quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Een ode aan de kat van de moeder van Nannie K.
Dank!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Chowi het volgende:
En hop. Centrawl.
Chowi! Ik vind jou toch zo'n toffe mod, al heb ik nooit met je te makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Chowi het volgende:
En hop. Centrawl.
zal ik eens een gokje wagen en zeggen dat opdracht 1 meer zweet gekost heeft dan opdracht 2quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
pffffff *zweet*
Huisje aan kant
En bestelde apparaatjes ontvangen en werkende
Euh, nee, een oude 20" crt beeldscherm sjouwen om op de gadgets aan te sluiten was toch wel 't zwaarstquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik eens een gokje wagen en zeggen dat opdracht 1 meer zweet gekost heeft dan opdracht 2
ja dat geloof ik welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, nee, een oude 20" crt beeldscherm sjouwen om op de gadgets aan te sluiten was toch wel 't zwaarst
Weet ik niet, maar 't is wel otzettend onhandig tillen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel
weegt die ook meer dan 1 kilo per inche ?
volgens mij zijn mijn armpjes daar te kort voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar 't is wel otzettend onhandig tillen...
toch welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zijn mijn armpjes daar te kort voor![]()
![]()
en die shape daar is niks mis meequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Och, mijn armpjes zijn wel gewend aan 20" an sich
Size doesn't matter![]()
but shape does...
Nu ja, 't is geen flatscreen, maar 't volstaat primaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die shape daar is niks mis mee![]()
slaap zacht meneerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En nu ga ik naar mijn bedje
oh, ik had size en shape even op de armen betrokken en niet op monitorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, 't is geen flatscreen, maar 't volstaat prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |