Ik ben fantastisch, ik weet het.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:29 schreef Neenetje het volgende:
Goeie TT.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben fantastisch, ik weet het.
Ver?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
hoooo.. zo ver wou ik ook weer niet gaan.
Vertel langharig en tevens fries tuig.,quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Op dit moment word het beste ONZ topic ooit gemaakt.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ver?
Ik zit er al, dus ver is het niet.
Dat klonk iets fouter dan ik het bedoelde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:39 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou, kom hierheen dan, dan kan ik ver gaan.
Oefen op je kussen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:39 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou, kom hierheen dan, dan kan ik ver gaan.
Dapper dat je het nog probeert.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Op dit moment word het beste ONZ topic ooit gemaakt.
Straks, ik hou de spanning er graag in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Vertel langharig en tevens fries tuig.,
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:44 schreef Onno_Matopez het volgende:
[..]
Dapper dat je het nog probeert.
Dat zeggen vrouwen meestalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:53 schreef cerror het volgende:
Ik moet urineren maar ik heb geen zin.
Dan blijf je toch zitten, loopt 't er vanzelf wel uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:53 schreef cerror het volgende:
Ik moet urineren maar ik heb geen zin.
Dan hoop ik dat ie een zwarte broek aan heeft: niemand die het ziet en je wordt er wel lekker warm van!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dan blijf je toch zitten, loopt 't er vanzelf wel uit.
Maar 'tis wel ehmm.. ieuw.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie een zwarte broek aan heeft: niemand die het ziet en je wordt er wel lekker warm van!
Heb je me trouwens geblocked? Ik zie je nooit meer online?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sommige dingen konden iets beter, maar over het algemeen goed!
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoor, hij is er, het beste ONZ topic ooit
http://forum.fok.nl/topic/9008191
VM![]()
Wat een kutforum, niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:04 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (topic->info:no data)
Kuttopic.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoor, hij is er, het beste ONZ topic ooit
Nachtbaggercursus
VM![]()
En jij niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:11 schreef cerror het volgende:
En dat stuk tuig is mod.
Zulksquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:20 schreef Neenetje het volgende:
Doods opeens?
Die van de LIDL zijn viesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:47 schreef cerror het volgende:
Ik probeer even een zwaar biertje. (8%).
Dr.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
Puik! Noem eens wat titels?
Eindelijk?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb een webcam.
quote:
Heeft dit te maken met je nieuwe cam?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:28 schreef Neenetje het volgende:
Tetten.
Nope..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Heeft dit te maken met je nieuwe cam?
Wrijf het er maar weer in!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nope..
Die heb ik gewoon, ik denk ik meld het even.
Die heb jij ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wrijf het er maar weer in!
Ah. Voor het gemak had ik al even aangenomen dat je die had.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nope..
Die heb ik gewoon, ik denk ik meld het even.
Hele juiste aanname...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah. Voor het gemak had ik al even aangenomen dat je die had.
"Your lips move,quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
*knikt
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:21 schreef Neenetje het volgende:
Come on, now.
I hear youre feeling down.
Well I can ease your pain,
Get you on your feet again.
Gave film.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:25 schreef ehqo het volgende:
Ik Pink Floyd dus. Zometeen Big Fish weer eens kijken.
Ik bewaar het tot dinsdag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
De groeps-bukkake-grappen zijn te makkelijk hè?
Iek!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:06 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik bewaar het tot dinsdag.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Mijn spaflesje is al half vol! Ik ben namelijk een optimist.
Kan jij nou echt nóóit een keer pósitief deken?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
volgens mij is 'ie nog half leeg.
HIV, HIV, HIV...quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kan jij nou echt nóóit een keer pósitief deken?
Nee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:45 schreef mcDavid het volgende:
En unblock me eens, J. Dan kan ik je webcam testen!
Oh. Nou. Dan post ik ook maar niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
En JD, bizz, KS en Litso zitten op Lowlands. Hans op Kos. Mt. en Dago hebben weer een weekendje samen. Sja.
Met een schort?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:21 schreef Chowi het volgende:
Ik ga het huis schoonmaken.
Bedankt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:51 schreef mcDavid het volgende:
Ze zijn gewoon niet aanwezig, ecco. Anders had er ondertussen wel een post met "nee" en een post met "ooit zul je iemand vinden die wel seks met je wil, david" gestaan.
En hoi.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:50 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Het zal wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:31 schreef ehqo het volgende:
Trouwens, excuses richting J. en c_c voor het daadwerkelijk niet verderposten. Ik begaf me naar bed.
Niet slaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het zal wel.
Ik word ook trouwens net wakker.
I've heared that plea a thousand times, and I have never listened, why should I listen to you?quote:
Omdat het mij betreft?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
I've heared that plea a thousand times, and I have never listened, why should I listen to you?
Goed plan..quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:53 schreef ehqo het volgende:
Welja. Ik word wel onderdaan. Iets beters heb ik op het moment toch niet te doen.
Snertweer. Ik snap hem.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef Q. het volgende:
Het is mooi weer voor erwtensoep.
Wel een beetje. Vooral emotioneel, ik dacht dat je lief was, een warm persoon die ik kon vertrouwen. En dan sla je me ijskoud. Niets is meer zeker in mijn wereld en ik ben reddeloos alleen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ecco, het deed toch geen pijn hè? Dat zou ik niet willen.
Het was meer een liefdevol en plagerig mepje. Sorry.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wel een beetje. Vooral emotioneel, ik dacht dat je lief was, een warm persoon die ik kon vertrouwen. En dan sla je me ijskoud. Niets is meer zeker in mijn wereld en ik ben reddeloos alleen.
Ik vergeef je onmiddelijk. Hier. Een kus op je voorhoofd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was meer een liefdevol en plagerig mepje. Sorry.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vergeef je onmiddelijk. Hier. Een kus op je voorhoofd.
Is dit waar ik je onzedelijk aanraak? Of nog niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Hier, een kusje op je wang terug.
Geen idee, ik laat het initiatief aan jou over.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is dit waar ik je onzedelijk aanraak? Of nog niet?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:22 schreef Chowi het volgende:
Huis is schoon.
Is het gezellig?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Een grote fles schoonmaakmiddel kapot gooien geeft irritante geuren trouwens.
Kusje terug.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:24 schreef ehqo het volgende:
Ik ga trippen. Groetjes.
Pff, dzjunk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:24 schreef ehqo het volgende:
Ik ga trippen. Groetjes.
"Gelijk"? Zeven minuten later pas.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Roep één keer "lekker wijf" en het wordt gelijk druk hier!
3 kwartier met de trein.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg lieve medemodjes. is Utrecht ver van Zwolle vandaan?
1 post per 7 minuten is in vergelijking met gisteren en de rest van vandaag redelijk druk, ja!quote:
Ik wil het verdulle ook weten.quote:
Het is zelfs de hoofdstad.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Aha. Arnhem ligt in Gelderland. Weer wat geleerd.
Van Gelderland dan hè, laten we haar nou niet in verwarring brengen. Hoofdstad van Nederland is nog altijd Amsterdam. Noord Holland heeft Haarlem en de regering zetelt in Den Haag.quote:
Awww.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:49 schreef Q. het volgende:
Ik snap het niet meer.
En Zwolle die van Overijsselquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van Gelderland dan hè, laten we haar nou niet in verwarring brengen. Hoofdstad van Nederland is nog altijd Amsterdam. Noord Holland heeft Haarlem en de regering zetelt in Den Haag.
ONZ --> SES.
En Drenthe dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En Zwolle die van Overijssel.
Omdat anders teveel macht zou zetelen in Amsterdam, ook de reden dat de regering er dus niet zit en er überhaupt een Noord en Zuid Holland zijn. Allemaal heel 80-jarige Oorlog, Gouden Eeuw en Republiek enzo.quote:Waarom is Amsterdam eigenlijk niet meteen de hoofdstad van Noord-Holland? Wat een vreemd land dit.
M'n atlas ligt nog steeds op schoot, dus Assenquote:
Keileerzaam ditquote:Omdat anders teveel macht zou zetelen in Amsterdam, ook de reden dat de regering er dus niet zit en er überhaupt een Noord en Zuid Holland zijn. Allemaal heel 80-jarige Oorlog, Gouden Eeuw en Republiek enzo.
Daar zat ik ook al vraagtekens bij te zetten ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
Den Haag is trouwens de hoofdstad van Zuid-Holland en niet het grotere Rotterdam.
Ik moet het doen met www.zoekplaats.nlquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n atlas ligt nog steeds op schoot, dus Assen.
Dat kan, m'n MSN staat niet aan hier, dat dan weer niet.quote:[..]
Keileerzaam dit.
[BeF] c_c's integraticursus.
Ik voeg je trouwens even toe. Niet om je te stalken (nog niet) maar voor het handige
Rotterdam stelde toen nog niet zoveel voor, die's pas later gaan groeien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
Den Haag is trouwens de hoofdstad van Zuid-Holland en niet het grotere Rotterdam.
Há, dat bedacht ik me ook. Zie je wel, ik weet wel iéts van topografie!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rotterdam stelde toen nog niet zoveel voor, die's pas later gaan groeien.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Há, dat bedacht ik me ook. Zie je wel, ik weet wel iéts van topografie!
*doet hysterisch dansje
Taal? Geschiedenis?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, nee, het is duidelijk. Ik ben een bèta-leerling. Hoewel. M'n wiskunde-eindcijfer was een 3,5.
Ik ben gewoon nergens goed voor.
Nope en hahaha neequote:
Dat blijkt, jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Een handkoe hebben die moe't als je je hand in hem stopt is niet zo heel goed voor je geestelijke gesteldheid.
Allemaal kutvakken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope en hahaha nee.
Ja, nee, ik ben stiekem wel een bèta-nerd hoor. Scheikunde en bio waren mijn ding. Natuurkunde ook, bleek toen ik er eindelijk iets aan ging doen. Wiskunde. Sja. Ik mocht de leraar niet en hij mij niet.
Jij bent wel heel erg van de andere kant ja geloof ikquote:
Niets mis met mijn handkoe! Behalve dan dat hij klinkt als een schaap met de baard in z'n keel. Daarom heb ik hem Schaap genoemd.quote:
Aardrijkskunde haalde ik altijd doordat die gast alleen multiple-gok toetsen gaf. Geschiedenis haalde ik niet. Evenals duits, met die kutnaamvallenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg van de andere kant ja geloof ik. Nee, aardrijkskunde vond ik belachelijk saai en vervelend, geschiedenis was ik niet goed in omdat het veel letterlijke dingen onthouden is, en ik het geheugen van een goudvis heb. Geef mij maar dingen die je moet toepassen, dan komt het wel goed.
niet eens "mcDavid"?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets mis met mijn handkoe! Behalve dan dat hij klinkt als een schaap met de baard in z'n keel. Daarom heb ik hem Schaap genoemd.
Leugens!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rotterdam stelde toen nog niet zoveel voor, die's pas later gaan groeien.
als ik nu "masseert J's rug" post, doe je dan aangifte of niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:35 schreef Neenetje het volgende:
Rugpijn.
Ik vind je schattig vandaag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik nu "masseert J's rug" post, doe je dan aangifte of niet?
Alleen maar omdat ik op een meisje lijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je schattig vandaag.
Misschien zijn het die krullen hè.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik op een meisje lijk
oh, eh, nou.. dan moet ik deze ook nog maar even crossposten...quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien zijn het die krullen hè.
Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geeft niet. Dan post je toch gewoon je tieten?
Nimmer, maar wel mijn oor want tijdens het bijknippen was mijn oor den klosch.quote:
Whehehe. Ik bedoel. Aaaw.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Nimmer, maar wel mijn oor want tijdens het bijknippen was mijn oor den klosch.
Feauteaux.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehehe. Ik bedoel. Aaaw.
Maar! Je haar geknipt!. Foto's!
Geef je klassikaal computerles zekerquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:53 schreef Pheno het volgende:
Klassikaal les geven en dan nog fokken. Het is ernstig met me
Jingle bell, jinglle bell, jingle bell rockquote:Op maandag 21 augustus 2006 04:53 schreef Neenetje het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII'm dreaming of a whiiiiiiite... Christmas..
Just like the ones I used to knoooooooooooooooooooooooooooooow
Where the treetops glisteeeeeeeeen,
and children listeeeeeeeeeen
To hear sleighhhhhhhhhhhhhhhh bellssss in the snooooohoooow
Open er een topic overquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Verven moet je in oude kleren doen hè? Ja, het kán naakt, maar goed, ik zit er met 2 jongemannen in een huis, dus dat kan naar aflopen. Oude kleren dus. Dan ga je door je kledingkast, zie je een broek van vorig jaar, denkt 'ha, die is oud genoeg', doet hem aan, en merkt dat dat niet meer zo vlot gaat als vorig jaar. Dus.
Verven veroorzaakt depressies.
We wachten nog even tot de sneeuw inkickt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:06 schreef Chowi het volgende:
Oh my fuck, is het al Kerst ofzo?
Chris Rea moet dood.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hou wel van kerst, lekker foute kerstmuziek, mn uberfoute Chris rea cd
Waar was jij deze zomer?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:. Ik heb nog niet eens genoeg zon gehad.
Structuurverfquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gaan we doen. Structuurverf. Joy. Oh. Ik moet opschieten trouwens. Even een bammetje smeren.
Ooit komt er een FA die iets zinnigs in gaat tikkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Chris Rea moet dood.Driving home for Christmas
Rij tegen een brug idioot..
Wow, heb je die godsgruwelijke hitte gemist? Was dat niet genoeg? Ik dacht dat ik dood ging.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:. Ik heb nog niet eens genoeg zon gehad.
Ik bèn doodgegaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, heb je die godsgruwelijke hitte gemist? Was dat niet genoeg? Ik dacht dat ik dood ging.
Reken er maar niet opquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ooit komt er een FA die iets zinnigs in gaat tikken
Ooit
Ik heb trouwens ook niet genoeg zon gehad, ik moest werken. Of ergens binnen thuis dood liggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:. Ik heb nog niet eens genoeg zon gehad.
Ja, zoiets las ik in Openbaringen, dat was vlak nadat de zeven zegelen verbroken werden en de zeeën zouden worden als bloed toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ooit komt er een FA die iets zinnigs in gaat tikken
Ooit
Jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, zoiets las ik in Openbaringen, dat was vlak nadat de zeven zegelen verbroken werden en de zeeën zouden worden als bloed toch?
Duidelijk tijd om de muren wit te spuiten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:19 schreef clumsy_clown het volgende:
De tering, sorry poepjes, ik heb een energiekick.
Ik wacht nog even op rood water, maar voor de rest.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het nog mee te gaan maken
Litso is nog niet thuis.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Duidelijk tijd om de muren wit te spuiten.
Thuis! Buiten! Overal. Maar het werd zo ruw onderbroken.quote:
Zo godsgruwelijk vond ik het eigenlijk niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, heb je die godsgruwelijke hitte gemist? Was dat niet genoeg? Ik dacht dat ik dood ging.
Precies! En daarom bier!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook niet genoeg zon gehad, ik moest werken. Of ergens binnen thuis dood liggen.
Wow. Respectdinges enzo. Ik was net een oud vrouwtje met zuurstoftekort, die dagen. Heb ook alleen maar in het koele huis gelegen met zo weinig mogelijk kleding en beweging.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:24 schreef Chowi het volgende:
Zo godsgruwelijk vond ik het eigenlijk niet..
Da's dan toch weer enigszins zonde van de nakendheid.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow. Respectdinges enzo. Ik was net een oud vrouwtje met zuurstoftekort, die dagen. Heb ook alleen maar in het koele huis gelegen met zo weinig mogelijk kleding en beweging.
Ik ook niet. En nu regent het wederom. Het herfstgevoel komt bij me op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:. Ik heb nog niet eens genoeg zon gehad.
Mja hier is het ook niet echt superweer, al hou ik wel van regen ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. En nu regent het wederom. Het herfstgevoel komt bij me op.
Enigszins aangepast aan huidige tijd. En de goden kwamen er niet aan te pas.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen fuck mee te maken, zeiden die griekse goden dat ook al
Concentreer je op de vlinders en de kleurtjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:40 schreef ehqo het volgende:
Mijn arm zwemt een glas.
Wat doen al die draden in je lip?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Concentreer je op de vlinders en de kleurtjes.
Athene was toch goddin van de oorlog of ietsquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Enigszins aangepast aan huidige tijd. En de goden kwamen er niet aan te pas..
Dat lijkt alweer eeuwen geleden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:26 schreef Dagonet het volgende:
Tiek en ik deden het goed en verkasten gewoon naar een koele plek in een ander land..
Jezelf de baas blijven!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had een halfuur geleden weg moeten zijn. Bedankt fok, voor het verpesten van ál mijn ritmes.
Ja wegwezen dan kan ik allemaal rare topics gaan openen in R&P.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had een halfuur geleden weg moeten zijn. Bedankt fok, voor het verpesten van ál mijn ritmes.
Athene was godin van wijsheid en tactische oorlogsvoering (Ares was de wilde, vernietigende kant). Athene was en is natuurlijk ook de naam van de belangrijkste Griekse stad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Athene was toch goddin van de oorlog of iets![]()
Vergeet niet, de konijn is je baas en dat bolletje mintgroen is die leuke vrouwelijke collega met wie je wel eens het kopieerhok wilde verkennen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:45 schreef ehqo het volgende:
Hop werk.
Dat doet Tiek wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben weg. Geven jullie Litso een kusje voor me als hij zich straks weer meldt?
Het is pas twee weken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat lijkt alweer eeuwen geleden.
Ik zal het onthouden, zodra mijn rug niet meer uit stroopslierten bestaat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vergeet niet, de konijn is je baas en dat bolletje mintgroen is die leuke vrouwelijke collega met wie je wel eens het kopieerhok wilde verkennen.
Dat zeg ik. Eeuwen.quote:
Nou en.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef rompompom het volgende:
Ik ben veel - en dan bedoel ik véél - te vroeg wakker
Bizz!! Jij hebt ze gezien!! Heb je Matt gezoend voor me?quote:
Neuj ik was telaat om in het voorvak te komenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bizz!! Jij hebt ze gezien!! Heb je Matt gezoend voor me?.
Ohja en dan is fokken natuurlijk het eerste wat je doetquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef rompompom het volgende:
Ik ben veel - en dan bedoel ik véél - te vroeg wakker
Maar je hebt ze wel gehoord/gezien?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neuj ik was telaat om in het voorvak te komen. Ik had mn spullen als een gek naar de kiss n ride gebracht en daarna heen gegaan
...
Was dat voor of nadat hij permanent de crew werd uitgetrapt en een ip-ban kreeg?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef rompompom het volgende:
O, ik maak net m'n post-vakantie-post open en jullie krijgen allen de groeten van Stofje.
Uiteraard.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar je hebt ze wel gehoord/gezien?
Omdat je een kuthoer bent.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef Chowi het volgende:
Waarom reageer ik nou weer in een omhooggekickt topique van Bioslock?.
* Misstique jaloers isquote:
quote:
Tederheid!quote:
quote:
*zwijmel*quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tederheid!.
Genegenheid!.
Intimiteit!.
Keiharde ruige neuqseks!.
Deserteur.quote:
Liefde is fijn maar het is wel kut, uiteindelijk doet het je toch altijd wel pijn.quote:
Na. Dus ik moet nu ook geband worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat hij permanent de crew werd uitgetrapt en een ip-ban kreeg?
Anders quote je dezelfde post gewoon twee keer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ohja en dan is fokken natuurlijk het eerste wat je doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |