Het zwembad is erg gehorig. Daar kan ik normaal al niet tegen, laat staan met de streams.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:54 schreef newsman het volgende:
Goed, ik ga lekker hips doen, wat tis me veel te druk aan me oren op de streams
Als ie gaat neuken zijn we al een eind op weg.. het liefste niet met zijn vriendinnetjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
Semih denkt dat dit de leukste BB wordt
Nee dat is Tijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Deze jongen is ook wel relaxed, ondanks zijn haar![]()
Is dit Rik![]()
[afbeelding]
Ik hou het op Marcia en Egbert, die zijn op het eerste gezicht 'te normaal'.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok erop dat het familiegeheim het feit is dat Tijn ook op mannen valt...
Nou doei hè.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:54 schreef newsman het volgende:
Goed, ik ga lekker hips doen, wat tis me veel te druk aan me oren op de streams
Ja, kapper, visagist en tevens homoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit Rik![]()
[afbeelding]
Ja, nu nog welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Oh jee.. iedereen vindt elkaar weer leuk
Dat is natuurlijk wel van korte duur..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Gna Gna Gna was toch Chantal?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:56 schreef Giggio het volgende:
Mijn God... lijkt wel of ik NatteLie weer hoor beppen.... GNA GNA GNA
Je hoort constant "schatje" "liefje"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg vlekken van die gozer... da's niet positiefquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit Rik![]()
[afbeelding]
Whehehehe... KAPPER?!?!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, kapper, visagist en tevens homo
edit: het is idd Tijn.
Rikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:57 schreef Verfokker het volgende:
Wie praten nu in de keuken? Jeroenm, Tijn en ..?
heb ik ook gedaan maar kon niets verkeerds vinden , sorry peterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Heb ik iets gemist?
* Teruglezen gaat *
Of je hebt een allergiequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg vlekken van die gozer... da's niet positief
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft iemand al zijn been al uitgetrokken en verteld hoe het zo gekomen is?
Dan zie ik blijkbaar dingen die er niet zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef itsme het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan maar kon niets verkeerds vinden , sorry peter![]()
Als ze maar niet is zoals Didoquote:
wiesdah?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef mazaru het volgende:
Jemig, jullie kennen ze allemaal al bij naam!
Ik ken op het moment alleen de naam van Egbert![]()
Nee Rik is die langharige, want Tijn vond dat er tegen hem gezegd moest worden, "maar Tijn, waarom zet je die pet niet af?"quote:
Daar zijn pillen voor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg vlekken van die gozer... da's niet positief
Wie is egbertquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef mazaru het volgende:
Jemig, jullie kennen ze allemaal al bij naam!
Ik ken op het moment alleen de naam van Egbert![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft iemand al zijn been al uitgetrokken en verteld hoe het zo gekomen is?
zou wel jammer zijn, zo'n stem van de almachtige bb hoort er toch bij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm géén voice over meer... berichten via de TV/monitor... Handiger? Of handiger voor de streamcensuur?
die oudere kale knar, vader van marciaquote:
Ik denk dat er heus wel een speaker-stem gebruikt gaat worden (er was al een zendercheck mededeling)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hmm géén voice over meer... berichten via de TV/monitor... Handiger? Of handiger voor de streamcensuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |