Je had een tijdje geleden moetn hier zijn, toen had ik een vraag over die film met Ron, "Moord in Extase". Ze kwamen er maar niet uit wie De Cock speelde...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:31 schreef Duckman het volgende:
Ron Brandsteder herkende ik meteen... en ik wist nog dat ie wel eens een duet met José had gedaan... Echt heerlijk fout!
Ja, maar dat is met Bonny "pass me another bottle" StClaire.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dokter Bernhard is wél leuk!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dokter Bernhard is wél leuk!
Is dat serieus de vraag??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef Duckman het volgende:
We blijven nog even bij het Nederlandse lied :
In welk nummer van welke zangeres is Ron Brandsteder te horen als medicus?
Die vraag had ik ook al bijna gesteld... jammer dat ik daar niet bij was, die had ik meteen gewetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je had een tijdje geleden moetn hier zijn, toen had ik een vraag over die film met Ron, "Moord in Extase". Ze kwamen er maar niet uit wie De Cock speelde...![]()
Docter Bernard van Bonnie ?quote:
Sony ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef Duckman het volgende:
Ik blijf nog wel even bij onze Ron :
Van welk bedrijf was zijn vader topman?
Nee... wel aardig warmquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Philips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |