Ik heb overigens geen idee wat ik hier in CUL doe. Ik dacht dat ik hier wel leerde koken ofzo, maar ik kom mooi van een koude kermis thuis.quote:
Ik dacht altijd dat het ene kruising was tussen een madarijn en een sinaasapppelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef SeaOfLove het volgende:
De minneola is een kruising tussen een tangarine en een grapefruit. Het is een oranje vrucht met een herkenbaar 'neusje', een uitstulping van de schil op de plaats waar de steel heeft gezeten.
Klopt.. dat is het ook...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het ene kruising was tussen een madarijn en een sinaasapppel![]()
Hebben sommigen van jullie de OP niet gelezen? De eerste zin begint met waar de minneola een kruising van isquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Aenarion het volgende:
Inderdaad mandarijn en grapefruit of pomelo..
Linkje naar Wiki
staat prima vind ik dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben sommigen van jullie de OP niet gelezen? De eerste zin begint met waar de minneola een kruising van is.
Dan denk ik dat ik ze liever nu proefquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:31 schreef vats het volgende:
IK zag ze liggen gisteren bij de C1000 maar vond ze niet mooi, wacht wel tot december waarneer je die hele mooie grote hebt die echt rete lekker zijn!
dan heb je het verkeerd verkocht het is kruising tussen mandarijn en grape-fruit (pomelo) Anyway heb er van de week een op van de C1000 en ze waren echt mega mega lekker!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:03 schreef RoeBSTeR het volgende:
Euhm.....Mineola is toch een kruising sinaasappel met mandarijn???????? Zo heb ik ze in ieder geval wel altijd verkocht toen ik bij de groentenboer werkte![]()
Lekker zijn ze zeker!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 06:52 schreef vats het volgende:
[..]
dan heb je het verkeerd verkocht het is kruising tussen mandarijn en grape-fruit (pomelo) Anyway heb er van de week een op van de C1000 en ze waren echt mega mega lekker!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |