[Haak - 50 Cent] Dit is hoe wij doen Wij maken een beweging en handelen een dwaas terwijl wij op in de club
Dit is hoe wij doen Niemand doe hem houdt van wij doen hem zo toont aan ons wat liefde Dit is hoe wij doen Wij
maken een beweging en handelen een dwaas terwijl wij op in de club Dit is hoe wij doen Niemand doe hem houdt
van wij doen hem die Toon zo aan ons wat liefde
[Vers ik - het Spel] Vers hou van, unhh; Impala, unnh Crome hyrdolics, 808 trommels U niet wil, geen Nigga
betta, tocht Wanneer rundvlees is op, ik zal knallen dat, trommel Komt, krijg, sommige Pistool greep, pomp
Indien een nigga stap op mijn witte Lucht, Degene Aangezien rood, rum Klaarmaakt hier ik, kom Compton, unh Dre
vond mij in het, krottenwijken Sellin dat stinkdier, een hand op mijn vuurwapen ik was sellin rotsen die
HOOFDP was sayin de "Unnnh" Mannetjesdier doorgang de botte Deze G-EENHEID meisjes slechts wanna hebben,
plezier Cokes en rum Kreeg onkruid op de ton ik ben bangin met mijn hand op haar jurk zoals, unh ik zal maken
haar met, purpere nevel in mijn long Hele bende in het front voor het geval dat een nigga wanna, stunt
[Vers II - 50 Cent] Ik zet Lamborghini deuren op dat Es-mede-laad Lage pro zo lage blik zoals ik rijd op lemmeten In een jaarmang, een nigga zo
betaalde ik heb een rechte hoer in de veelbetekenend goin beide wegen (Ah!) de van de van! Raak mij, aan plaag mij, kus mij, alstublieft mij ik
geef hem naar ya slechts hoe u van het, meisje houdt dat U weet dat ik rockin met het best tre pond op mijn heup Teflon op mijn borst Zij ben
zeggen dat ik geen goede Cuz die ik ben ben zo dat kap Rijke mensen mij rond Cuz drol niet willen zal misschien knallen van en indien drol knal
van Iemand van gon de is gelegd het neukt uit Nieuwe geld, zeg dat ik heb geen klas die ik van de bodem ben, kwam ik te snel De hel indien ik om
geef, ik op ben slechts hier om mijn cash Bougie ezel hoeren te krijgen, kan u mijn ezel kussen
[Haak]
[Vers III - het Spel] ik zet gouden Daytonas op die Kers Zes-Vier Witte muren zo volkomen het is alsof ik ben
ridin op bollen Sla een schakelaar mang, die ezel zo lage Cali kreeg niggaz in New York ridin op honderd
spaken Aanraak mij, plaag mij, kus mij, alstublieft mij ik geef hem naar ya slechts hoe u houdt van het,
meisje U weet ik ben rockin met de best fo pond het waarvan dat De gouden ketting op mijn borst (Ah)!
[Vers IV - Spel en 50 Cent] [50 Cent] 50, unh Bentley, unh Em kwam 'n moet nigga vers uit het, krottenwijk
Automatisch, vuurwapen Neukt' em een-op-een Wij wikkelen op ya waardeloze ezel, stunt 'n ya deed Homie, het is
het Spel tijd [het Spel] U klaarmaak? is die dat? Hier kom ik de Oproep Lloyd Banken en krijg deze
motherfucker, crunk Het nam twee, maanden, Maar Vijftig kregen hem deed Ondertekend met G-EENHEID Had niggaz
zoals, "huh?" Probeer niet ik zal verlaten de ezel van yo te liggen tegenover, viel Thinkin ik neer ben een
punker Krijgt uw fuckin hoofd, voegde Vijftig samen kregen een, vuurwapen [50 Cent] Klaarmaak hier hij komt,
Moet ziek, vendetta om dit te krijgen, chedda Ontmoet mijn Ba, Retta Het drama, setta het Slokje Zij-Een,
retta Mijn stroom geluiden, betta Dan het gemiddelde van Op wegen ik neem, ben een wilde die ik beschadig Enig
nigga van tryin om op mijn kliek de te liggen tegenover!
Letterlijke vertaling van How we do - The Game ft 50 Cent
Hoe slecht