Suk-kel.quote:
Domme, domme mods.quote:
hahaha Ik zat je te pesten. we hebben ook wel eens dezelfde gesupporterd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, volgens jou misschien. Maar dat hou je toch. Jouw smaak is onovertroffen.
Voortaan even naar het topicnummer kijken!quote:
quote:
De homoquote:
ja.. stuk of 13quote:
Die heaumeau wat mij betreft. Dat gelul over zn schoenen, jeans, en zijn te kleine koffertjes komt me nu al mn strot uit.quote:
Ja, van 2 topics het hoogste topicid sluiten. Daar komt nog heel wat bij kijken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:50 schreef teamlead het volgende:tis voor ons ook weer ff wennen hoor
Ja! Inderdaad ja! Kon hem niet plaatsen maar daar lijkt ie op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:51 schreef ruby het volgende:
Die gozah met dat lange haar lijkt op Patricia Paay haar stylist...hoe heet ie ook alweer? Sebastian ofzo?
Ja... en nee (niet veel nuttigs dus).quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:52 schreef Scope het volgende:
Heeft de negerin al iets gezegd?
Ruby toch !!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:51 schreef ruby het volgende:
Die gozah met dat lange haar lijkt op Patricia Paay haar stylist...hoe heet ie ook alweer? Sebastian ofzo?
"Ik ben de nieuwe Naomi."quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:52 schreef Scope het volgende:
Ja, ze zong een verjaardagsliedje in het Surinaams.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:52 schreef Scope het volgende:
die hoor je overal bovenuit, die praat met 100 decibel. zal wel door het gemis aan haar dagelijkse portie hasj komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:52 schreef Scope het volgende:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Die met dat rode haar is een echte kut iop stelten.. Niets voor mij
Subtiel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
De anderen gaan nog gek worden van dat mens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:54 schreef Debbus het volgende:
Janine heeft de indeling van de bedden al gedaan.
Daar gaan ze nog veel last van krijgen.
Ze zijn mooiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had ze al ergens anders gepost, maar dit is een beter topic.
Gerestyled maar idd soortgelijke plattegrond en idd no access to gardenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:54 schreef Scope het volgende:
Zeg ligt het nu aan mij of is het toch hetzelfde huis als vorig jaar (maar dan zonder ramen en tuin, hahahahaha!)
die met dat lange rode haar?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
hij wordt straks anders genomenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:52 schreef mamapan het volgende:
waarom zou hij steeds in beeld worden genomen ?
[afbeelding]
Vooral die wijven proberen elkaar te overschreewen. De meesten hebben geloof ik een bovengemiddelde aandachtsbehoefte.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef Wiehoe het volgende:
Och mensen, ik versta er zo niets van, wat een kippetjes zeg.
Jaaaaaaaaaaaaaa ... Hummie heeft ze weer goed uitgezocht.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:55 schreef Debbus het volgende:
Ene doos: Kom we gaan het zwembad in!
Andere doos: Ja, maar wel met kleding aan... (zal die marcia wel zijn)
Frankquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:52 schreef Inca het volgende:
Die Egbert lijkt wel wat op Frans Govers
Ik ook. En lelijk en onnozel en zelfingenomenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind echt iedereen stom momenteel
Ik vind het begin van iedere BB zwaar kloten. Je ziet te kijken naar mensen die je iet kent. Waardeloos. Daar moet ik altijd even doorheen. Nu is er nog geen ene reet aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Da's iig het eerste nieuwtje dan voor BB6.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:56 schreef Rica het volgende:
De meesten hebben geloof ik een bovengemiddelde aandachtsbehoefte.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Hopelijk ben je er voor je voortijdige vertrek doorheen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het begin van iedere BB zwaar kloten. Je ziet te kijken naar mensen die je iet kent. Waardeloos. Daar moet ik altijd even doorheen. Nu is er nog geen ene reet aan natuurlijk.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag even vraagtekens op stream 1....
WHAHAHA. Ik heb haar nog niet gezien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Frank
Oh, en Hilde lijkt op Ad Visser.
Daarom dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:57 schreef Scope het volgende:
waarom hebben ze zo'n kist midden in de badkamer gezet? nu kan je niemand zien douchen!
Hahahahaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hopelijk ben je er voor je voortijdige vertrek doorheen.
die bedoel ik.... die kakker.... die is zeker verschrikkelijk... ben blij dat ze het zelf zegtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:58 schreef itsme het volgende:
wie zei dat. Ik heb rossige wenkbrauwen ik ben verschrikkelijk.![]()
Ze hebben dus brievenbussen?quote:
die is jarig, dan mag datquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:59 schreef itsme het volgende:
en die Janine die knuffelt met iedereen.
Nieuwe Ruud ?
Ja dat was een beetje een geval van trap eens een open deur in.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's iig het eerste nieuwtje dan voor BB6.
zullen ze wel denken vanwege die trap bij het zwembadquote:
hij is wel liefjes jahquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Hij lijkt misschien op Ruud en Rob, maar is verreweg de mooiste van de drie
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
WHAHAHA. Ik heb haar nog niet gezien.
die mag snel haar ons pap en ons mamquote:
Als dat geen irritaties teweeg brengt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
Iemand zegt al dat het niet menselijk is om je 3 maanden binnen te houden
jah idd... en die blonde griet in die witte rokquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:02 schreef itsme het volgende:
Ik vind die blonde griet met die witte broek irritant
Preciesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als dat geen irritaties teweeg brengt.![]()
AVRO'S TOPPOP!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Links dus. Da's echt net Ad Visser.
Nu volg ik pas een half uur de streams, maar ik denk dat je lang kan wachten... Dat kwartje gaat voorlopig nog niet vallenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ik wil die koppen wel eens zien als het tot ze doordringt dat er echt geen tuin is.....
hai Charmed angelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die bedoel ik.... die kakker.... die is zeker verschrikkelijk... ben blij dat ze het zelf zegt
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Hoorde ik Tijn nou zeggen: "van een beetje AIDS ga je niet dood"
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:04 schreef itsme het volgende:
[..]
hai Charmed angel![]()
weet jij hoe ze heet?
ja hier ook opeensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
mijn streams beginnen om de haverklap te bufferen
Nee dat heb ik ook, maar dat gaat vrij snel overquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet altijd zo wennen aan nieuwe bewoners, net als aan nieuwe deelnemers aan Expeditie Robinson of Peking Express, vind ze in het begin nooit leuk... (of ligt dat gewoon aan mij...)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef Bluezz het volgende:
En die vader van onze bomberjack lijkt op Ralph
Nee ik heb exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moet altijd zo wennen aan nieuwe bewoners, net als aan nieuwe deelnemers aan Expeditie Robinson of Peking Express, vind ze in het begin nooit leuk... (of ligt dat gewoon aan mij...)
Bij mij als ik meerdere tegelijk open heb. Ze staan ook op 700kb/s.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
mijn streams beginnen om de haverklap te bufferen
Janinequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ik die bruine vrouw wel leuk vind.... geen idee hoe ze heet
Ja, 't is ff wennen he..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:07 schreef twentemeisje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:06 schreef itsme het volgende:
de zwembroeken zijn voor rik en tijn
Janine..a.k.a. Naomiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ik die bruine vrouw wel leuk vind.... geen idee hoe ze heet
Die Milica komt in de kroeg altijd over als een enorme teaser... het zal me verbazen als die zich on cam laat naaienquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Milica komt in de kroeg altijd over als een enorme teaser... het zal me verbazen als die zich on cam laat naaien
Speciaal voor jou gedaan hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Het valt idd op dat de dames goed bedeeld zijn dit jaar.
Lekker tochj!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Milica komt in de kroeg altijd over als een enorme teaser... het zal me verbazen als die zich on cam laat naaien
Hij doet dadelijk de hitlergroetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:09 schreef Larisje het volgende:
Wat is die Etienne (die donkere gladjakker) druk met de camera's zeg! Hij lult maar steeds tegen de camera's en maar zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |