quote:Slapeloze nacht door heien bij A10
18-8-2006 Heiwerkzaamheden bij de Ring A10 ter hoogte van de RAI hebben in de nacht van donderdag op vrijdag voor veel geluidsoverlast gezorgd in de stad.
Bij zowel de gemeente als de politie kwamen tientallen boze telefoontjes van bewoners, die een slapeloze nacht hadden, binnen. Zelfs in De Pijp en het Centrum was het lawaai hoorbaar.
De werkzaamheden zijn nodig om de tunnel van de Noord/Zuidlijn onder de A10 door te leiden. Het heien gaat nog twee nachten door. De gemeente heeft besloten dat bewoners binnen een bepaalde straal een hotelovernachting krijgen. Onbekend is hoe groot deze straal is.
Bron: AT5
Hoe kan iets dat nog lang niet af is een flop zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:10 schreef dronkeykong het volgende:
Whahaha ik las het ja op AT5. En alles voor die grote flop van een Noord-Zuid lijn![]()
De hogesnelheidslijn was ook al een flop voordat het af was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe kan iets dat nog lang niet af is een flop zijn?
Als je hoort wat het allemaal kost en wat er maar begroot is vind ik het al een flopquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe kan iets dat nog lang niet af is een flop zijn?
Over slaapgebrek mag je wat mij betreft altijd klagen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:16 schreef anisubs het volgende:
Nederlanders klagen gewoon te veel.
In het geval van maatschappelijk belang (civiele structuur) wordt er doorgewerkt als men achter loopt op het schema. Hebben ze hier in dat fijne 'Nieuwe Stadshart van Almere' ook een paar nachten gedaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:50 schreef Fester het volgende:
Muziek die te luid staat kun je al flinke last mee krijgen, maar hijen in de nacht mag dan weer wel
Och ik wil jou nog wel horen als je na nachten slecht slapen ook nog eens totaal niet kan slapen op de nachten als ze aan het hijen zijn. Is niet de eerste de beste geluidsoverlast midden in de nacht. Woon er dus danig dicht bij (tegen over de RAI) dat ik de bouwput kan zien. Denk dat we door wegwerkzaamheden, rioolering aanlegging, raifeesten en nu dit ongeveer 30 nachten niet hebben kunnen slapen door geluidsoverlast dit jaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:16 schreef anisubs het volgende:
Nederlanders klagen gewoon te veel.
idd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
hijen in de nacht ???
belachelijk!
Ik doe maar een suggestie...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:09 schreef hiephoi het volgende:
Denk dat we door wegwerkzaamheden, rioolering aanlegging, raifeesten en nu dit ongeveer 30 nachten niet hebben kunnen slapen door geluidsoverlast dit jaarnu jij weer
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:12 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik doe maar een suggestie...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:12 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik doe maar een suggestie...
[afbeelding]
Nou laat dat hotel maar zitten dus, ik doe wel weer alle ramen dicht, dan hoor je het tenminste wat minder en anders nog maar een nachtje opblijven en Fokken! Trouwens ook geen bericht gehad of zo dat ik in aanmerking kom, dus ik zal wel niet dichtbij genoeg wonen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:13 schreef hiephoi het volgende:
En o ja, over hotel, we mogen de nacht van 18 en 19 augustus een hotel in nederland vertoeven. Mits je een declaratie formulier opstuurt voor 1 kamer voor 2 personen en krijg dan 100euro terug (hopelijk). Maar is leuk, hebben nu pas formulier met eisen binnengehad, nacht van 18 augustus kunnen we al op ons buik schrijven. dus nog een nacht over, leuk met 4 personen
Dan heb je de verkeerde ........ vriendquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:15 schreef hiephoi het volgende:
[..]
![]()
gaat om harde niet monotome geluidsoverlast, werken niet goed genoeg vriend
![]()
de leukste thuis?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde ........ vriend
Verzinnen ze eens een oplossing voor al dat gezeur en geklaag, is het weer niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:13 schreef hiephoi het volgende:
En o ja, over hotel, we mogen de nacht van 18 en 19 augustus een hotel in nederland vertoeven. Mits je een declaratie formulier opstuurt voor 1 kamer voor 2 personen en krijg dan 100euro terug (hopelijk). Maar is leuk, hebben nu pas formulier met eisen binnengehad, nacht van 18 augustus kunnen we al op ons buik schrijven. dus nog een nacht over, leuk met 4 personen
och het gaat gewoon om het idee. we worden al jaren lang in de zeik genomen door de RAI en gemeentequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Verzinnen ze eens een oplossing voor al dat gezeur en geklaag, is het weer niet goed genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |