Ja, zo kennen we BB weer...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:35 schreef BorTheWolf het volgende:
sjesus BB draait nu al de camera's weg in de slaapkamer als er bijna bloot is te zien.

ach ik lul ook maar wat, alhoewel Tijn wel bepaalde trekjes heeft vind ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:34 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Naah... ze hebben wel iets van elkaar weg... zijn wel gewoon broers hoor denk ik...

Nu ik dit zo zegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:33 schreef KlootMajoor het volgende:
Zou wel leuk zijn, als ze dus na een week of 3 allemaal om 5 uur in de namiddag wakker worden, eitje bakken, lekker ontbijten,... dan om 1 uur snachts de aardappeltjes gaan schillen om dan om 2:30 in de nacht te dineren
Dan zullen ze wel afvragen waarom de liveuitzending VROEG in de morgen gaan beginnen
- wat dus ook wel weer een probleem is, die liveuitzending gaat de tijd verklappen , dat is namelijk standaard 8 ~ 9 uur in de avond...

Marciaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Meisje met lange zwarte haar heeft al een vriend thuis...

Ja joh ze zijn bang dat scanman de caps vangt van de X-scenesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:35 schreef BorTheWolf het volgende:
sjesus BB draait nu al de camera's weg in de slaapkamer als er bijna bloot is te zien.

Al vijfenhalf jaar en nog een leuke vent ook!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Meisje met lange zwarte haar heeft al een vriend thuis...

Commentaren Op de Streamsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef Sanne het volgende:
WTF is COS?

Ja dat wel ja... achjah wie weet is ie ook homo... maar wel broersquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef Flujas het volgende:
[..]
ach ik lul ook maar wat, alhoewel Tijn wel bepaalde trekjes heeft vind ik.

Familiegeheim, haar vader mag het niet wetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
Huh ze heeft een vriend, maar op de site van BB staat :
"Marcia woont en studeert in Amsterdam. Ze is single en en trekt daarom veel op met haar vriendinnen."

Goh ja, nu je het zo zegt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef KlootMajoor het volgende:
Nu ik dit zo zeg
Heeft iemand daar al aan gedacht? dat de livezuitzending voor hun een beacon ala tijdsbesef zal gaan worden?

Ow dan ben ik weer weg!quote:

Moet er nog even inkomen, maar dat is....quote:

Commentaren op de streams, ofsowquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef Sanne het volgende:
WTF is COS?

dat wordt wel een ijkpunt voor ze ja. maar dat ben je na een paar dagen alweer kwijt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Nu ik dit zo zeg
Heeft iemand daar al aan gedacht? dat de livezuitzending voor hun een baken ala tijdsbesef zal gaan worden?

Het was dus uit, maar sinds een maandje weer aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:38 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Familiegeheim, haar vader mag het niet weten

Pik hem in, dan ga ik haar troosten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef Sanne het volgende:
Al vijfenhalf jaar en nog een leuke vent ook!

Die negerin stond al te paraderen in haar blote kont en toen werd er niet weggedraaid, dus ik denk dat ze iets minder preuts zullen zijn dit jaar. De dames zeiden net ook dat ze echt niet met bikini aan gaan douchen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef h.henkie het volgende:
[..]
Ja joh ze zijn bang dat scanman de caps vangt van de X-scenes![]()

Marciaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet er nog even inkomen, maar dat is....
Leuk koppie wel.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |