abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:35:41 #51
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41032077
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:29 schreef Niek. het volgende:
http://911myths.com/

Lees dit eens door, stukken beter dan al die onzinnige sites.
en dan loop je tegen een ander te zeuren dat de persoon in kwestie onzinnige conspiracy site's post,maar je doet precies hetzelfde
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:37:15 #52
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41032124
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:30 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ja, maar het is de FBI/CIA die die onderzoeken heeft uitgevoerd, die zijn helaas niet betrouwbaar.

Thomas Jefferson: If a nation expects to be ignorant and free, in a state of civilization, it expects what never was and never will be.
nee,heel regering bush is niet te vertrouwen! Bush is uit op een politie staat zeg ik je! En hij gaat heul de wereld overnemen! Pas op hoor!

!
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 15:38:15 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41032156
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:34 schreef Niek. het volgende:

[..]

De hele FBI/CIA afschrijven is te makkelijk, ze hebben zat goed werk gedaan. Misschien een aparte vergelijking:

Dick Advocaat, top bondscoach heel het land hield van hem toen we het goed deden in portugal, toen, 1 foute spelerswissel en hij werd met woorden afgemaakt, in elke krant werd zo ongeveer geschreven dat zijn kop moest rollen, hij moest zich doodschamen en veel mensen hadden een spontane hekel aan hem.

Waar het dus op neerkomt, als je altijd je werk goed doet en 1 keer een fout maakt dan zal die fout breed uit worden gemeten, alle goede dingen vergeten ze dan voor het gemak maar even. Hetzelde is het met organisatisch als de FBI/CIA ze doen erg veel goed werk, maar daar hoor je vrijwel niets van, pas als er iets fout gaat komt het op elke voorpagina en is het wereldnieuws, daardoor zal je dus vooral de slechte verhalen horen en krijg je al snel een heel negatief beeld.
Nou wat het mij meer lijkt is dat iedereen die hier in geloofd een antipathie heeft tegen de USA. Ik snap niet zo goed waarom. Maak je om iets nuttigs druk, in die zin, dat ook al heb jij je mening, dan kun je aan de situatie toch niets veranderen. Tenzij je natuurlijk besluit een zotte actie uit te halen, maar dan moet je al wat vliegtuigen gaan kapen . Die mensen dachten w.s. hetzelfde alleen dan veel extremer.

Maar, in al die theorieen 'moet' de USA en Bush slecht zijn, 'moeten' de CIA/FBI slecht zijn, 'moeten' alle andere geheime diensten slecht zijn. Ik vraag me af waar dat gevoel vandaan komt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41032219
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:35 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

en dan loop je tegen een ander te zeuren dat de persoon in kwestie onzinnige conspiracy site's post,maar je doet precies hetzelfde
Als je eerst de site had bekeken en dan pas had gereageerd had je kunnen zien dat het op die site gaat om het ontkrachten van de conspiracy verhalen, hier word dus aangetoond dat die dingen nergens op slaan. Het is dus geen conspiracy site, het is juist om aan te tonen dat die ideeen over het algemeen onzinnig zijn.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:42:18 #55
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41032253
mijn fout,sorry
pi_41032353
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:42 schreef Zwaffel het volgende:
mijn fout,sorry
Met de naam van de website dacht ik de eerste keer dat ik die link kreeg ook aan alweer een conspiracy website
pi_41032426
ik geloof niet in een conspiracy, het hele gebeuren is te groot om waterdicht en kloppend te organiseren...

het enige waar Bush en co schuldig aan zijn is het negeren van heel veel waarschuwingen, wat toen en nog steeds wordt uitgelegd als profijtelijk voor Bush en co, en dus zou er wel iets "geregeld" zijn...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_41032471
Wat ik wil is dat de amerikaanse bevolking zich bevrijd van haar tirannie, mocht het hier niet beter worden naderhand, dan zal ook ik actie ondernemen!

Als je niet voor je vrijheid vecht, verdien je hem ook niet!
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41032757
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef TaLoN.NL het volgende:
Wat ik wil is dat de amerikaanse bevolking zich bevrijd van haar tirannie, mocht het hier niet beter worden naderhand, dan zal ook ik actie ondernemen!

Als je niet voor je vrijheid vecht, verdien je hem ook niet!
We zullen zien wat de amerikanen stemmen bij de volgende verkiezingen....

Hoe ga je dan hier voor je vrijheid vechten, door mee te lopen tijdens een demonstratie?
pi_41032763
Bush Addresses the U.N. - tells the world no 911 discussions

http://youtube.com/watch?v=6K5M0xtxQVQ

Blijkbaar toch belangrijk genoeg om nog es duidelijk te herinneren wie nu eigenlijk de schuldigen wel waren.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_41032948
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:38 schreef CoolGuy het volgende:
Maar, in al die theorieen 'moet' de USA en Bush slecht zijn, 'moeten' de CIA/FBI slecht zijn, 'moeten' alle andere geheime diensten slecht zijn. Ik vraag me af waar dat gevoel vandaan komt.
Uit de geschiedenisboekjes die je op school niet kon lezen, maar op het www wel.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:08:26 #62
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41032972
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:01 schreef Niek. het volgende:

[..]

We zullen zien wat de amerikanen stemmen bij de volgende verkiezingen....

Hoe ga je dan hier voor je vrijheid vechten, door mee te lopen tijdens een demonstratie?
De keuze uit twee partijen is de ultieme vorm van vrijheid...
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_41033005
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Uit de geschiedenisboekjes die je op school niet kon lezen, maar op het www wel.
Zoals?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41033384
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:09 schreef Apropos het volgende:

[..]

Zoals?
Hebben ze op school tegen jou verteld dat de concentratiekampen mede mogelijk gemaakt werden door IBM computers en dat de tanks en Jeeps van Ford en General Motors waren. Of dat opa Bush, ofterwel Prescot Bush door WW2 rijk is geworden. Dat een hoop oud-nazi's voor de CIA zijn gaan werken. Bah, alles wat mij op school over WW2 hebben geleerd is ten dele een sprookje omdat ze niet alle aspecten lieten zien.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41033582
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

De keuze uit twee partijen is de ultieme vorm van vrijheid...
Nee dat niet, maar ik bedoelde het meer in de zin van, kiezen ze weer een republikein, een soort van G.W. Bush de 2de. Zo is de broer van bush, Jeb Bush nu gouverneur van Florida, grote kans dus dat hij nog wel een keertje president van amerika word en zo dus een 3e keer de familie bush aan de macht komt.
pi_41033883
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:19 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Hebben ze op school tegen jou verteld dat de concentratiekampen mede mogelijk gemaakt werden door IBM computers en dat de tanks en Jeeps van Ford en General Motors waren.
Nee. Ik zie ook niet in waarom ik dat had moeten weten, of in hoeverre dat toen al bekend was. De kennis is trouwens gewoon in boekvorm aanwezig:

http://www.amazon.com/gp/(...)4483-5031145?ie=UTF8
quote:
Of dat opa Bush, ofterwel Prescot Bush door WW2 rijk is geworden.
De vader van Prescott Bush was al behoorlijk rijk, denk ik, die stuurde zijn zoon namelijk naar Yale. Maar ik kan me niet herinneren dit geleerd te hebben, nee. Geschiedenisonderwijs pretendeert bij mijn weten niet een volledig beeld van de geschiedenis te bieden, dat is ondoenlijk.
quote:
Dat een hoop oud-nazi's voor de CIA zijn gaan werken.
Ja hoor.
quote:
Bah, alles wat mij op school over WW2 hebben geleerd is ten dele een sprookje omdat ze niet alle aspecten lieten zien.
Blijkbaar heeft het wel je interesse gewekt. Zoals ik hierboven al zei, het is onmogelijk om alle bijzonderheden in de lesstof te verwerken. Om succesvol een proefwerk te kunnen maken, is nu eenmaal een hoop algemene kennis vereist. Heb jij op school geleerd wie Fugger was?
Daarbij kun jij niet weten wat er op de verschillende scholen tijdens de uren geschiedenis aan bod komt.
pi_41035086
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hebben ze op school tegen jou verteld dat de concentratiekampen mede mogelijk gemaakt werden door IBM computers en dat de tanks en Jeeps van Ford en General Motors waren.
Omdat de nazi's ibm's gebruiken werden de concentratiekampen door dat bedrijf draaiende gehouden? Sadam had vast een mercedes, werden alle moorden in irak dan mede mogelijk gemaakt door mercedes? Beetje kormme gedachte om je daar druk over te maken. Als ik iemand vermoord met een balpoint, is Bic dan de schuldige omdat zij die pen hebben gemaakt?
quote:
Of dat opa Bush, ofterwel Prescot Bush door WW2 rijk is geworden.
Er zijn heeel veeel mensen rijk geworden van die oorlog, net als dat veel mensen nu profijt hebben van de oorlogen in het midden oosten. Bij elke oorlog worden er mensen rijk, daar doe je niets tegen, mensen gebruiken die oorlog nou eenmaal om winst te maken. Je zou dus net zo goed kunnen zeggen "Wist je wel dat (vul een willekeurige naam in) rijk is geworden doow WW2?" Het zou dus erg zijn omdat het opa Bush is....
quote:
Dat een hoop oud-nazi's voor de CIA zijn gaan werken.
Inderdaad een hoop Nazi's zijn voor onder andere de CIa gaan werken, ze hebben de informatie en kennis die ze hadden gedeeld met de amerikanen in ruil voor strafvermindering. Echter hebben veel nazi's nadat ze al hun info hebben gedeeld helemaal geen straf meer gekregen. Dat klopt natuurlijk niet echt.

Vraag is echter, de techneuten/onderzoekers die voor de duitsers werkten, waren dat allemaal keiharde nazi's? hebben zij mensen vermoord? of waren het vooral kanppe koppen die misbruikt werden door de nazi's en werden ze gedwongen te werken voor de duitsers.

Maarja, bij een oorlog gebeuren aan beide kanten dingen die niet kloppen, daarnaast dat opa bush rijk is geworden aan die oorlog, daar kan ik me niet druk om maken net als dat de cia die duitse onderzoekers heeft gebruikt, boeie.

Dus terug oftopic, wie denkt nog steeds dat 911 een inside job was?
pi_41035890
tvp
pi_41036141
Het is een gedeeltelijke inside Job, ze hebben in ieder geval het ruim van te voren geweten en de WTC's volgestouwd met explosieven. (en een Thermite combinatie)
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41036324
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:09 schreef Apropos het volgende:
Zoals?
uhm, er zijn al wat v.b en gegeven waar ik me wel in kan vinden.
Maar waarom ik de CIA/FBI/CS niet helemaal vertrouw: dit bijv:
quote:
>>> From "The Intelligence Community in the 21st Century" by the Permanent Select Committee on Intelligence, US House of Representatives (1996):

The CS [clandestine service] is the only part of the IC [intelligence community], indeed of the government, where hundreds of employees on a daily basis are directed to break extremely serious laws in countries around the world in the face of frequently sophisticated efforts by foreign governments to catch them. A safe estimate is that several hundred times every day (easily 100,000 times a year) DO [Directorate of Operations] officers engage in highly illegal activities (according to foreign law) that not only risk political embarrassment to the US but also endanger the freedom if not lives of the participating foreign nationals and, more than occasionally, of the clandestine officer himself. [
http://www.access.gpo.gov/congress/house/intel/ic21/ic21_toc.html
Hun wil is wet, en hun wetten zijn nu zo dat ze kunnen doen wat ze willen. Patriot Act.

En ja ik weet het (according to foreign law), is op veel manier uit te leggen, ze doen vast alleen maar dingen die goed voor ons zijn he?
En moet ik echt v.b. en geven over verwerpelijke praktijken van de CIA e.d? Allende, etc
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41036487
En als er al een staart te zien is, een raket heeft die ook.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_41037161
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:03 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
lol, als je die animated gif van mij bekijkt, dan moet die staart wel loei en loei groot zijn. Zo'n grote missile ken ik niet hoor...
pi_41037267
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:50 schreef TaLoN.NL het volgende:
Het is een gedeeltelijke inside Job, ze hebben in ieder geval het ruim van te voren geweten en de WTC's volgestouwd met explosieven. (en een Thermite combinatie)
lol, bullshit.
Vertel maar, wanneer hebben ze dat gedaan? Waarom heeft niemand iets van het plaatsen gemerkt?
pi_41037649
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:28 schreef haaahaha het volgende:

[..]

lol, als je die animated gif van mij bekijkt, dan moet die staart wel loei en loei groot zijn. Zo'n grote missile ken ik niet hoor...

Ik vind zijn staartje er best wel op lijken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Resonancer op 21-08-2006 18:49:05 ]
Eisenhower1961.
pi_41038602
Dankje Resonancer, die was ik ff vergeten.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:48:09 #76
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41039342
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:03 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
jij blijft echt bezig he?

wat doe je eigenlijk in dit topic. Zoals een user al aangaf ben je gewoon niet te overtuigen. Bush heeft het gedaan,en dan is voor jou over en sluiten. Alle andere argumenten die aangedragen worden zal je een worst wezen.

Helemaal prima,maar wat ik me dan afvraag,waarom post je uberhaupt nog. Het enige wat ik zie is dat je je mening probeert op te dringen. En ik denk eigenlijk dat de fokkers oud en wijs genoeg zijn om er zelf 1 te vormen. Dus dat opdringerige gedoe van je is eigenlijk niet eens helemaal nodig.

Hey,gewoon mijn mening je kan het er mee eens zijn of niet,zo niet prima. Ik zal je de mijne niet opdringen

Kusjes,

Zwaffel.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:49:41 #77
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41039401
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ooh fucking hell dat meen je toch niet serieus ? en al die mensen die in dat vliegtuig zaten dan? Die zijn natuurlijk ontvoerd en naar aera 51 gebracht

sure
pi_41040434
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:15 schreef Niek. het volgende:
Maarja, bij een oorlog gebeuren aan beide kanten dingen die niet kloppen, daarnaast dat opa bush rijk is geworden aan die oorlog, daar kan ik me niet druk om maken net als dat de cia die duitse onderzoekers heeft gebruikt, boeie.
Daar kan jij je niet druk om maken, maar wel of 9-11 'n inside job was?
De gevolgen van 9-11 maak je je daar wel "druk" om?

Nu is het niet Opa bush die heel veel geld verdient aan de "war on terror" (want daar vallen de oorlogen in Afghanistan en Irak onder en wie weet wat er nog volgt) maar de vader en vriendjes (Carlyle,Halliburton, Bechtel, Chevron, Mobile,etc) van de huidige president en co.
quote:
Halliburton announces 284 percent increase in war profits
http://www.halliburtonwatch.org/news/earnings072205.html
Lijken me 'n aardig motiefjes, maar daar maak jij je niet druk om.
quote:
Between October, 2001 and September, 2002, the Defense Department paid Bechtel $1.03 billion, nearly 10 percent of Bechtel’s total revenue of $11.6 billion in 2002.

One of Bechtel’s senior vice presidents is Jack Sheehan, who is also a member of the Defense Policy Board, which advises Secretary of Defense Donald Rumsfeld.

The Vallette report notes: “In a project where the lines between corporation and government were often obscure, Clark obliterated them. While Rappaport was paying him, Clark apparently represented himself to the Iraqis as being on government business.”
http://www.wsws.org/articles/2003/apr2003/bech-a29.shtml
En dit is slechts 'n piepklein voorbeeldje want ze zijn volgens mij bijna allemaal met elkaar verbonden met hun dubbele agenda's en dubble petten. Doe mij ff 'n ordertje.?

Ben ik nou de enige die dit onverantwoord, onethisch en 'n heel goed motief vind om 9-11 te laten plaatsvinden en zo de oneindige "War On Terror" te starten.

nope gelukkig zijn (waren, want het is oud nieuws) er nog 'n paar mensen wakker:
http://www.villagevoice.com/news/0141,gray,29113,6.html
quote:
October 11th, 2001
Klayman questions why Bush the Younger is not aggressively pursuing Saudi Arabia, a country known to harbor terrorists. He points to Bush the Elder's business connections there, like the Saudi-based Bin Laden family, through Carlyle. "President Bush should not ask, but demand, that his father pull out of the Carlyle Group," says Klayman.

"Carlyle is as deeply wired into the current administration as they can possibly be," Charles Lewis, executive director of the Center for Public Integrity, told Bushwatch.org. "George Bush is getting money from private interests that have business before the government, while his son is president. And, in a really peculiar way, George W. Bush could, some day, benefit financially from his own administration's decisions, through his father's investments. The average American doesn't know that. To me, that's a jaw-dropper."
zoiets ?

[ Bericht 10% gewijzigd door Resonancer op 21-08-2006 20:48:04 ]
Eisenhower1961.
pi_41040476
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef Zwaffel het volgende:
wat doe je eigenlijk in dit topic.
Die vraag wilde ik je eigenlijk ook gaan stellen, maar bij nader inzien hoeft dat niet, want dat is me nu al duidelijk.

[ Bericht 21% gewijzigd door Resonancer op 21-08-2006 20:31:49 ]
Eisenhower1961.
pi_41041578
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ow dat mag jij vinden hoor. Moet je me alleen even vertellen hoe ze die vliegtuigonderdelen daar dan hebben gekregen. Als ze dat met trucks of zo hebben gebracht (ze zullen ze niet hebben gedragen), dan zullen daar getuigen van zijn. Waar zijn die? Allemaal opgepakt ofzo? Leg me dan ook even uit hoe en waarom ze die lantaarnpalen omgelegd hebben. Er reden mensen op de weg toen dit gebeurde. Die hebben dat gezien dus. Waar zijn die? Ook de mond gesnoerd? Sommige lantaarnpalen zijn op de weg geflikkerd. Dat zal toch vast wel iemand gemeldt hebben bij de politie?

100en zo niet 1000en getuigen die allemaal gezien hebben dat er activiteiten aan de gang waren (natuurlijk zagen zijn niet de big picture ) die ze later op het nieuws herkenden als "hey, dat heb ik gezien dat ze die motor daar neerlegden en nu doen ze net alsof er een vliegtuig gecrasht is, dat klopt niet!". Heel veel risico op exposure door een raket te gebruiken en het dan te doen voorkomen alsof er een vliegtuig gecrashed is. Daarnaast nog getuigen 'plaatsen' die vertellen dat het een vliegtuig was en die daarna hun mond laten houden want ze mogen nooit vertellen dat het eigenlijk een raket was.

En dan nog families omkopen die doen alsof ze verdriet hebben omdat een dierbare in het zogenaamde vliegtuig zat en dus het leven heeft gelaten. Ow en het betreffende toestel mag nergens meer gezien worden, dat zou immers vreemd zijn, want het zou zijn gecrashed, dus dat hebben ze ergens op een geheime locatie laten crashen of in zee laten storten of zo. Was het misschien toch makkelijker geweest om dat gewoon op het Pentagon te gooien, dan hoefden ze geen getuigen te betalen en de omgeving er uit te laten zien alsof er een vliegtuig gecrashed was, dan was het ook gewoon zo. Ow en dan was het gevaar dat betaalde getuigen uit de school klappen dat het stiekem geen vliegtuig was er ook niet.

Ow hmm, maar misschien is het vliegtuig niet gecrashed. Ze hebben het gewoon omgekat en doet nu weer dienst in de luchtvaart. Dat dan alle identificatienr's op de onderdelen identiek zijn aan het vliegtuig dat gecrashed is komt niemand achter joh. Mja misschien hebben ze die onderdelen (het hele vliegtuig dus) laten vervangen. Maar ja, dat moest dan weer geproduceerd worden, weer allemaal getuigen die niets mogen vertellen.

Ow en... en en en en enenenenenenenen

Het was een vliegtuig. klaar.
al was het een f22 man. The point is dat de eigen regering deze shit heb gepland. van mij part is het een ufo die het pentagon doorboort.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_41041934
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Daar kan jij je niet druk om maken, maar wel of 9-11 'n inside job was?
De gevolgen van 9-11 maak je je daar wel "druk" om?

Nu is het niet Opa bush die heel veel geld verdient aan de "war on terror" (want daar vallen de oorlogen in Afghanistan en Irak onder en wie weet wat er nog volgt) maar de vader en vriendjes (Carlyle,Halliburton, Bechtel, Chevron, Mobile,etc) van de huidige president en co.
[afbeelding]
[..]

Lijken me 'n aardig motiefjes, maar daar maak jij je niet druk om.
[..]

En dit is slechts 'n piepklein voorbeeldje want ze zijn volgens mij bijna allemaal met elkaar verbonden met hun dubbele agenda's en dubble petten. Doe mij ff 'n ordertje.?

Ben ik nou de enige die dit onverantwoord, onethisch en 'n heel goed motief vind om 9-11 te laten plaatsvinden en zo de oneindige "War On Terror" te starten.

nope gelukkig zijn (waren, want het is oud nieuws) er nog 'n paar mensen wakker:
http://www.villagevoice.com/news/0141,gray,29113,6.html
[..]

zoiets ?
Om heel eerlijk te zijn, kan ik mij op dit moment totaal niet druk maken over het hele midden oosten, het boeit me geen ene zak meer wat ze er doen... Ik heb er geen invloed op en heb mn eigen dingen om me mee bezig te houden dus ga me echt niet druk maken om heel irak/afghanistan en al die andere brakke landen daar.

Dat bush en zn vriendjes veel geld aan die oorlog vinden kan ik me niet druk om maken, daar merk ik toch niets van, wat wel erg is, is dat de olieprijzen stijgen, daar merk ik iets van. Het klinkt erg egoistisch maar het doet mij opvallend weinig als ik in de krant lees dat er bij bomaanslagen in irak weer eens 20 amerikanen sterven of dat de amerikanen weer eens 30irakezen doodschieten, het is al zovaak gebeurt en het blijft voorlopig nog wel gebeuren ik maak me daar echt niet druk om.
pi_41042068
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Niek. het volgende:

Dat bush en zn vriendjes veel geld aan die oorlog vinden kan ik me niet druk om maken, daar merk ik toch niets van, wat wel erg is, is dat de olieprijzen stijgen, daar merk ik iets van.
Je bent op de goeie weg
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_41042210
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Niek. het volgende:
Om heel eerlijk te zijn, Het klinkt erg egoistisch.
Om heel eerlijk te zijn, Het klinkt erg egoistisch kan ik herhalen,
Ik moet er bijna van , maar eerlijk ben je wel. Ik vrees ook dat jouw mening hetzelfde is als 90% van de mensen in het westen.
Verarmd Uranium...was da... Halliburton? Nooit van gehoord, en het boeit me ook niet...zolang de olie maar niet te duur word.

Ik moet er eigenlijk niet van maar , maar nogmaals eerlijk ben je wel.
Eisenhower1961.
pi_41042589
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn, Het klinkt erg egoistisch kan ik herhalen,
Ik moet er bijna van , maar eerlijk ben je wel. Ik vrees ook dat jouw mening hetzelfde is als 90% van de mensen in het westen.
Verarmd Uranium...was da... Halliburton? Nooit van gehoord, en het boeit me ook niet...zolang de olie maar niet te duur word.

Ik moet er eigenlijk niet van maar , maar nogmaals eerlijk ben je wel.
Het hele verhaal van verarmd uranium ken ik (je bedoeld de Du munitie die de amerikanen hebben gebruikt?) Hartstikke erg ja, in de eerste plaats voor de mensen die daar wonen maar ook voor de onwetende soldaten. (de nederlanders zitten nu ook in een gebied waar is geschoten met du munitie het gebied is dus vervuild en radioactief, komt er in het kort op neer dat de kans op gehandicapte kinderen vele malen groter is)

Maar inderdaad het enige waar ik mij zorgen over maak is dat de olie niet al te duur word, wat er dan verder gebeurd, ach ik lees het wel in de krant. Zeker 90% van de mensen denkt precies hetzelfde alleen zegt niemand het omdat het o zo politiek oncorrect is en dat durft niemand te zijn.

(start een politieke partij met die ideeen en je bent 100% controversieel maar waarschijnlijk erg succesvol, zeggen wat niemand durft maar wel iedereen denkt)
pi_41043093
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:26 schreef Niek. het volgende:

[..]

Het hele verhaal van verarmd uranium ken ik (je bedoeld de Du munitie die de amerikanen hebben gebruikt?) Hartstikke erg ja, in de eerste plaats voor de mensen die daar wonen maar ook voor de onwetende soldaten. (de nederlanders zitten nu ook in een gebied waar is geschoten met du munitie het gebied is dus vervuild en radioactief, komt er in het kort op neer dat de kans op gehandicapte kinderen vele malen groter is)

Maar inderdaad het enige waar ik mij zorgen over maak is dat de olie niet al te duur word, wat er dan verder gebeurd, ach ik lees het wel in de krant. Zeker 90% van de mensen denkt precies hetzelfde alleen zegt niemand het omdat het o zo politiek oncorrect is en dat durft niemand te zijn.

(start een politieke partij met die ideeen en je bent 100% controversieel maar waarschijnlijk erg succesvol, zeggen wat niemand durft maar wel iedereen denkt)
het vervelende is, dat als alle mensen denken zoals jij deze wereld compleet naar de klote gaat.

het kan je schijnbaar geen moer schelen als de olie maar niet duurder wordt.

ik word niet goed van dit soort uitspraken, en dan druk ik me nog zwak uit( heb geen zin in een ban)

"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41043244
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef huupia34 het volgende:

[..]

het vervelende is, dat als alle mensen denken zoals jij deze wereld compleet naar de klote gaat.

het kan je schijnbaar geen moer schelen als de olie maar niet duurder wordt.

ik word niet goed van dit soort uitspraken, en dan druk ik me nog zwak uit( heb geen zin in een ban)

Ik zou zeggen, laat je gaan.

Waarom zou ik me er druk over moeten maken, ik kan er niets aan veranderen(in ieder geval niet nu ) dus dan moet ik me druk maken over een situatie die ik niet kan veranderen.... Heb hier al genoeg aan mn hoofd dus hoef het hele midden oosten en alle dingen die daar gebeuren er neit bij, ik lees de krant volg het nieuws en het gaat allemaal het ene oor in en er aan de andere kant weer keihard uit.
pi_41043449
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:56 schreef Resonancer het volgende:
En moet ik echt v.b. en geven over verwerpelijke praktijken van de CIA e.d? Allende, etc
Als jij van mening bent dat die dingen nooit op school behandeld worden, wel. Maar ik betwijfel of je daarin gelijk hebt.
pi_41043475
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, laat je gaan.

Waarom zou ik me er druk over moeten maken, ik kan er niets aan veranderen(in ieder geval niet nu ) dus dan moet ik me druk maken over een situatie die ik niet kan veranderen.... Heb hier al genoeg aan mn hoofd dus hoef het hele midden oosten en alle dingen die daar gebeuren er neit bij, ik lees de krant volg het nieuws en het gaat allemaal het ene oor in en er aan de andere kant weer keihard uit.
fout, je kan misschien in je eentje geen oorlog stoppen, maar als iedereen zijn beste beentje voorzet kan je wel een verschil maken.

als je veel omgaat met mensen die negatieve energie uitstralen, zal je zelf ook negatief worden.andersom is dat ook zo , positieve energie werkt ook aanstekelijk, hoe meer mensen die energie uitstralen , hoe minder problemen er op aarde zullen zijn.

het begint dus echt wel vanuit je zelf
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_41043598
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef huupia34 het volgende:

[..]

fout, je kan misschien in je eentje geen oorlog stoppen, maar als iedereen zijn beste beentje voorzet kan je wel een verschil maken.

als je veel omgaat met mensen die negatieve energie uitstralen, zal je zelf ook negatief worden.andersom is dat ook zo , positieve energie werkt ook aanstekelijk, hoe meer mensen die energie uitstralen , hoe minder problemen er op aarde zullen zijn.

het begint dus echt wel vanuit je zelf
Dat ik me er niet druk om maak wil niet zeggen dat ik veel negatieve energie heb he (voordat iedereen hier denkt dat ik een suffe pessimistische zak ben )

Ik ben erg positief hoor maar sommige zaken daar kan ik me gewoon niet druk om maken, ben er dus niet positief over maar ook niet negatief, laat het gewoon langs me heen gaan.
pi_41043824
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:26 schreef Niek. het volgende:.
lol, die politieke partij hebben we hier in NL. volgens mij al. Mijn stem krijgen ze niet. Ik zou eerder de tegenovergestelde partij gaan beginnen, zeggen wat niemand denkt.
Als je iets niet zegt, gaat men er ook niet aan denken.

Je maakt je er dan niet druk om, je bezit de kennis wel.
Zal wel door de betere staatsomroep komen. Terzake! e.d.

"Je ergens druk om maken " is 'n rekbaar begrip. Ik laat me er mijn leven niet door verzieken, maar probeer mijn kennis met anderen te delen en ben nu eenmaal heel nieuwsgierig.
Deze "i.m.o " kwade machten " buitensluiten of boycotten lukt mij niet, dus i.d.d. ik ben net zo hypocriet als die 90%.
Als ik over 10 jr mijn zoontjes uit moet leggen wat ik er tegen gedaan heb (ik mag wel hopen dat ze net zo nieuwsgierig als ik worden) mond vol tanden.
Papa ging wel 's naar 'n congresje over DU en 9-11, typte wel 's wat op internet, poste wel 's foto's van de strepen in de lucht, kocht boeken van Nick Begich over Haarp, probeerde mensen van de aspartaam af te krijgen.. maar verder? Ik betaal zelfs belasting aan de handlangers van dat tuig.
Tja, daar kan ik me dan wel druk over maken, de verantwoording voor mijn nageslacht, "wir haben ess gewusst " en toch.... ach wat niet is kan nog komen.

Sorry dat ik weer zo off topic ga, maar het gebruik van DU is i.m.o. 'n v.b. dat laat zien dat de US govt. over lijken (van vriend en vijand) gaat.
Waarom zou dat m.b.t 9-11 anders zijn?
Ik weet het, meer dan Circumstancial Evidence is het niet, maar dat moet kunnen in Tru.

[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 21-08-2006 22:19:35 ]
Eisenhower1961.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:09:10 #91
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_41043989
ik ben opzoek naar de officiele parkeercamera films..(het zijn er twee) liefst avi formaat..ze zijn +- 3mb in wmv formaat..als iemand een linkje kan plaatsen graag..ik wilde er even naar "kijken" met offcieel bedoel ik dus wat er is vrijgegeven..en niet via via op sites geplaats..dus graag zo dicht mogelijk bij de bron..

sorry dat ik het zo krom breng..dat "officieel", maar mocht het even mogelijk zijn graag alle links naar de eerst geplaatste video's die ik gewoon kan downloaden..en dan even kan "kijken"

kreeg trouwens toen ik aan surfen was en het zoeken erna een trojan.agent.ht op mijn computer..

[ Bericht 20% gewijzigd door displission op 21-08-2006 22:16:14 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 22:23:38 #92
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41044464
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:09 schreef displission het volgende:
ik ben opzoek naar de officiele parkeercamera films..(het zijn er twee) liefst avi formaat..ze zijn +- 3mb in wmv formaat..als iemand een linkje kan plaatsen graag..ik wilde er even naar "kijken" met offcieel bedoel ik dus wat er is vrijgegeven..en niet via via op sites geplaats..dus graag zo dicht mogelijk bij de bron..

sorry dat ik het zo krom breng..dat "officieel", maar mocht het even mogelijk zijn graag alle links naar de eerst geplaatste video's die ik gewoon kan downloaden..en dan even kan "kijken"

kreeg trouwens toen ik aan surfen was en het zoeken erna een trojan.agent.ht op mijn computer..
Video showing a plane crashing into the Pentagon on September 11, 2001, was released publicly for the first time Tuesday, a judicial watchdog group said.

The Justice Department has handed over tapes showing American Airlines Flight 77 striking the building outside Washington to Judicial Watch, a public interest group that requested the video, the group said. - CNN

En dit is de site van Judicial Watch

"Judicial Watch Forces Release of Video Footage of Flight 77 Striking Pentagon"

Alleen als je dan op Video Footage klikt krijg je een link naar YouTube voorgeschoteld.

Oorspronkelijk hadden ze de beelden zelf op de site. Die op YouTube zijn sowieso geconverteerd naar FLV formaat en waarschijnlijk dus kwaliteitsverlies.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:33:03 #93
91333 displission
pi_41044746
het gaat me om de orginelen..er zijn nu weet ik veel van die films online..ik kan me een *.gif file herinneren..en daar staat zelf 12 september op (onderaan in een witte balk)

ik heb me echt helemaal rot gezocht"..ik heb ook sterk mijn vermoedens over het "kader" wat gebruikt(in de films) wordt..! ik hoop toch dat ik wat meer download materiaal kan krijgen van sommige..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 22:35:47 #94
16180 crew  CoolGuy
pi_41044811
Maar goed, Resonancer en Huupia34. Ik neem aan dat jullie beiden ouder zijn dan 18? Ik neem dan ook aan dat jullie geen auto rijden? En ook niet met het openbaar vervoer reizen? Immers, als je dat doet, verbruikt dat vervoermiddel olie en benzine (dat van olie gemaakt wordt) daarmee consumeer je dus een fossiele brandstof, waardoor de wereldvoorraad kleiner wordt, olie dus schaarser, en dus de prijs omhoog gaat.

Dus, alles met de fiets/benenwagen?
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 22:36:52 #95
16180 crew  CoolGuy
pi_41044850
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het staartje van een passagiersvliegtuig lijkt er ook wel op, en DAARVAN zijn ook brokstukken gevonden en zo
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 22:41:51 #96
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41044986
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:33 schreef displission het volgende:
het gaat me om de orginelen..er zijn nu weet ik veel van die films online..ik kan me een *.gif file herinneren..en daar staat zelf 12 september op (onderaan in een witte balk)
Dat zijn die losse frames uit 2002

http://911research.com/pentagon/evidence/videos/fiveframes.html
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:08:28 #97
91333 displission
pi_41045717
Video 1
http://pserver.mii.instac(...)/fl77-1_11094135.WMV
Video 2
http://pserver.mii.instac(...)/fl77-2_11094237.WMV

voor de geinteresseerden..complete video's van de opnames..

enne northernstar? waarom staat er sept 12? uhm..
pi_41046122
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, Resonancer en Huupia34. Ik neem aan dat jullie beiden ouder zijn dan 18? Ik neem dan ook aan dat jullie geen auto rijden? En ook niet met het openbaar vervoer reizen? Immers, als je dat doet, verbruikt dat vervoermiddel olie en benzine (dat van olie gemaakt wordt) daarmee consumeer je dus een fossiele brandstof, waardoor de wereldvoorraad kleiner wordt, olie dus schaarser, en dus de prijs omhoog gaat.

Dus, alles met de fiets/benenwagen?
Ik zal mezelf maar ff quoten omdat het antwoord er reeds stond;
quote:
Deze "i.m.o " kwade machten " buitensluiten of boycotten lukt mij niet, dus i.d.d. ik ben net zo hypocriet als die 90%.
Ik betaal zelfs belasting aan de handlangers van dit tuig
ter info:
Ik heb 'n auto sinds ik kinderen heb (en ik ben op late leeftijd papa geworden), voor die tijd i.d.d. alles op de fiets en ook nu ga ik op de fiets naar het werk en wordt de auto hoofdzakelijk gebruikt om de kinderen naar opa's en oma's te brengen indien mijn vrouw en ik beidde werken.
En by the way, in 'n fiets zit ook aardolie verwerkt, banden, plastic e.d.
Als ik de benenwagen pak, verbruik ik meer energie dan wanneer ik fiets ,en koop ik 'n extra appeltje op de markt, dat daar gekomen is m.b.v. n vrachtwagen, en die rijdt op......
Dacht je nou echt dat ik (als ex millieukunde student) niet over die zaken heb nagedacht en nog nadenk , tijdens mijn studie was dat iedere keer het probleem, het milieu heeft geen economische waarde.

Alles kost energie, bewust bezig zijn met energie is 'n begin.
Ik doe nog lang niet genoeg met dit bewustzijn daar ben ik me terdege van bewust.

Maar wat wil je hier nu mee zeggen, dat ik me er druk om maak dat de olie duurder word? Dat heb ik nergens gezegd hoor..
De olie is i.m.o. nog veel te goedkoop (dat zou 'n leuke slogan voor 'n politieke partij zijn)
Millieu verontreiniging word n.l. niet in de prijs verwerkt. Als men dat consequent met produkten zou gaan doen zou de wereld er heel anders uitzien. Wij (de westerse werled) leven hier op kosten van ons nageslacht, en maar uitstellen en uitstellen, maar vroeg of laat.....

tjonge, jonge, en weer helemaal off topic
Eisenhower1961.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:43:33 #99
91333 displission
pi_41048383
even het volgende gegeven..de twee films kun je converten naar een *.avi formaat er is een gratis programma tje voor..nu komt het..ik heb wel wat "achtergrondkennis" op het gebied van video en als het niet klopt dan zeg je het maar..ik heb het formaat in het groot neergezet..320*240 ware grote op het scherm..je gaat dan de frames die er zijn..en dat is ongeveer 3 minuten frames..(veel frames dus) onderzoeken op het moment dat het "vliegtuig" het scherm invliegt. Je ziet dan het volgende met de video juggler of jogger, wat jij wilt..(met een jogger splits je de frames nog een keer op) je ziet dan het "witte vliegtuig, zullen we het maar even noemen" in 1 frame staan..het rare ervan is..en ik ga zo beeldmateriaal posten..en je kunt het zelf ook nakijken..dat de wolken in het groot wel in die ene frame veranderen..het ziet eruit als airbrush distortion. Maar dat hoe raar het ook is..het vliegtuig..wat pijlsnel hoort te gaan..in die ene frame geen stap vooruit komt..je praat dan echt over mini frames.."frames in frames" jpg's volgen ..dit duidt volgens mij op miniframe verandering..waarbij je gebruikt maakt van een waarschijnlijk high rendering programma om in video's real time te editten..maar jpg's volgen zo
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:25:48 #100
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41049264
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:08 schreef displission het volgende:

Video 1
http://pserver.mii.instac(...)/fl77-1_11094135.WMV
Video 2
http://pserver.mii.instac(...)/fl77-2_11094237.WMV

voor de geinteresseerden..complete video's van de opnames..

enne northernstar? waarom staat er sept 12? uhm..
Als dat een 'timestamp' is dan zou het betekenen dat die camera cq. opnameapparatuur op de verkeerde tijd en datum stond ingesteld (van een poort bij het Pentagon?). Maar zo ziet het er helemaal niet uit. Het lijkt meer of het er later op is geplakt, maar dat is helemaal raar want dan zou je juist de goede datum en tijd erop zetten.

Ik weet het niet. Uiteindelijk kun je er ook weinig mee imo. Waar het om gaat, het vliegtuig, is nou net niet te zien. Het hele Pentagon gebeuren is mij sowieso te warrig.
Het officiele verhaal is imo onmogelijk, alleen al vanwege de manoeuvres van het vliegtuig, maar de alternatieve verklaringen bestaan uit teveel giswerk. Als er geen nieuwe info komt zullen we nooit weten wat er precies gebeurd is want met wat er nu bekend is lukt het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')