewonnen.![]()
Snel opzoek naar nieuwe spelers zou ik zeggen.
Als Nevland maar bij grunn blijft![]()
Tymo + vervanger voor Bosschaart (De Cler? Ik hoop het, CM zal wel me doodwensen hierom) + spits. Dat zou al heel veel schelen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
3 spelers erbij kopen en Feyenoord kan opeens titelkandidaat zijn. Ajax zonder Huntelaar, Stam en Gabri is ook een middenmotor.
Ze hebben gegokt op dit noodelftal en zaten er weer eens naast.
Idd, liever 11 miljoen uitgeven aan hem en nog 5 a 6 miljoen aan een spits, dan de eerste seizoenshelft met dit team doormoetenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:25 schreef Ricky_ het volgende:
Overigens vind ik dat we nu alles moeten doen om Tymo nog te halen, dan maar een paar miljoentjes erbij.
Hij heeft anders helemaal gelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Henk Kok van radio 1
"WAT IS DAT NOU VOOR TOPCLUB? DAT WIL KAMPIOEN WORDEN?!"
"GRONINGEN STAAT GEWOON 3-0 VOOR!"
Teringfiguur
Lekker boeiend dat De Cler voor Ajax heeft gespeeld, liever hij dan Bosschaart. Maar hij mag niet weg bij AZ denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tymo + vervanger voor Bosschaart (De Cler? Ik hoop het, CM zal wel me doodwensen hierom) + spits. Dat zou al heel veel schelen.
True. Maar ik voorzie een scenario als Ajax vorig seizoen. In de winterstop komt de topspits en in de play-offs winnen we zeer onverdiend van PSV en AZ.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:27 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Idd, liever 11 miljoen uitgeven aan hem en nog 5 a 6 miljoen aan een spits, dan de eerste seizoenshelft met dit team doormoeten![]()
Ja, de grootste die er rondloopt. En nog steeds heb je niet gelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:51 schreef daaaaan het volgende:
En vinden jullie me hier nog steeds zo'n jood?wie had er weer eens gelijk?
nope je bent pas een topclub als je ook eens prijzen pakt, dan kan je az ook een topclub noemen aangezien ze ook al 2-3 jaar constant meestrijden met de titel ''maar ik zie ze nog niet als een topclub''aangezien ze nog niks hebben bereikt..quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeven jaar geleden, UEFA Cup 4 jaar geleden. En meestrijden maakt je WEL een topclub. Als je meestrijdt ben je min of meer gelijkwaardig aan de overige clubs, dus een topclub.
CM is best een aardige jongen en een echte supporter, maar echt kijk heeft ie er niet op. Als je Kolkka een goede aankoop vindt en Cziommer en Janssen te licht vindt heb je geen verstand van voetbal. (Sorry CMquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:26 schreef Merkie het volgende:
CM zal wel me doodwensen hierom
Ga lekker voor je topaankoop Kolkka juichenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, de grootste die er rondloopt. En nog steeds heb je niet gelijk.
Jezus, denk eens na voordat je wat zegt want dit slaat nergens op. AZ zou ook een topclub zijn als ze de afgelopen 50 jaar niet anders hebben gedaan, AZ loopt pas een paar jaar mee en heeft helemaal NIKS gewonnen, terwijl Feyenoord nog in de korte geschiedenis een UEFA Cup en landstitel heeft gewonnen. En nou wegwezen want je bent te dom.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
nope je bent pas een topclub als je ook eens prijzen pakt, dan kan je az ook een topclub noemen aangezien ze ook al 2-3 jaar constant meestrijden met de titel ''maar ik zie ze nog niet als een topclub''aangezien ze nog niks hebben bereikt..
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
nope je bent pas een topclub als je ook eens prijzen pakt, dan kan je az ook een topclub noemen aangezien ze ook al 2-3 jaar constant meestrijden met de titel ''maar ik zie ze nog niet als een topclub''aangezien ze nog niks hebben bereikt..
Het enige gevaar kwam wel van Kolkkaquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:31 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ga lekker voor je topaankoop Kolkka juichen![]()
Ja en Barcelona is ook geen topper zonder Ronaldinho, Eto'o en Deco.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:26 schreef daaaaan het volgende:
[..]
3 spelers erbij kopen en Feyenoord kan opeens titelkandidaat zijn. Ajax zonder Huntelaar, Stam en Gabri is ook een middenmotor.
Ze hebben gegokt op dit noodelftal en zaten er weer eens naast.
Je wilt toch hogerop, koekwaus? Wat moet je dan met Cziommer en Janssen. Die brengen je nergens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
CM is best een aardige jongen en een echte supporter, maar echt kijk heeft ie er niet op. Als je Kolkka een goede aankoop vindt en Cziommer en Janssen te licht vindt heb je geen verstand van voetbal. (Sorry CM)
Blijf jij lekker lachen, omdat Feijenoord verliest, jood!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:31 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ga lekker voor je topaankoop Kolkka juichen![]()
Kolkka brengt je ook nergens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je wilt toch hogerop, koekwaus? Wat moet je dan met Cziommer en Janssen. Die brengen je nergens.
Feyenoord zou blij moeten zijn als die 2 willen komen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je wilt toch hogerop, koekwaus? Wat moet je dan met Cziommer en Janssen. Die brengen je nergens.
Mee eens, maar dan haal je niet die rommel die ze nu gekocht hebben. Geef toe dat dit elftal dramatisch is...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |