Hectiek... Wasdaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kee! (dacht alleen dat er in de hectiek () overheen gelezen was
)
In de FAQ staat een link naar het progje van Basst2005. Dat is een ideaal ding.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef APK het volgende:
Heeft iemand een link naar een of ander stream proggie voor mij?
Chellozuigt de KK, maar momenteel doet het het even. Dus een linkje is welkom.
Kunnen de modjes daarna weer even opruimen.
Ik heb al erg lang geen problemen meer gehad, maar als het er maar enigzins op gaat lijken kom ik je wel roepenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Da's een hypo die beetje hypocriet is...![]()
Wanneer mag ik????
Ik zit bij Chelloquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef flugeltje het volgende:
In de FAQ staat een link naar het progje van Basst2005. Dat is een ideaal ding.
FAQ, Policy en Streamsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit bij Chello
Doe ff lief en plaats een link, meer dan 1 topic kan mijn verbinding niet verwerken momenteel.![]()
http://bb.nednu.nl/BBstream.zipquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit bij Chello
Doe ff lief en plaats een link, meer dan 1 topic kan mijn verbinding niet verwerken momenteel.![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit bij Chello
Zeg dat kanker-chello toch gewoon op man.quote:
Kom gezellig bij onze planetfamiliequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dat kanker-chello toch gewoon op man.![]()
Planet.quote:
En danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:25 schreef Gert het volgende:
Zeg dat kanker-chello toch gewoon op man.![]()
We hebben de bewuste keuze gemaakt om de SC en de COS uit elkaar te trekken, om te voorkomen dat mensen zich door "200 posts met hersenloos gezwaai" moeten worstelen als ze willen ontdekken wat er op de streams gebeurd is en er tegelijkertijd wel de mogelijkheid blijft bestaan om over andere dingen dan de streams te kunnen kletsen. Die scheiding willen we dan ook vanaf het begin strak en duidelijk houden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Niet om het één of ander, maar draven jullie niet een béétje door?
[BB SC#9] De dag van het begin
Kom op zeg. Dat in de 'COS' reeks alleen echt commentaar op de streams wilt hebben, OK, dara kan ik nog inkomen. Maar door in het SC topic zo krampachtig tegen te gaan dat er over BB (c.q. de streams) geluld wordt schiet je je doel m.i. echt voorbij.
Heb je eens een SC topic wat qua inhoud betrekking heeft op het subforum waar het in staat, ga je optreden tegen forum-relevante posts. Veel zotter moet het niet worden.
http://www.xs4all.nl/ ...daar ga ik naartoe verhuizen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
En dan
Geef eens een link naar een provider waar ik wel normaal kan surfen ipv via KK Chello?
Da's ook van KPN.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/ ...daar ga ik naartoe verhuizen...![]()
Geen goed plan teamlead...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
We hebben de bewuste keuze gemaakt om de SC en de COS uit elkaar te trekken, om te voorkomen dat mensen zich door "200 posts met hersenloos gezwaai" moeten worstelen als ze willen ontdekken wat er op de streams gebeurd is en er tegelijkertijd wel de mogelijkheid blijft bestaan om over andere dingen dan de streams te kunnen kletsen. Die scheiding willen we dan ook vanaf het begin strak en duidelijk houden.
In het SC topic is nu al een keer of 4 aangegeven dat het niet de bedoeling is om de streams daar te bespreken, maar dat helpt blijkbaar niet. Dan dus maar even de botte bijl hanteren tot het bij iedereen is ingesleten.
Dat gebeurd nu toch ook? Als de SC óók een 'babbel over de streams' topic wordt zijn er 2 dezelfde topicreeksen en kunnen we de boel weer net zo goed samenvoegen. Zitten we weer in hetzelfde schuitje als vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen goed plan teamlead...![]()
SC uit COS = goed
![]()
Het COS topic loopt prima zo te zien. Net zo goed als legio andere topics. Al sje wilt bijlezen in de streams is het dus echt niet nodig om de SC topics door te spitten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
We hebben de bewuste keuze gemaakt om de SC en de COS uit elkaar te trekken, om te voorkomen dat mensen zich door "200 posts met hersenloos gezwaai" moeten worstelen als ze willen ontdekken wat er op de streams gebeurd is en er tegelijkertijd wel de mogelijkheid blijft bestaan om over andere dingen dan de streams te kunnen kletsen. Die scheiding willen we dan ook vanaf het begin strak en duidelijk houden.
In het SC topic is nu al een keer of 4 aangegeven dat het niet de bedoeling is om de streams daar te bespreken, maar dat helpt blijkbaar niet. Dan dus maar even de botte bijl hanteren tot het bij iedereen is ingesleten.
Zie de post boven je.... Als het uiteindelijk op hetzelfde neerkomt zijn aparte topics overbodig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het COS topic loopt prima zo te zien. Net zo goed als legio andere topics. Al sje wilt bijlezen in de streams is het dus echt niet nodig om de SC topics door te spitten.
Ik blijf het dan ook, om het maar even bot te stellen, een volslagen van de pot gerukt idee vinden om in een slowchat topic, in het Big Brother forum te gaan verbieden om over de streams te kletsen. Sorry hoor, maar dat is in mijn ogen echt een krankzinnig idee, en een typisch voorbeeld van een volkomen doorgeslagen regelzucht.
Toch is dit 1 van de dingen die vorig jaar na BB en HBB door de meeste users werd aangegeven als iets dat ze bij BB6 graag zouden zien.. U vraag, wij moddenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het COS topic loopt prima zo te zien. Net zo goed als legio andere topics. Al sje wilt bijlezen in de streams is het dus echt niet nodig om de SC topics door te spitten.
Ik blijf het dan ook, om het maar even bot te stellen, een volslagen van de pot gerukt idee vinden om in een slowchat topic, in het Big Brother forum te gaan verbieden om over de streams te kletsen. Sorry hoor, maar dat is in mijn ogen echt een krankzinnig idee, en een typisch voorbeeld van een volkomen doorgeslagen regelzucht.
'Waiting for www.xs4all.nl'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:42 schreef Jappie het volgende:
http://www.xs4all.nl/ ...daar ga ik naartoe verhuizen...![]()
Niet echt.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat gebeurd nu toch ook? Als de SC óók een 'babbel over de streams' topic wordt zijn er 2 dezelfde topicreeksen en kunnen we de boel weer net zo goed samenvoegen. Zitten we weer in hetzelfde schuitje als vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |