en ook gewoon niet ophouden hè. wat een misselijk persoontje ben je zeg!quote:Op maandag 11 september 2006 10:08 schreef Felixje het volgende:
[..]
Dag Apk tje.
als je echt update wil blijven zou het een optie zijn om eens te gaan kijken op V-O-L
je hebt je daar al geregd!.
Doeg!
Vliegt er straks vanzelf weer af.quote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef natedanielz het volgende:
en ook gewoon niet ophouden hè. wat een misselijk persoontje ben je zeg!
quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
Hierbij Hulde aan Puntoortje die echt een fantastisch streamverslag bijhoudt voor de mensen die wat gemist hebben, toppie hoor en die caps gewoon pikken dus
![]()
![]()
Zij is een Hijquote:
Sorry!quote:
np, t is me fotootje, maar gwyneth is gewoon heel liefquote:
Dan denken ze die er maar bijquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een nieuwe geopend maar ik kan geen pijltjes
Preciesquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:08 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dan denken ze die er maar bij
Helaas lig ik er ook uit , met 1 hand typ ik niet snel genoeg om gesprekken bij te kunnen houdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies![]()
Puntoortje en anderen, echt toppieIk zou willen dat ik zo snel was met typen dan zou ik op drukke tijden meehelpen
Maar typen en luisteren is net een brug te ver. Heel fijn dus dat er mensen zijn die dat wel kunnen en bijhouden
![]()
nou nog streams![]()
wees blij dat er iets gepost wordt als de streams het doenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:47 schreef APK het volgende:
Euh, beste Annelies-G,
Volgens mij is het niet de bedoeling voor elk zinnetje een post te maken.
Ik denk dat een korte samenvatting beter is dan die paar kreten.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef latevogel het volgende:
wees blij dat er iets gepost wordt als de streams het doen![]()
en ik denk dat je weer zit te zeurenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat een korte samenvatting better is dan die paar kreten.![]()
Dat denken kun jij beter laten, dat is niet jouw sterkste kant.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:59 schreef latevogel het volgende:
en ik denk dat je weer zit te zeuren![]()
quote:Ze slapen nog.
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.
je moest eens weten wat ik nu allemaal denktquote:Op woensdag 13 september 2006 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denken kun jij beter laten, dat is niet jouw sterkste kant.
[..]
En vooral ook niet doenquote:Op woensdag 13 september 2006 01:56 schreef latevogel het volgende:
[..]
wees blij dat er iets gepost wordt als de streams het doen![]()
Wat zij zegtquote:Op woensdag 13 september 2006 11:57 schreef Capaja het volgende:
Scanman01![]()
HULDE, ik zit op mijn werk en kan via jou lezen wat er verder gebeurt
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:57 schreef Capaja het volgende:
Scanman01![]()
HULDE, ik zit op mijn werk en kan via jou nu eindelijk lezen wat er gaande is
Wat typ ik verkeerd?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef American_Nightmare het volgende:
charmed_angel je kan voor geen meter typen en het is niet te volgen wat je schrijft.
Wat typ ik verkeerd?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
quote]Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef American_Nightmare het volgende:
charmed_angel je kan voor geen meter typen en het is niet te volgen wat je schrijft.
quote:
Ik neem boeiende gesprekken altijd op, en die schrijf ik PRECIES over.... dus je leest wat de bewoners zeggen....quote:Niet op reageren, ging hartstikke goed![]()
En wij zijn er hartstikke blij meequote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik neem boeiende gesprekken altijd op, en die schrijf ik PRECIES over.... dus je leest wat de bewoners zeggen....![]()
okquote:Op woensdag 13 september 2006 20:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wij zijn er hartstikke blij meeIk heb het net zitten lezen en ik zie er niks verkeerds aan, vond het prima te volgen. Lekker laten (z)waaien dus.
jah aan de ene kant wil ik dat wel... laten lullen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Laat lullen angel, al die Cossers e.a. zeikerts zouden eens wat meer moeten SV'en
Dat ben ik met je eens, als iemand duidelijk niet de moeite neemt om hoofdletters en punten te gebruiken...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah aan de ene kant wil ik dat wel... laten lullen.
Maar als ze nou eens zeggen wat er fout is.....Daar kan ik natuurlijk ook weer van leren.... En eventueel als ik er mee eens ben, daar ook rekening mee houden. En daar is dit topic toch ook voor?
Helemaal niets verkeerds aan, hulde!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als ze nou eens zeggen wat er fout is.....Daar kan ik natuurlijk ook weer van leren.... En eventueel als ik er mee eens ben, daar ook rekening mee houden. En daar is dit topic toch ook voor?
De bewoners maken vaak een zin niet af. Daardoor kan een letterlijk SV soms verwarrend overkomen - ook omdat je de intonatie enzo niet hoort - en moet je als 'schrijver' misshien een beetje bijsturen zegmaar. Zou kunnen dat dat werd bedoeld.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb soms ook al het idee van: I'm getting too old for this shitquote:Op donderdag 14 september 2006 12:27 schreef Sanne het volgende:
Thanks Scanman, ik heb er de kracht niet meer voor.
ja, haha! ik lees ze altijd even na als ik helemaal klaar ben en het was me al opgevallen, maar wel bedankt natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
@natedanielz: Vrijdag 18:00u het is Monique die dat zegt, niet Sabrina. Monique zegt het over Sabrina haar relatie. Redelijk essentieel.
Was dit serieus of een geintje??quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:05 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zit met zijn hand tussen de benen van Sabrina.
Sabrina : Hoe moet ik dat nu weer verklaren?
Etienne: "Nou, 's nachts heb je er ook geen problemen mee"
Sabrina : "Dat moet je niet zeggen, joh, laat ze maar gissen"
Etienne haalt zijn hand weg.
Als ik post in de SV, is dat zoveel mogelijk een letterlijke weergave van de gesprekken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dit serieus of een geintje??
Mocht dus niet lukken, deze opdracht. Dat is duidelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 19:04 schreef Sanne het volgende:
Teveel kapotgeprikte ballonnen in het washok gelegd. Het moesten er 2000 zijn, waren er volgens BB veel meer.
quote:Op zondag 17 september 2006 18:59 schreef Sanne het volgende:
De weekopdracht is te zwaar geweest voor Hilde. Zij heeft zoveel pijn dat ze naar bed is gegaan. Daar ligt zij nu opgebaard te praten met Milica en Jeroen.
Ik moest ook lachenquote:
Geeft ook niets, maar tis een opmerking van dien grove aard dat hij eigenlijk bij mij zou passen en die ik bij jou niet had verwachtquote:Op zondag 17 september 2006 19:30 schreef Sanne het volgende:
Ja sorry hoor, zo lag ze er echt bij.
Dank je. Ben er vandoor voor ik nog 2 uur ga zitten kijken of hij het droog houdt.quote:
Inderdaad!quote:
bedankt voor het nachtverslag! ik wou je alleen effe op een foutje wijzen:quote:Op dinsdag 19 september 2006 05:57 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dank je. Ben er vandoor voor ik nog 2 uur ga zitten kijken of hij het droog houdt.![]()
Heb het veranderd, bedankt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef natedanielz het volgende:
[..]
(moet volgens mij Sabrina zijn en het is Tijn zonder H)
Mag je ook mij voor bedanken ik heb het tenslotte met plezier getikt, maar ben blij dat er hier ook van genoten wordtquote:Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef svann het volgende:
En Nostalgist voor de nachtsamenvatting.
Wat een verschil met de lui van Mediawatchers.quote:Op vrijdag 22 september 2006 05:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mag je ook mij voor bedanken ik heb het tenslotte met plezier getikt, maar ben blij dat er hier ook van genoten wordt![]()
Ik blijf toch wel verslagen tikken of het nou hier of elders isEn zolang Nostalgist aan bron vermelding blijft doen is het helemaal top
![]()
Inderdaad, mag best nog wel een sgezegd, klassequote:Op vrijdag 22 september 2006 10:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat een verschil met de lui van Mediawatchers.![]()
Thx DL, en je mede v-o-l-lers.
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef svann het volgende:
En Nostalgist voor de nachtsamenvatting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |