Hij werkt in een jeugdinrichting, dus hij zal wel weten hoe hij dat aan moet pakkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat Marcia wil nuecken met Jeroen en dat Egbert dan kompleet door het lint gaat.
Ik denk het wel, ze hebben namelijk precies dezelfde oren, met een raar deukje onderin.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
Gek genoeg heb ik het idee dat zij niet echt zijn dochter is.
Je bent zus van Egbert ofzo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef Treesjuh het volgende:
Mijn schoonzus (moeder van Marcia) groeit vol trots bij dit soort berichten
![]()
De mijne ook, zeker nu die zo zwart wordt gemaakt in de uitzendingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef MischaDeGrote het volgende:
mijn persoonlijke favoriet op dit moment.
hmmz, ik kijk niet op de tv.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
De mijne ook, zeker nu die zo zwart wordt gemaakt in de uitzendingen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:44 schreef _vivace_ het volgende:
Het is een gluiperd, heel vals! Hij is zooooooo met zijn zelfvoorspelde overwinning bezig, maar heeft niet door dat zijn irritante perfectionisme hem niet ver gaat brengen. Gisteren bij het zwembad kwam duidelijk zijn ware aard naar boven!
Oh ja.. een boertje erbij.. kucje UCH UCH..! en een peukkie.. en telkens als hij van zijn peuk getrokken heeft blaast hij uit en hoor je PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF let op !!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:05 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Poeh poeh egbert neemt zich nog even een toetje haha..! Bij iedere hap.. klonk zijn adem alsof het zei HAM .. en hij schraapte zijn bakkie uit bij het leven.. wat een irri geluid hahaha.. verder is egbert wel ok hoor.. maar dit was irri :;)
Jouw posts zijn pas vermoeiend.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:06 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Oh ja.. een boertje erbij.. kucje UCH UCH..! en een peukkie.. en telkens als hij van zijn peuk getrokken heeft blaast hij uit en hoor je PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF let op !!!
Heb ik jou wat gevraagd ofzo??quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jouw posts zijn pas vermoeiend.
Het zou eens tijd worden, ik gunde het Koos ook al zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:20 schreef Sadar het volgende:
Sympathiekste bewoner en wat mij betreft (potentieel) winnaar.
Wel een beetje een anti-climax als iemand van 40+ wint. Maar dat maakt het juist leuk.
Ik sta lijnrecht tegenover jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:20 schreef Sadar het volgende:
Sympathiekste bewoner en wat mij betreft (potentieel) winnaar.
Wel een beetje een anti-climax als iemand van 40+ wint. Maar dat maakt het juist leuk.
Hij's een jaar ouder dan ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:11 schreef BB6kijker het volgende:
Nare man, erg bazig en betweterig. Verder een af-schu-we-lijk accent. En die kop: hij is pas 45 jaar! 60 zou je eerder geloven. Maar van mij mag hij nog wel even blijven, eerst de kleurlozen eruit.
Hahaha.. ja die peukjes zijn wel erg.. vooral hoe die uitblaast..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:19 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Egbert mag van mij nog wel even blijven, maar zonder peukjes! Rauwe zenuwen en een kort lontje kan nog leuke tv opleveren.
Heel sympathiek ammehoela hè! Zenuwenlijer zonder uitstraling.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:40 schreef Blackadder2 het volgende:
Hij lijkt me heel sympathiek. Maar ja, BB is toch een show voor 20 - 35 jr. Dit gaat al snel fout, jammer maar leuk geprobeerd.![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:32 schreef Jappie het volgende:
Gewoon niet aan mij meewerken die sabotageopdracht....je staat genomineerd....so bloody what........heel soft Nederland vindt je de held en je bent bovendien de redder van je huisgenoten........![]()
Dus wat doet Egbert ? juist...saboteren die weekopdracht...kiezen voor eigen gewin......je huisgenoten hebben een rantsoenering aan de broek en heel Nederland kotst je uit.
Egbert...de perfecte kandidaat voor al uw smerige jobs..."ja BB dank u wel BB...amen BB"![]()
Het is meestal ook wel hoe BB te werk gaat?quote:
Goh, da's een mond vol argumenten zeg!quote:
Ik hoop daarom dat Hillie in slaap valt....moet Eggie ook niet maar hillie irriteerd me echt heel erg!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:03 schreef Tissik het volgende:
Ik ben het daar ook mee eens. Bewoners die in het verleden sympathie wonnen, deden dat met eigen gewin maar zónder anderen te benadelen (denk aan roel en zijn sigarettenrookopdracht). Eggie zou dit moeten weten, want hij laat steeds weer blijken alle voorafgaande edities gevolgd te hebben.
Hij kiest er nu voor om de groep in geheel te benadelen, voor zijn eigen gewin. En dat, is niet echt een heel slimme zet. Zeg maar gerust: "Een beetje dom".
Doei, Eggie! Jij bent de volgende die eruit vliegt!
Of misschien ziet hij juist heel goed in dat hij niet zo populair is. Dan loopt hij bij een nominatie dus het risico eruit te vliegen... ZONDER de helft van die 30.000 euro. En ik weet niet of 15.000 euro voor jou kattepis is, maar voor Eggie, mij, en vele anderen is het toch wel veel geldquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:32 schreef Jappie het volgende:
Gewoon niet aan mij meewerken die sabotageopdracht....je staat genomineerd....so bloody what........heel soft Nederland vindt je de held en je bent bovendien de redder van je huisgenoten........![]()
Dus wat doet Egbert ? juist...saboteren die weekopdracht...kiezen voor eigen gewin......je huisgenoten hebben een rantsoenering aan de broek en heel Nederland kotst je uit.
Egbert...de perfecte kandidaat voor al uw smerige jobs..."ja BB dank u wel BB...amen BB"![]()
Daar breek ik ook mijn hoofd over, de laatste urenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Mja daar zit ook wat in. Wat ik niet snap van die opdracht; ze moeten toch zelf de knoppen bedienen van die klok of heb ik het mis? Maar de klok gaat toch automatisch lopen als iemand z'n ogen dicht doetwaar zijn die knoppen dan voor?
Ik weet niet waar jij het idee vandaan haalt dat bewoners die eruit vliegen de helft van hun kluisgeld zouden mogen meenemen; maar het is dus simpelweg niet zo!! Of je nu wel of niet een sleuteltje hebt zodra je exit gaat krijg je helemaal niets noppes nada.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Of misschien ziet hij juist heel goed in dat hij niet zo populair is. Dan loopt hij bij een nominatie dus het risico eruit te vliegen... ZONDER de helft van die 30.000 euro. En ik weet niet of 15.000 euro voor jou kattepis is, maar voor Eggie, mij, en vele anderen is het toch wel veel geld
De helft blijft in de kluis tot nader order en de andere helft mag je aan een bewoner naar keuze gegeven...wat er met die achtergelaten helft gaat gebeuren is nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:52 schreef Tissik het volgende:
De helft gaat terug naar BB, en de helft mag je doorgeven aan een andere bewoner... toch?
Zo heb ik het begrepen.
Ah ok, wat er met die andere helft gebeurde was me ook nog niet helemaal duidelijk!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
De helft blijft in de kluis tot nader order en de andere helft mag je aan een bewoner naar keuze gegeven...wat er met die achtergelaten helft gaat gebeuren is nog niet duidelijk.![]()
Natuurlijk was die niet objectief. Geen enkele vader zou objectief zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Egbert was duidelijk niet helemaal objectief meer, gezien zijn reactie tegen Etienne in de studio.
De man heeft vast de uitzending van 7 uur nog niet gezien. Dat zal hem waarschijnlijk wat de ogen openen.
Op VOL hebben ze natuurlijk flink met hem mee zitten praten en daar kan de man geen fout meer doen.
Ach ja, je wilt ook niet horen dat je dochter geen heilig boontje is. Hij wil alleen maar horen dat Etienne haar misbruikt heeft terwijl ze zogenaamd 'out' was. Zijn dochter zal toch niet zelf Etienne zijn gaan aftrekken en zelf haar benen voor hem hebben geopend? Nee, dat bestaat niet.
Hij zou Etienne dankbaar moeten zijn want hij heeft toch zo de schurft aan die huidige vriend ("junk") van z'n dochter?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Egbert was duidelijk niet helemaal objectief meer, gezien zijn reactie tegen Etienne in de studio.
De man heeft vast de uitzending van 7 uur nog niet gezien. Dat zal hem waarschijnlijk wat de ogen openen.
Op VOL hebben ze natuurlijk flink met hem mee zitten praten en daar kan de man geen fout meer doen.
Ach ja, je wilt ook niet horen dat je dochter geen heilig boontje is. Hij wil alleen maar horen dat Etienne haar misbruikt heeft terwijl ze zogenaamd 'out' was. Zijn dochter zal toch niet zelf Etienne zijn gaan aftrekken en zelf haar benen voor hem hebben geopend? Nee, dat bestaat niet.
quote:Zijn dochter zal toch niet zelf Etienne zijn gaan aftrekken en zelf haar benen voor hem hebben geopend? Nee, dat bestaat niet.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:57 schreef Manu82 het volgende:
Agnes ( de zus van Egbert ) heeft een filmpje gemaakt. Het zou leuk zijn als deze op diverse sites te zien zou zijn
met de tekst
Hallo
“onze” Eggie gaat het huis weer in…
Als hij eruit komt wordt het toch echt tijd om te gaan daten!
Wil jij ook serieus Eggie beter leren kennen?
Kijk dan naar filmpje en reageer!
Cupido
Filmpje Eggie
Bron: www.v-o-l.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |