leuk Githa!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:12 schreef Githa het volgende:
2 bankiesnou uuuh dan toch gewoon dubbel
![]()
* Githa ploft neer met een wijntje...
We hebben vanavond geshopt in Eindhovenen ja ja, ik heb schoenen gevonden!
Mooie Hush puppies![]()
[afbeelding]
Ik dacht dat we voor maat 22 moesten, maar bij het opmeten bleek dat hij al aan de 23 moestNiet gek dat ik dat voetje niet meer in een 21 kreeg van de week
oe, vertel wat je ervoor wilt hebben enzo!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:27 schreef jessie het volgende:
LadyS ik heb nog een jip en Janneke regenjasje maat 92
ja, ik kom ook naar die meetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:34 schreef jessie het volgende:
Kom je naar die meet? Dan neem ik hem voor je mee. En als je hem eerder wil, mail me je adres ff dan stuur ik hem op (bojanneke@tiscali.nl)
Ja ongelooflijk hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef bixister het volgende:
ladyS Amber nog steeds niet in de 92? ik sta elke keer weer verbaasd, want op de foto's vind ik 't al zo'n hele dame, maar ze is dus een echt klein dametje begrijp ik? anna past nu al niet meer in heel veel 86-kleertjes, daar zou ik nu echt geen 86 meer voor kopen (uitgezonderd broeken, wij zijn van de korte benen geloof ik.)
waar niet van?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef Rottdog het volgende:
Vat er de jojo niet van maar het zal wel zo zijn
Oh leuk, wat voor één? Papa wil hier ook al vanaf haar geboorte een gitaar kopen, maar ik heb het nog even tegen kunnen houden. Ze speelt wel op regelmatig op één van zijn gitaren, maar een eigen is toch eigenlijk ook wel heel leuk...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:19 schreef Githa het volgende:
Ohw, en Jordy heeft een gitaar, net een als opa een echte!![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:08 schreef Leah het volgende:
Ja hee, als jullie zo vroeg al aan de drank gaan gaat mijn alarm niet af hoor.
Moet zeggen dat je er toch vrij vlot bij bent zonder alarmquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:08 schreef Leah het volgende:
Ja hee, als jullie zo vroeg al aan de drank gaan gaat mijn alarm niet af hoor.
Ja, ik wil dat ook wel weten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:19 schreef jessie het volgende:
Waar is Moussy nou?
Ik mis dr. Ik wil weten hoe Cas zijn verjaardag geweest is enzo!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat je er toch vrij vlot bij bent zonder alarm
Hij 's kool hè?quote:
Nee, ik ook nietquote:
Ah, jij bent een goeie voor het bankje, dat zie ik zoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:18 schreef Macka66 het volgende:
*hips*
Ah, ok! Maarehm.... Wat is een Moemfiguurtje?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:36 schreef Macka66 het volgende:
Lishe, het zou ook te toevallig zijnNee, hier een heel simpel zelfgeprint kaartje met een moemfiguurtje dat op z'n kop staat.
Ja! Hier ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:01 schreef Luchtbel het volgende:
En ook dat was ooit wel anders; vlek --> weg ermee
Niet alleen peuters.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:09 schreef Leah het volgende:
[..]
Ja! Hier ook. Maar ook, wat geweldig hè, zo'n peuter die dat dan de gewoonste zaak van de wereld vindt dat Mama wel weet hoe die vlek eruit moet
.
Ja dat is ook zo hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:09 schreef Leah het volgende:
[..]
Ja! Hier ook. Maar ook, wat geweldig hè, zo'n peuter die dat dan de gewoonste zaak van de wereld vindt dat Mama wel weet hoe die vlek eruit moet
.
Nou neequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:22 schreef Luchtbel het volgende:
Jep. Mijn moeders kant.
Is wel te zien aan mijn dochter toch
Haaiquote:
Je gaat voor de jongensnamen dit keerquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:33 schreef Luchtbel het volgende:
Z'n veto was al uitgesproken over de naam Tibbe. Boy daar heeft ie nou ja wat zal ik zeggen, bijna op gekotst
We hebben al iets waarschijnlijk voor een eventuele dochter ja. Ik moet juist denken over jongensnamen soms. Kan me gewoon helemaal niet voorstellen dat ik een zoon zou kunnen krijgen. En het is gewoon een leuk onderwerp nu, omdat je eigenlijk nog zo weinig hebt nu.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:40 schreef Leah het volgende:
[..]
Je gaat voor de jongensnamen dit keer? Even zonder gekheid, ik heb dat beide keren zelf goed aangevoeld wat het zou worden, jij ook? Of heb je al een hele leuke meisjesnaam?
Ik ga met de auto, lekker onverantwoord enzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:43 schreef Leah het volgende:
Nog even hè?Zondag gaan we voorbeeldig doen, want vroeg op met kinderen op de fiets enzo.
't Is ook zo'n vaag onbestemde tijd, vind ik, het begin van een zwangerschap. Ben je eigenlijk al bij een VK geweest, of komt dat nog?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:44 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
We hebben al iets waarschijnlijk voor een eventuele dochter ja. Ik moet juist denken over jongensnamen soms. Kan me gewoon helemaal niet voorstellen dat ik een zoon zou kunnen krijgen. En het is gewoon een leuk onderwerp nu, omdat je eigenlijk nog zo weinig hebt nu.
Fiets is hier aanzienlijk korter, maar als er ook maar 1 drup regen valt ga ik ook onverantwoord doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik ga met de auto, lekker onverantwoord enzo
Ja al. Ik heb niet zo veel er over geschreven ofzo nog omdat ik het echt iets van ons vind zeg maar. Uiteraard heb ik zo m'n mensen waar ik wel los bij gaquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:47 schreef Leah het volgende:
[..]
't Is ook zo'n vaag onbestemde tijd, vind ik, het begin van een zwangerschap. Ben je eigenlijk al bij een VK geweest, of komt dat nog?
Ik woon een beetje ver bij school vandaan, en tis dus handiger met de auto..hoewel als het mooi weer is en we tijd genoeg hebben met de fiets ook wel leuk isquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:49 schreef Leah het volgende:
[..]
Fiets is hier aanzienlijk korter, maar als er ook maar 1 drup regen valt ga ik ook onverantwoord doen
Okee, en wat is hiervan terecht gekomen? Of onweert en stortregent het bij jullie niet? (Hier al vanaf half 7 of zo)quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:43 schreef Leah het volgende:
Nog even hè?Zondag gaan we voorbeeldig doen, want vroeg op met kinderen op de fiets enzo.
Als het niet ondergelopen is...quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:19 schreef LadyS het volgende:
Kan ik wel veilig naar Zandvoort vandaag?
hey nog een pinda hier!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:16 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben ook een oude tante Zus en mijn opa heet Boy. Zo zou ik een zoon wel willen noemen maar dat mag ik niet.
En hier nog eentje (nouja een kwart dan)quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Anitra... Dino dit it again door de koeienvlaaien rollen....![]()
Dit keer stonk het nog even harder![]()
2de keer onder de douche en hij ruikt nu weer redelijk fris![]()
En nu geenvlaaien meer voor Dino
want dat stinkt![]()
Bimbello bedoel je. Dat is een goed ideequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:15 schreef poemojn het volgende:
Welkom Macka
Sterkte Bix, wanneer komt hij terug?
LadyS, die kinderkledingwinkel achter het ABC-gebouw (begint met B) heeft waarschijnlijk nog wel regenjassen. Toen ik er voor Myrthe eentje zocht hadden ze ze in het magazijn liggen, vanaf 15 euro.Ik vond ze te strak aansluitend toen om 't over haar winterjas aan te trekken en heb uiteindelijk bij H&M eentje gekocht, maar misschien past het bij Amber(s jas) beter.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef Rewimo het volgende:
En de folder had het ongetwijfeld over een rustig gelegen camping
Goedquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:49 schreef jessie het volgende:
Vicky sterkte met de pijn, hopelijk is t snel over.
Faja fijn dat ie weer thuis is joh
Ik ben net met een vriendin naar dood eind geweest. O wat een enge film. En ik heb zo vreselijk hysterisch gedaan
1 keer gooide ik me blouse in de lucht, 1 keer mijn been, ik schreeuwde vreselijk.
En het ergste....ook keihard toen er iemand achter me nieste. (iedereen lachentoen ben ik op het einde maar iets langer blijven zitten toen de lichten weer aangingen)
En dan met zn allen d'r aan het schrikken maken zeker, door enge geluidjes te maken en met popcorn te gooienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:00 schreef Igraine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kunnen we geen met-jessie-naar-de-film-meet organiseren?![]()
![]()
Lijkt me echt lachen![]()
Dat was ik wel jaquote:
Je kunt altijd bij me terecht voor nazorg hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat was ik wel ja![]()
Spannend clauwhee, je huisje, 5 weken is al lekker snel!
Nouja, ik verwacht dat er dit seizoen nog wel meer punten bij jullie laten liggen, dus het komt vast wel goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kunt altijd bij me terecht voor nazorg hoor![]()
Het schiet op inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |