Nu pas.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:37 schreef Scope het volgende:
[..]
Schatje!!!!
Zie je me niet meer staan?
Die slaat ze wel hard achterover, zegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:39 schreef Scope het volgende:
Die ene blonde (middelste op het picje van Ireth) die is wel leuk. Soort omgekeerde Dido.
hehehequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grijsachtig hemdje... en er aardig wat onder
Hi itsme
Mooi icoontje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:38 schreef Ireth het volgende:
Je bedoelt die 'jongen' met die lange blonde haren (stijl)?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:41 schreef J-net het volgende:
Ow die ene is te homo, dat stemmetje... pffoooeeee dat wordt nog een hele overlevering zeg
Die MOET exit... VANAVOND NOGquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:41 schreef J-net het volgende:
Ow die ene is te homo, dat stemmetje... pffoooeeee dat wordt nog een hele overlevering zeg
Ja met zijn peuk schuin omhoog......quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef Debbus het volgende:
[..]
Je bedoelt die 'jongen' met die lange blonde haren (stijl)?
"doos"quote:
LOLquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:40 schreef Nicole22 het volgende:
[..]
Die slaat ze wel hard achterover, zeg
Milicaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef Scope het volgende:
Ja goed zo WickedAngel. Wie is dat?
opa coos in the rerunquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef itsme het volgende:
Die oudere man. we zitten hier niet omdat we zulke mooie ogen hebben maar omdat wel allemaal een verhaal te vertellen hebben.![]()
Daar lees ik wel een boek voor.
Lijkt me wel een leuke meid iig. We zullen zien. Ik zit in het begin wel vaker finaal misquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:40 schreef itsme het volgende:
[..]
hehehedat is die rode
vriendin van die Turkse jongen
Zei ik net al, over 4 dagen kunnen we niet meer via de streams kijken.. alleen maar blauwe walmenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef Scope het volgende:
Milica heet ze?
Zit met trouwens af te vragen... hoe zit dat met die airco als ze nú al allemaal vet aan het roken zijn? Je zal toch maar niet-roker zijn?
Een goeie airco kan meer als alleen maar airco zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef Scope het volgende:
Milica heet ze?
Zit met trouwens af te vragen... hoe zit dat met die airco als ze nú al allemaal vet aan het roken zijn? Je zal toch maar niet-roker zijn?
en aan het eind ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke meid iig. We zullen zien. Ik zit in het begin wel vaker finaal mis
ziet er misschien leuk uit, maar dat stemmetje... en ik vind ze beetje leeghoofd in de opmerkingen die ze tot nu toe heeft gemaakt, doe ze niet voor de andere blondjes onderquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke meid iig. We zullen zien. Ik zit in het begin wel vaker finaal mis
Als ie ook zonder onderbroek doucht is het geen moslimquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef itsme het volgende:
O die Turkse jongen kookt
Toch wel weer leuk dat je erbij bent, Scanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je wordt achtervolgd door het verleden.... Eng he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:41 schreef Arcee het volgende:
Ik heb steeds 't gevoel dat ik Rob zie.![]()
Ja ze zijn nogal plompverloren begonnen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Vorig jaar heb ik ze één voor één zien binnenkomen op de streams trouwens. Jammer dat dat dit keer niet het geval was.
[afbeelding]
Ja, volgens jou misschien. Maar dat hou je toch. Jouw smaak is onovertroffen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |