Grolschquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:47 schreef M-I-L-F het volgende:
Mensen, er moet me even iets van het hart..
"Den Goudelen Godendrank ist Goed voor den Gezelligheid ende Sfeer en vervult mijn Gemoed ook Telkens Weer!"
Waarvan Akte:
[afbeelding]
Voor ganse NB een rondje van mij!
Uiteraard hoop ik op wat ondersteuning! Het enige wat je hoeft te doen is dit bericht te quoten en er een plaatje van ander bier onder te zetten!
Deurze!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In Emmen, Borger, Odoorn, Exloo, Schoonoord.... enz enz enz
Je moet er een plaatje bij zetten mênquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:47 schreef M-I-L-F het volgende:
"Den Goudelen Godendrank ist Goed voor den Gezelligheid ende Sfeer en vervult mijn Gemoed ook Telkens Weer!"
Waarvan Akte:
[afbeelding]
Uiteraard hoop ik op wat ondersteuning! Het enige wat je hoeft te doen is dit bericht te quoten en er een plaatje van ander bier onder te zetten!
Er is een plaatje smeerpijpquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:49 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Je moet er een plaatje bij zetten mên! Kijk maar:
Waarvan Akte:
[afbeelding]
Derde flesje van linksquote:
Een oud plaatje alweerquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:50 schreef Qunix het volgende:
TROS!
peopmuziekquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:50 schreef Quyxz_ het volgende:
I fucking hate you. I'll get your clothes down and I'm gonna rape you.
Well, I don't even know who the fuck you are.
Wat geloven we niet ?quote:
Nee want het is de evolutie van de standaart flesjes. dus geen blikjes, beertenders, twist dopjes enzquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een oud plaatje alweerBeertender vaatjes enzo
![]()
Nou ik geloof het niet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat geloven we niet ?
Ze zijn er weer!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat geloven we niet ?
Ow okeuj maar dan had er moeten staan : De evolutie van het heineken flesjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee want het is de evolutie van de standaart flesjes. dus geen blikjes, beertenders, twist dopjes enz
Idd, die mist nog. Ach, misschien moeten we em zelf maar gewoon even toevoegenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een oud plaatje alweerBeertender vaatjes enzo
![]()
Wie is "Ze"quote:
Ik heb net een filmpje gezien waar zown vent ook zoiets had... Hij kan zich voortaan mevrouw noemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:53 schreef TwyLight het volgende:
Ik word zondag geopereerd aan mijn penis omdat die in constante erectie zit na het zien van een geile natte kut eergister avond.
Survival of the fittestquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ow okeuj maar dan had er moeten staan : De evolutie van het heineken flesje![]()
daar!quote:
De eerste billen op de livestreams?quote:
JAquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De eerste billen op de livestreams?![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:44 schreef -skippybal- het volgende:
![]()
Weet iemand nog een site met gratis cams dan?
Bij het ziekenhuis zeiden ze dat het goed uitkwam dat ik werd geopereerd omdat er nu een verbod op export van vee geld en dan kunnen ze mooi mijn vlees gebruikenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb net een filmpje gezien waar zown vent ook zoiets had... Hij kan zich voortaan mevrouw noemen![]()
Ik zag net ook een filmpje waarin iemand omgebouwd werd... jaa alles wegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:55 schreef -skippybal- het volgende:
Er zit zelfs een omgebouwde neger(in) in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Alle video-filmpjes zijn dit weekend gratis en kost en volgende week 0,80 euro cent per 24 uur of 2,40 euro per 7 dagen. Daar kan je onbeperkt filmpjes voor kijken. De streams zijn wel gratis.
Ben jij een beetje eetbaar dan ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bij het ziekenhuis zeiden ze dat het goed uitkwam dat ik werd geopereerd omdat er nu een verbod op export van vee geld en dan kunnen ze mooi mijn vlees gebruiken
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zag net ook een filmpje waarin iemand omgebouwd werd... jaa alles weg![]()
![]()
Wel lekker zoet bij het zuigen, heb nog nooit gebeten maar als ik straks niet meer in verbinding sta met mijn schwanz zal ik voorproeven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben jij een beetje eetbaar dan ?![]()
superworm jim, de held van elke verhaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |