ja, haha! ik lees ze altijd even na als ik helemaal klaar ben en het was me al opgevallen, maar wel bedankt natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
@natedanielz: Vrijdag 18:00u het is Monique die dat zegt, niet Sabrina. Monique zegt het over Sabrina haar relatie. Redelijk essentieel.
Was dit serieus of een geintje??quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:05 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zit met zijn hand tussen de benen van Sabrina.
Sabrina : Hoe moet ik dat nu weer verklaren?
Etienne: "Nou, 's nachts heb je er ook geen problemen mee"
Sabrina : "Dat moet je niet zeggen, joh, laat ze maar gissen"
Etienne haalt zijn hand weg.
Als ik post in de SV, is dat zoveel mogelijk een letterlijke weergave van de gesprekken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dit serieus of een geintje??
Mocht dus niet lukken, deze opdracht. Dat is duidelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 19:04 schreef Sanne het volgende:
Teveel kapotgeprikte ballonnen in het washok gelegd. Het moesten er 2000 zijn, waren er volgens BB veel meer.
quote:Op zondag 17 september 2006 18:59 schreef Sanne het volgende:
De weekopdracht is te zwaar geweest voor Hilde. Zij heeft zoveel pijn dat ze naar bed is gegaan. Daar ligt zij nu opgebaard te praten met Milica en Jeroen.
Ik moest ook lachenquote:
Geeft ook niets, maar tis een opmerking van dien grove aard dat hij eigenlijk bij mij zou passen en die ik bij jou niet had verwachtquote:Op zondag 17 september 2006 19:30 schreef Sanne het volgende:
Ja sorry hoor, zo lag ze er echt bij.
Dank je. Ben er vandoor voor ik nog 2 uur ga zitten kijken of hij het droog houdt.quote:
Inderdaad!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |