ik luister het al niet meer sinds dat het de eerste keer n.e.w. wasquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vrijdag's en in het weekend 's avonds wel goed hoor. Doordeweeks is het bagger.
Idd, na n.e.w. werd het volgens mij Slam en daarna ID&T, die 2 waren overigens stukken beter dan het huidige Slam...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik luister het al niet meer sinds dat het de eerste keer n.e.w. was
pffff way back dus
hee ik ken haarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef remlof het volgende:
hey term, je hebt ook leuke dames!
[afbeelding]
Wel jammer dat het allemaal over de 1 mbit upload van mijn thuisservertje gaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef remlof het volgende:
hey term, je hebt ook leuke dames!
[afbeelding]
zekers!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, na n.e.w. werd het volgens mij Slam en daarna ID&T, die 2 waren overigens stukken beter dan het huidige Slam...
jah ik zag de url... zal ik em vervangen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel jammer dat het allemaal over de 1 mbit upload van mijn thuisservertje gaat
Vroeger, vroeger, vroeger...quote:
Geeft niet zoveel, maar als je meer gaat plaatsen wordt het wel trager uiteraard.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
jah ik zag de url... zal ik em vervangen?
heb em al op m'n webservert gezetquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geeft niet zoveel, maar als je meer gaat plaatsen wordt het wel trager uiteraard.
hahhahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:35 schreef Blame het volgende:
[..]
Vroeger, vroeger, vroeger...
Vroeger kwam je nog stomdronken de stad uitlopen en kwam je erachter dat je nog helemaal geen geld had uitgegeven...![]()
hee plquote:
klopt het was oro aka goud!!!quote:
Dat wilde ik ook vragen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wordt er ook nog een beetje gebaggerd of wordt er alleen maar plaatjes gepost?
Pony!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Heb jij de bagger bij je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Owwwwww sorry .....dikke kus om het goed te maken B-L-Dquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[..]
gelukkig zijn jullie er ook nog steeds![]()
Ik vind dat echt gevaarlijk... Hij verdrinkt bijnaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lekker baggeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |