Ja, maar dat is met Bonny "pass me another bottle" StClaire.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dokter Bernhard is wél leuk!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dokter Bernhard is wél leuk!
Is dat serieus de vraag??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef Duckman het volgende:
We blijven nog even bij het Nederlandse lied :
In welk nummer van welke zangeres is Ron Brandsteder te horen als medicus?
Die vraag had ik ook al bijna gesteld... jammer dat ik daar niet bij was, die had ik meteen gewetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je had een tijdje geleden moetn hier zijn, toen had ik een vraag over die film met Ron, "Moord in Extase". Ze kwamen er maar niet uit wie De Cock speelde...![]()
Docter Bernard van Bonnie ?quote:
Sony ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef Duckman het volgende:
Ik blijf nog wel even bij onze Ron :
Van welk bedrijf was zijn vader topman?
Nee... wel aardig warmquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Philips?
Nee dat was de lagere schoolquote:
Nee dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
KlassewerkIk krijg nog altijd jeuk als ik aan Hans van Willigenburg denk... Maar daar zat Erica toch niet bij?
Aitan+1quote:
quote:
Kut ik dacht dat het moeilijk zou wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:02 schreef Duckman het volgende:
Toevallig gehoord afgelopen keer bij de Popquiz a gogo
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:07 schreef Berkery het volgende:
Die andere held van tong80. Shane McGowan
Jannes van der Walquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:13 schreef Berkery het volgende:
Wie had ooit moeite met de vraag 'Hoe oud ben je?', gesteld door Mies Bouwman?
quote:
Ik had het gezienquote:
Dit is helemaal correctquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef existenz het volgende:
Bavaria World Darts in Utrecht geloof ik
Ja, kan ik wel mee lachenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hij is in voorgaande delen ook al dartgranaat genoemd door pyl dacht ik....
Ach joh, als het beestje maar een naam heeft. Ik had ook liever "beestje" geheten maar dat vonden m'n ouders niet goed.quote:
nopequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:26 schreef Duckman het volgende:
1-1 (geen idee)
Ook nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Berkery het volgende:
7-2
Verrassend wie het wistquote:
En Tong noemt me vaak Wiccie, Wiccy, Wicky of Wickie....quote:
Waaaaat? Ben jij geen man? Ik moet hoognodig mijn taal gaan kuisen geloof ik...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
En Tong noemt me vaak Wiccie, Wiccy, Wicky of Wickie....
En sommigen denken ook dat ik een man ben.
2 is goed de rest moet je duidelijker makenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:31 schreef existenz het volgende:
2? Omdat ze daarna niet meer in de finale gekomen zijn?
Die herinner ik mij heel slecht, want ik was toen pas -20quote:
Ben je serieus, wist je het echt niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waaaaat? Ben jij geen man? Ik moet hoognodig mijn taal gaan kuisen geloof ik...![]()
Ja, leuk he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef k_man het volgende:
Gaat dit over voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |