Ik moet mijn paspoort nog verlengen dus dat zit er niet inquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eens uit ga in groningen wie denkt dat ook ?
Juist dat is het betere bierquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:23 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik moet mijn paspoort nog verlengen dus dat zit er niet in![]()
Groningen is tofquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:23 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik moet mijn paspoort nog verlengen dus dat zit er niet in![]()
Dat is toch zown beetje op het station dat kpn gebouw?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Groningen is tof![]()
Binnenkort ga ik even wat foto's van de stad schieten vanuit de bovenste verdieping van de KPN borg. Die gaan vast wel tof worden![]()
Klopt. Ik werk daar en je hebt echt een geweldig uitzicht over de stadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is toch zown beetje op het station dat kpn gebouw?
Ik zal es zwaaienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt. Ik werk daar en je hebt echt een geweldig uitzicht over de stad![]()
Dat is inderdaad een leuk uitzichtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt. Ik werk daar en je hebt echt een geweldig uitzicht over de stad![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:29 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een bagger
Mwah valt mee nogquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:29 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een bagger
Nee hoor..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:29 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een bagger
Ja Groningen schijnt het gespreksonderwerp te zijn...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:29 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een bagger
Waar woont u dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:31 schreef Blame het volgende:
[..]
Ja Groningen schijnt het gespreksonderwerp te zijn...![]()
Nog nooit verder geweest dan Assen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat je Groningen niet zo leuk vind![]()
En je was in Assen voor de TT ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:35 schreef Blame het volgende:
[..]
Nog nooit verder geweest dan Assen.
Wel mooi groen daar![]()
Trekschuit Tropheequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En je was in Assen voor de TT ?![]()
Nee, ik was verkeerd gereden. Ik moest in Arnhem zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En je was in Assen voor de TT ?![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef Blame het volgende:
[..]
Nee, ik was verkeerd gereden. Ik moest in Arnhem zijn![]()
Je liegt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef Blame het volgende:
[..]
Nee, ik was verkeerd gereden. Ik moest in Arnhem zijn![]()
Nee, ik moest voor mijn werk 2 dagen in een of ander gat zijn in de buurt van Assen.quote:
Welk gat ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:40 schreef Blame het volgende:
[..]
Nee, ik moest voor mijn werk 2 dagen in een of ander gat zijn in de buurt van Assen.
Mooie weg heen, dat moet ik eerlijk toegeven
Hier in het noorden heb je idd wel veel groen. Ook groot voordeel is dat de huizen hier stukken goedkoper zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:40 schreef Blame het volgende:
[..]
Nee, ik moest voor mijn werk 2 dagen in een of ander gat zijn in de buurt van Assen.
Mooie weg heen, dat moet ik eerlijk toegeven
Geen idee, maar er stonden een paar hunnebedden, maar die heb je daar geloof ik wel meerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welk gat ?Als je dat nog weet
ja welk gat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welk gat ?Als je dat nog weet
Waar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:43 schreef Blame het volgende:
[..]
Geen idee, maar er stonden een paar hunnebedden, maar die heb je daar geloof ik wel meer
ergo de verklaring van mijn nicknamequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Rekkie is ook een Gronings woord, het beteken elastiekje
In Drouwen heb je hunnebeddenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:43 schreef Blame het volgende:
[..]
Geen idee, maar er stonden een paar hunnebedden, maar die heb je daar geloof ik wel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |