quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef Flujas het volgende:
[..]
dat issie wel volgens mij. Rik en Tijn zijn namelijk geen broers maar gewoon een stelletje

Blote kont ofzo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
die hoorde ik ook.... maar ik snap 'm niet

dit werd mede mogelijk gemaakt door Lieskequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:26 schreef Dr_Greene het volgende:
Houden we al van iedere deelnemer de poetstijd bij...
...de langste tijd krijgt de gouden tandenborstel!!!

Verrek! Daar zeg je me watquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef Flujas het volgende:
[..]
dat issie wel volgens mij. Rik en Tijn zijn namelijk geen broers maar gewoon een stelletje

Kut, Ik had haar nog niet echt gehoord. Maar zelfs dan is het een stuk beter dan die blonde eenheidsworst.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:28 schreef teamlead het volgende:
stil wel ja.. maar als het geluid gaat maken net zo irritant als die andere mokkels daar

Nee, Marcia is de dochter van Egbert, de mooiste dame met het lange donkere haar.quote:

wil je de poll in aantal of in liters sicliconenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
Er moet ook maar een poll komen hoeveel siliconen er in het huis rondlopen

quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef Flujas het volgende:

Naah... ze hebben wel iets van elkaar weg... zijn wel gewoon broers hoor denk ik...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef Flujas het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |