Dat is i.m.o. op het eerste gezicht 'n redelijke verklaring.quote:
Jullie zwaaien toch zoveel met National Geographic ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef CoolGuy het volgende:
Dan komt er een log gevaarte als een vliegtuig dat gebouw in gevlogen...dan vind ik het heel knap dat door die ontploffingen die het vliegtuig veroorzaakte niet 1 of meerdere eerder aangebrachte explosieven al ontploften.
http://www.implosionworld(...)anchard%208-8-06.pdfquote:Therefore, for explosives to be onsidered as a primary or supplemental catalyst, one would have to accept that either, a) dozens of charges were placed on those exact impact floors in advance and survived the violent initial explosions and 110+ degree Fahrenheit fires, or b) while fires were burning, charges were installed undetected throughout the impact floors and wired together, ostensibly by people hiding in the buildings with boxes of explosives. There is no third choice that could adequately explain explosives causing failure at the exact impact points.
The chemical properties of explosives and their reaction toe heat render scenario A sceintifically impossible and scenario B remarkably unlikely, as we know of no explosive compound that could withstand such force and/or heat withoud detaching from the colums or simply burning off prior to detonation.
Maar dat was dan ook niet het enige dat in de quote staat. Er staat uitdrukkelijk:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:40 schreef UncleScorp het volgende:
Nogmaals ... de hedendaagse explosieven zijn niet meer te vergelijken met vroeger.
Stabiliteit is belangrijkst ... explosieven die zelfs niet afgaan bij een vliegtuigcrash ...
Watch NG !
![]()
or simply burning off prior to detonation.[/quote]quote:The chemical properties of explosives and their reaction toe heat render scenario A sceintifically impossible and scenario B remarkably unlikely, as we know of no explosive compound that could withstand such force and/or heat [quote]withoud detaching from the colums
Als je de quote van GroningerStudent bekijkt zie je dat dergelijke explosieven niet bestaan, immers, er zijn geen explosieven bekend die dergelijke kracht en hitte kunnen doorstaan zonder van de columns te vallen, of gewoon te verbranden. Maw, als ze niet ontploffen, zijn ze dus nog steeds onklaar geraakt, en kunnen ze achteraf niet meer opgeblazen worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef UncleScorp het volgende:
Nou CoolGuy probeert de optie van de explosieven te weerleggen door te zeggen dat die explosieven wel es zouden kunnen afgegaan zijn door de crash van het vliegtuig ...
Blijkbaar is hij dus niet op de hoogte van hedendaagse explosieven ...
Zullen we NG dan maar vergeten ? Blijkbaar verkopen die toch maar onzin .quote:Als je de quote van GroningerStudent bekijkt zie je dat dergelijke explosieven niet bestaan
Het is frappant, want als op diezelfde zender een uiteenzetting komt van hoe het kon gebeuren dat de torens instortten doordat er geen brandwerend materiaal genoeg op het interne skelet van de gebouwen waren, waardoor de vloeren niet meer gedragen konden worden, wat volstrekt plausibel is, dan wordt daar aan voorbij gegaan. Dat wordt dan niet geloofd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:32 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb idd geen antwoord op al die vragen.
Ik wou gewoon ff rechtzetten ivm die explosieven ...
Er is een ganse docu over op NG.
[..]
Zullen we NG dan maar vergeten ? Blijkbaar verkopen die toch maar onzin .
Dus dan is ook de NG-docu over de instorting van de wtc's niet relevant meer![]()
Er vanuit gaande dat er dergelijke uitspraken in een NGC documentaire konden worden geïnterpreteerd alsof het gebouw door explosieven naar beneden is gehaald (ik heb de aflevering niet gezien, dus ik ga maar op jouw post af dat het zo is), dan is dat nog geen enkele garantie over de juistheid. Er kan een verscheidenheid aan redenen zijn om dergelijke uitspraken op te nemen in een programma.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:32 schreef UncleScorp het volgende:
Zullen we NG dan maar vergeten ? Blijkbaar verkopen die toch maar onzin .
Dus dan is ook de NG-docu over de instorting van de wtc's niet relevant meer![]()
De bron snijdt langs 1 kant. Er is een docu geweest die perfect verklaard hoe eea heeft kunnen gebeuren. Op de vragen over het hoe en het waarom van de explosieven is nooit een duidelijk antwoord gekmen van jullie. Ja, dat ze gebruikt waren, maar wanneer en hoe ze geplaatst zijn, met alles wat daarbij komt kijken, daar is nooit een antwoord op gekomen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
Nou ik haalde NG er speciaal bij omdat jullie er zo graag mee afkomen.
En nu is daar toevallig een docu over explosieven die jullie argumenten tegenspreekt.
Het is jullie bron, niet de mijne ... maar blijkbaar snijdt je bron langs 2 kanten.
Ow, en als je dit toch allemaal maar gezeik vindt, hou je er toch beter mee op ?
Yja , het is allemaal gelul achteraf. Gek he dat mensen op nieuwe info stuitten, sommige hier zijn niet zo alwetend. Ik heb vaker gewezen op explosiefen die je in vuur kunt gooien,waar je met 'n kogel op kunt schieten zonder dat het explodeert. En al zou door de impact er wel 'n explosief zijn afgegaan, denk dat dat in die vuurbal niet op zou vallen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef CoolGuy het volgende:
Dan heb jij nu ineens iets gezien over nieuwe explosieven, en nu roep je ineens dat die dan misschien wel gebruikt zijn. Das achteraf gelul. Dat had je dan toen moeten zeggen, want toen werd het als feit verklaard dat er explosieven gebruikt zijn.
Voor alle duidelijkheid ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:49 schreef groningerstudent het volgende:
Er vanuit gaande dat er dergelijke uitspraken in een NGC documentaire konden worden geïnterpreteerd alsof het gebouw door explosieven naar beneden is gehaald (ik heb de aflevering niet gezien, dus ik ga maar op jouw post af dat het zo is), dan is dat nog geen enkele garantie over de juistheid. Er kan een verscheidenheid aan redenen zijn om dergelijke uitspraken op te nemen in een programma.
Wat misschien wel even de moeite waard is om te melden, is dat op de site van NGC wordt gelinkt naar de site van implosionworld.com. En waar kenden we die site ook al weer van? Juist, van de stellige ontkenning (zie quote van Wombcat) dat explosieven gebruikt zijn.
Gelulquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef CoolGuy het volgende:
Dan heb jij nu ineens iets gezien over nieuwe explosieven, en nu roep je ineens dat die dan misschien wel gebruikt zijn. Das achteraf gelul. Dat had je dan toen moeten zeggen, want toen werd het als feit verklaard dat er explosieven gebruikt zijn. Als dat een feit was, dan had je toch ook wel meer info erover gehad, maar die is nooit naar voren gekomen.
Ah, dat was me niet duidelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid ...
In die NG-docu over explosieven is er geen verwijzing naar 911.
Het gaat puur om de evolutie van springstoffen en de belangrijkheid van de stabiliteit van de springstof.
Ze zullen idd niet zomaar afgaan. Verbranden doen ze echter welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het gaat puur om de evolutie van springstoffen en de belangrijkheid van de stabiliteit van de springstof.
Hoe kun je dan weten dat deze explosieven bij de impact niet zouden afgaan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Beetje flauw? Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:58 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vind het totaalplaatje gewoon niet overtuigend voor mezelf ... 3 gebouwen met verschillende schade die binnen een korte tijdspanne op dezelfde manier instorten is mij 'n beetje teveel van het goeie.
En concrete bewijzen ?
Blijft beetje flauw om steeds achter concrete bewijzen te gaan zitten vragen ... dat zou wereldnieuws zijn ...
Ach, het is net zo flauw om te schermen met ''rare'' dingen zonder een poging in het werk te stellen de mechanismen te achterhalen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:58 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vind het totaalplaatje gewoon niet overtuigend voor mezelf ... 3 gebouwen met verschillende schade die binnen een korte tijdspanne op dezelfde manier instorten is mij 'n beetje teveel van het goeie.
En concrete bewijzen ?
Blijft beetje flauw om steeds achter concrete bewijzen te gaan zitten vragen ... dat zou wereldnieuws zijn ...
Vroeg ik me ook af. Dat jij (UncleScorp) het totaalplaatje "niet overtuigend" vindt, is op z'n zachts gezegt geen sterk argument. Ergens zal dat onderbuikgevoel vandaan moeten komen. Als ik het totaalplaatje wel overtuigend vind overkomen (afgaande op de dingen die ik heb gelezen, gezien en gehoord) neem jij toch ook niet zomaar aan dat ik gelijk heb? Ik vind het eerlijk gezegt een beetje een zwaktebod.Ik blijf er dan ook bij dat ik nog geen enkel goed, gefundeerd argument heb gezien die anders bewijzen dan dat de torens door de vliegtuigen zijn neergehaald.quote:
De spikes op de seismograaf die beginnen voordat de torens instorten (Dit instituut heeft andere tijden dan in het officiele rapport staan vermeld) , ooggetuigen verslagen (ook uit de lobby), tapes met daarop explosies, de enorme branden die maanden hebben gewoed, zijn mijn belangrijkste aanwijzingen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:49 schreef groningerstudent het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid naar Resonancer en UncleScorp. Waarom "moet en zal" (bij wijze van spreken) het gebouw eigenlijk met explosieven neergehaald zijn? Wat zijn nou de concrete bewijzen die aantonen dat het niet een gevolg was van de extreem zware klap van het vliegtuig in combinatie met explosie en brand? Ik heb namelijk nog geen enkel bewijs gezien dat er op duidt dat explosieven gebruikt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |