abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 september 2006 @ 10:26:18 #101
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41417768
Ik vind de stem van Hilde erg op die van Hanna Tokkie lijken. Zeker als ze net d'r bed uitkomt.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:35:25 #102
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41417884
Het waggelen doet mij meer aan een overvette gans denken die klaar is voor de slacht en uiterst ontevreden kijkt
  zaterdag 2 september 2006 @ 10:55:54 #103
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41418193
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:26 schreef tonja het volgende:
Ik vind de stem van Hilde erg op die van Hanna Tokkie lijken. Zeker als ze net d'r bed uitkomt.
Ja dat blijft dat Amsterdamse.
Zelf geboren in de Jordaan voor mij heel herkenbaar want bijna al mijn vrouwelijke familieleden spreken op die manier. (Zien er alleen wél anders uit hoor!).
Ik heb het mezelf afgeleerd,vind het niet mooi klinken en het wordt al gauw geassocieerd met a-sociaal zijn, maar dat is natuurlijk niet zo. Bovendien wordt er bij mij in het ouderlijk huis vaak geroepen dat ik bekakt spreek ("stel je niet zo aan, proat ff gewoon joa), maar ja het is ook nooit goed.
Ik vind Hilde overigens een zeikwijf. Schelden op z'n Amsterdams ben ik nog niet verleerd ha,ha,ha
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:46:51 #104
156735 breijer
dooooooooooooh!
pi_41420461
ze heeft de neus van een varken.!
de buik van een varken !
de luiigheid van een varken!.
net zo ranzig als een varken!
het is gewoon een hangbuikzwijntje.
waat is hier nog vrouw aan ,geen manieren!
pi_41450487
Ik zie iedereen weer roken, ik dacht dat alles ingeleverd moest worden na het mislukken van de weekopdracht
  zondag 3 september 2006 @ 17:01:39 #106
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_41454622
Wat een smerige schoorsteen x 1e18
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
pi_41455573
Varkenspest nogsteeds niet uitgeroeid dus.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 08:51:31 #108
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41506871
quote:
het is lollig, ik "ken" althans weet wie hilde is.
zij werkte voorheen bij een geldbingo in amsterdam.
zij is jaren geleden ook al eens op tv geweest in een praatprogramma(weet niet meer welke)
hierin vertelde zij honderd uit over het feit dat zij tot aan haar strot toe in de schulden zat en geen uitweg meer wist.
misschien kan ze deze aflossen met evt geld dat ze bij bb wint, want ik geloof nooit dat ze alweer schuldvry is nu.
het ging echt over bijna een ton gulden schuld.
en ze is niet zo recht voor z,n raap zoals ze zich doet voorkomen.
misschien treed ik nog wel in details, maar nu nog ff niet.
t maas in ieder geval geen propere!!! echt nie

SANDRA VERMANEN 5 SEPTEMBER 2006 2:24
Bron
pi_41506915
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 08:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Bron
Hahaha geweldig
pi_41507849
Tokkie soort

* a-sociaal/grof gebekt
* drankorgel
* verlopen kop
* geen inhoud
* achterbaks en roddeltante

Kortom :
  donderdag 7 september 2006 @ 02:50:42 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_41573248
Geen idee of het al in dit topic staat, maar ik kreeg een mailtje van ene 'harry harry' met deze link:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2624&i=5914&t=5914

Plaats het voortaan zelf op fok!, laffe lul.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_41573329
quote:
Op donderdag 7 september 2006 02:50 schreef APK het volgende:
Geen idee of het al in dit topic staat, maar ik kreeg een mailtje van ene 'harry harry' met deze link:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2624&i=5914&t=5914

Plaats het voortaan zelf op fok!, laffe lul.
Als het niet iets met duivelsuitdrijving of incest van doen heeft zie ik er geen reeks in hoor
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 7 september 2006 @ 03:06:23 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_41573353
quote:
Op donderdag 7 september 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:

Als het niet iets met duivelsuitdrijving of incest van doen heeft zie ik er geen reeks in hoor
Ik vind dat hele prikpagina gedoe een beetje 1996 en nauwelijks leesbaar.
pi_41573402
Ze heeft nu pijn van het suikerklontje verplaatsen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_41573409
dit is makkelijker:
quote:
beste mensen, jullie hebben hilde al door ben een hele oude vriend van haar en weet hoe het zit ze heeft die ziekte niet ik ga al jaren n iet meer met haar om omdat het een achterbakse roddeltante is gewoon erger dan ma tokkie of ma flodder. zij had een erfenis van haar vader en zij en haar broer hebben hun stiefmoeder binnen 1 maand het huis uitgejaagd om het huis van hun overleden vader te verkopen en zo hun erfenis te pakken, zonder pardon hebben ze hun stiefmoeder op straat gezet, en omdat ze een erfenis had kreeg ze geen uitkering omdat de sociale dienst zei dat ze eerst maar haar erfenis kon opmaken. Nou dus geen uitkering zodoende heeft ze 3 maanden via een uitzendbureau gewerkt en in tussen in een gezondheidencyclopdie opgezocht naar een zziekte dat niet traceerbaar is en zodoende spierreuma verzonnen, zo is ze toch bij de gak gekomen en haar erfenis kon ze ook behouden dit is hilde echt. ze heeft die ziekte nooit gehad en heeft het nog niet en iedereen ziet het goed ze is een alcoholist en een roddeltante die niks mankeert.

FLUPPIE321 7 SEPTEMBER 2006 0:21

tevens haar dochter had 20 jaar een andere vader en toen milica 20 was storf haar vader en huilden ze bij zijn graf en toen milica 21 werd kreeg ze deze nieuwe vader die ze nu heeft, iedereen vond het raar, de ene vader dood en 1 jaar later een nieuwe, tevens op haar geboorteakte staat de achternaam van de oude vader die dood is ze heeft zelf zijn naam gehad bij de register, maar deze nieuwe vader heeft niet laten testen en deze is het ook niet, ben benieuwd wanneer de echte vader wordt onthuld. moeder hilde antwoord is mijn geheim................. achterlijk mens hoe kan je je kind voorliegen en de wereld.

FLUPPIE321 7 SEPTEMBER 2006 0:25
ik ben geen arts maar heb haar jarenlang gekend................... .......... ik en mijn vriendin waren erbij dat ze dit allemaal deed....... opzoeken in een boek naar een ziekte die niet traceerbaar is om een uitkering te krijgen omdat ze toen al lui was om te werken en nog steeds is.. tevens alcohol en medicijnenen kunnen niet samen, mensen die het hebben echt hebben die zijn echt en die weten wat ze meemaken en hilde is nep alles is gespeeld al jaren dat mens leeft in haar eiegn wereld en haar hersenen kloppen niet. ze heeft jaren lang dit haarzelf aangesproken en gelooft in alles wat ze zelf bedenkt. kijk goed naar haar ze heeft geen ziekte en ik weet het............... zij brengt de ziekte in een zwart daglicht terwijl mensen diie het echt hebben echt pijn lijden en met medicijnen leven en deze dame speelt alles kijk goed volg het goed........

FLUPPIE321 7 SEPTEMBER 2006 0:32

Ik weet niet wat ik ervan moet geloven, maar wilde jullie het niet onthouden...
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_41573529
quote:
Op donderdag 7 september 2006 03:17 schreef Canisfire het volgende:
dit is makkelijker:
[..]
Echt als die eerste quote waar is dan is het echt een trieste verschijning, maar ze had bij mij al het kruit gisteren zowieso al verschoten toen ze met Monique in gesprek ging nav de nominaties.
Maar goed ze wint toch niet, ik hoop dat ze snel weer oprot
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
pi_41575658
Als dat echt waar is, zou dat dan 'het' familiegeheim kunnen zijn?
pi_41575964
Je zou dit haast absurde verhaal nog gaan geloven ook......
Dat Hilde een drankprobleem heeft is haast overduidelijk nu.
Mensen die deze ziekte hebben gaan er in het algemeen toch een stuk anders mee om.
Wat doet Hilde? Zij doet Alles wat de klachten kunnen verergeren.
Overmatig drankgebruik, roken, weinig beweging.
Deze ziekte is idd moeilijk te traceren door artsen.
Hoevaak lopen mensen die deze ziekte onder de leden hebben niet tegen onbegrip aan?
Omdat het zo moeilijk "aantoonbaar" is.
Als je dan ziet hoe Hilde als persoon een beetje in elkaar steekt, haar gekonkel, gestook,luiheid dan ga ik er niet van schrikken als bovenstaand stuk een aantal waarheiden over Hilde bevat
pi_41579060
Volgens mij heeft Fluppie ook een probleem
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  donderdag 7 september 2006 @ 12:03:58 #120
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41579208
Canisfire, mag ik dit gebruiken voor de BBlog?

edit: Ik heb 'm al geplaatst met als melding dat het een niet te verifiëren bron is.

[ Bericht 51% gewijzigd door flugeltje op 07-09-2006 12:30:58 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41579289
Ze zou hier nog wel eens flinke problemen mee kunnen krijgen (wat te denken van de uitkeringsinstantie?)
Ik mag hopen voor die persoon dat die heel goed weet wat die hiermee aan zou kunnen richten
pi_41581982

Hilde om half twee 's middags...
pi_41582307
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:
Canisfire, mag ik dit gebruiken voor de BBlog?

edit: Ik heb 'm al geplaatst met als melding dat het een niet te verifiëren bron is.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 7 september 2006 @ 14:00:52 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_41582713
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:

De bron was ene 'harry harry' die deze link stuurde via een hotmail-adres.
Ik heb gevraagd wat ik met die info moest en heb geen antwoord gekregen.

Het kan dus ook gewoon ordinare persoonsbeschadiging zijn....
  donderdag 7 september 2006 @ 14:06:03 #125
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_41582890
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef APK het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik zou niet van verbazing van mijn stoel rollen als blijkt dat het wel waar is.
Ik vind het een eng mens.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 7 september 2006 @ 14:07:04 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41582934
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef APK het volgende:

[..]

Klopt dat kan, maar het pas wel binnen de vermoedens die sommige mensen al begonnen te krijgen. Er is heel duidelijk aangegeven dat het een niet te verifiëren bron is en men voor zíchzelf uit moet maken of het klopt. De BBlog brengt nu eenmaal ál het nieuws wat er te vinden is over BB. Dit hoort daar dan ook bij...
  donderdag 7 september 2006 @ 14:12:40 #127
6941 APK
Factual, I think.
pi_41583106
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:

Klopt dat kan, maar het pas wel binnen de vermoedens die sommige mensen al begonnen te krijgen. Er is heel duidelijk aangegeven dat het een niet te verifiëren bron is en men voor zíchzelf uit moet maken of het klopt. De BBlog brengt nu eenmaal ál het nieuws wat er te vinden is over BB. Dit hoort daar dan ook bij...
Hopelijk komen er een paar nieuwe aanmeldingen om het te bevestigen voor ze als eerste naar huis gestuurd wordt.
  donderdag 7 september 2006 @ 14:14:25 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41583164
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:12 schreef APK het volgende:

[..]

Hopelijk komen er een paar nieuwe aanmeldingen om het te bevestigen voor ze als eerste naar huis gestuurd wordt.
Een soort van FrancisC, maar dan anders
pi_41585208
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het bericht begint met:
"beste mensen, jullie hebben hilde al door ben een hele oude vriend".
En sluit dan met:
"Ik weet niet wat ik ervan moet geloven, maar wilde jullie het niet onthouden..."

Bovendien is haar echte vader eerst dood, dan leeft hij plotseling weer?

Ik zou er voorlopig niet al te veel waarde aan hechten
  donderdag 7 september 2006 @ 15:20:11 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41585290
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:17 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het bericht begint met:
"beste mensen, jullie hebben hilde al door ben een hele oude vriend".
En sluit dan met:
"Ik weet niet wat ik ervan moet geloven, maar wilde jullie het niet onthouden..."

Bovendien is haar echte vader eerst dood, dan leeft hij plotseling weer?

Ik zou er voorlopig niet al te veel waarde aan hechten
Het zijn diverse losse reacties gejat van de talpasite. Het zijn ook reacties op mensen daar... Ik weet niet waar de laatste quote naar refereert.
pi_41585867
-edit- foutje
pi_41585915
Whaha geniaal!!

En nu is monique natuurlijk de gebeten hond omdat zij haar liet vertellen over de ziekte wat totaal niet lukte.
  donderdag 7 september 2006 @ 15:43:36 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41585980
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41590479
Of ze al dan niet spierreuma heeft, weet ik niet, maar als ik kijk hoe ze drinkt en daarbij ook bijna niet beweegt, heb ik wel m'n twijfels. Ik heb zelf reuma (artritis), de meest pijnlijke vorm van reuma. Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen, voor zover dat lukt, laat mijn wijntje staan omdat dat niet samen gaat met de medicijnen. Medicijnen tegen reuma behoren tot de groep NSAID's en daar mag je geen alcohol bij drinken.
Het beste wat Hilde kan doen, als ze nog even in het huis wil blijven, is minder lopen klagen en eens ergens de schouders onder zetten. Gewoon niet telkens over haar "ziekte" zitten zeuren.
En als ze het heeft opgezocht in 'n boek, dan moet ze toch weten dat bewegen juist goed is.
  donderdag 7 september 2006 @ 20:30:40 #135
6941 APK
Factual, I think.
pi_41594193
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:17 schreef Vompie het volgende:

Medicijnen tegen reuma behoren tot de groep NSAID's en daar mag je geen alcohol bij drinken.
Er mag zoveel niet, als je er niet meteen dood door neervalt gaat een alcoholist echt niet stoppen vanwege een advies dat drank een bepaalde werking kan versterken oid.
  Trouwste user 2022 donderdag 7 september 2006 @ 21:09:30 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_41595584
Vanavond zat ze weer zogenaamd tegen zich zelf te lullen. Tenenkrommend.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41595655
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:23 schreef Jappie het volgende:
Oh ennuh BTW Laffer....het zou zo maar kunnen dat je Hilde's "typ" bent....

[afbeelding]
Weet iemand wie die man is die met Milica op de foto staat???? (komt me nl bekend voor )

Enne.... Laffer (Hilde komt mij ook erg bekend voor en volgens mij komt ze ook uit Amsterdam Noord )
pi_41604955
Degene die Hilde (zegt) te kennen post regelmatig op de Talpa site zelf ( onder de nieuwsberichten kun je een reactie plaatsen)
Vanavond stonden er ook weer 2 (onder de naam Fluppie)

miss knorrr alcoholist, de hele dag ::::: auw oef oooo ik heb zon pijn oooo milica niet raken pijn ik snurk van de pijn heb zo slecht geslapen auw oei oef wat een pijn.......

ineens komt drank binnen: madam alcoholist.

jehhaaaaa drank sigaretten joepie springt zo wat een gat in de lucht en begint te rattelen te commanderen te zwaaien te dansen alles beweegt ineens en weg pijn.,................

de wonderen zijn de wereld nog niet uit.........

bb drank en een peuk vergeet hilde haar pijn............

medicijntip::: hildesoort reuma is recept drank en sigaret...

wereld en BB wanneeer worden jullie wakker hide knor neemt de wereld in de zeikkkkkkkk en haar uitkering....wordt wakker nederland BB geef haar op als fraudeur dit is klaar duidelijk wat madam mankeert NOPPES NIKSSSSSSS ze wil alleen maar zuipen en paffen en op de luie gat zitten die nog vetter wordt.BB straks gaat jullie stoel nog stuk door haar dikke vette gat.

FLUPPIE321 7 SEPTEMBER 2006 23:26

nou mensen ken hilde al te goed en dit is ze echt..... ken haar al bijna 20 jaar of zo ga niet nmeer met haar om, maar op de camping, in drunen, den bosch amsterdam iedereen kent haar dat ze nep reuma heeft om haar UWV uitkering en ze kan niet zonder alcohol en haar kinderen zijn haar slaven en ook al haar vrienden en vriendinnen met elk jaar heeft ze ruzie met hun en verliest weer een aantal en gaat weer op zoek naar anderen en veel lachen haar uit en zo blijven ze maar met haar vrienden om haar lekker ui te lachen, dit is ze echt,, reuam ver te zoeken bij haar....... kijk maar wel heel ****lig voor haar kinderen die schamen zich voor haar......... gedrag en drank, mannen, etc..............

FLUPPIE321 8 SEPTEMBER 2006 0:56

Tja....weet niet wat ik ervan moet geloven maar als je Hilde nu zo bezig ziet, snel opgeknapt he
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:18:32 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_41605062
LekkerSimpel is goed bezig op het Talpa forum tijdens zijn ban.
pi_41612931
De "soap" gaat maar door op het Talpa gastenboek ( onder het nieuwsitem "Big Brother deelt uit")
Nu onder de nicknaam JO JO KLAASVAAK

Hij/Zij zegt dat de oom van hem/haar de dupe is geweest van Hilde....die zou 20 jaar lang in de veronderstelling zijn geweest dat hij de vader was van Milica maar bleek later niet de vader te zijn?
Beetje vreemd verhaal, aan de zinsopbouw lijkt het erop dat het dezelfde persoon is als die Fluppie.
Ik zal het stukje kopieeren.

goedemorgen allemaal ik kan ook een boekje opengooien over de vette varken hilde......

zij en haar dochter milica hebben mijn oom jaren in de zeik genomen. het was zogenaamd de dochter van mijn oom 20 jaar lang heeft mijn oom over haar geschermd zelfs in haar geboorteakte staat mijn oom maar nadat mijn oom overleed ARIE BOS.... genaamd kregen wij de schrik van ons leven.

1 jaar na de dood van mijn oom kwam de ware hilde boven water dat mijn oom niet de vader was van milica maar een ander, nou we hebben slaande ruzie met die **** IJpelaars familie gehad erover....... EErst janken aan de graf van mijn oom mijn oom 20 jaar voorliegen en die maar denken dat het zijn kind was en 1 jaar na de dood ineens de onthullende dat milica niet de dochter was van mijn oom......

dit is hilde haar hele leven is 1 groot leugen nou toen wij dit hoorden konden we hilde wel vermoorden, en wat fluppie over haar zegt is waar want hilde heeft veel uitgespookt ook met haar andere ex de vader van zijn andere dochter......

je wilt niet weten wat allemaal en zelfs wij weten dat ze niet ziek is......

alles is waar gelukkig komen er meer mensen tevoorschijn die haar goed kennen en er eerlijk over zijn ze gaat nu echt door de mand, ik ben nog niet klaar met haar wat ze mijn oom 20 jaar heeft aangedaan gaat ze 10 keer erger terug krijgen.. wij haten haar.... schijt **** wijf is het.... het was een schok voor onze familie en mijn zielige oom........

JOJO KLAASVAAK 8 SEPTEMBER 2006 11:36
pi_41613220
Buiten al die verhalen om natuurlijk gewoon een verschrikkelijk mens, zeker na wat ik vannacht van haar gezien heb. Die neppe emoties om H6 de hele tijd waren echt erg!
pi_41614481
Of het waar is weet ik niet, maar het past allemaal in het plaatje.

Ik vind Hilde heel erg alles en iedereen in de gaten houden en op de emotie proberen te werken.
Dat begon bij Janine, terwijl iedereen Janine uitkotste op dag 3.

(Dat deed ze trouwens erg goed, met als gevolg dat Janine haar advies ter harte heeft genomen en nu weer redelijk goed in de groep ligt, en nu zover is dat ze Hilde uitkotst, )

Volgens mij aast ze nu op het paaien van Tijn en Marcia, en op het stoken tegen Monique en Janine.
Soms zie je haar kijken, zoals vannacht tijdens het feest... pure evil
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:47:14 #143
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41615385
Het is een gluiperd
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:14:35 #144
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41616148
met een wijntje vergeet Hilde haar pijntje.
Het meest wrange van haar alcoholisme vind ik toch wel dat zij haar tweede dochter Bibi heeft genoemd. Deze poster kwam ik tegen op de site 'De kater komt later'.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41626148
Zelfs in de TV uitzending doen ze geen moeite haar te sparen... die voice-over met "geen centje pijn meer" was echt treffend!
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:35:10 #146
6941 APK
Factual, I think.
pi_41627945
KLAASVAAK en FLUPPIE zijn -aan het taalgebruik te zien- net zulke paupers als Hilde.
pi_41627987
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:18 schreef APK het volgende:
LekkerSimpel is goed bezig op het Talpa forum tijdens zijn ban.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2006 @ 00:37:56 #148
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41636075

Wat had die kliniek allemaal bij Hilde gedaan
OOglifting Borstreconctructie Vetafzuiging
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 september 2006 @ 00:43:57 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_41636227
Ik zou m'n geld terugvragen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2006 @ 00:45:20 #150
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41636274
Het is idd hele slechte reclame voor de Vanessa kliniek
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:48:11 #151
6941 APK
Factual, I think.
pi_41636358
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 00:37 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]

Wat had die kliniek allemaal bij Hilde gedaan
OOglifting Borstreconctructie Vetafzuiging
Ik denk dat ze het afval van een aantal voetbalvrouwen bij Hilde naar binnen gepropt hebben.
pi_41636923
Ai, ik heb ergens op fok gelezen dat Hilda ooit in een programma heeft gezeten van Buch? Met die absurde sekswensen?

zaterdag 9 september 2006 @ 01:11:41 #153
6941 APK
Factual, I think.
pi_41636972
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:09 schreef kissa het volgende:
Ai, ik heb ergens op fok gelezen dat Hilda ooit in een programma heeft gezeten van Buch? Met die absurde sekswensen?

Dat was iemand anders.
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 september 2006 @ 01:36:56 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_41637573
Jammer

zaterdag 9 september 2006 @ 01:49:27 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41637886
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:52:54 #156
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41637973
f4rveel je juh?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41638034
Haha die mensen in het publiek vreselijk
Dat zijn trouwens fat suites toch
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:56:27 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41638073
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:52 schreef Sanne het volgende:
f4rveel je juh?
WaSDa vOor BreEzaHtAal?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41638446
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 9 september 2006 @ 08:53:28 #160
242 Pinball
Electric Monk
pi_41641380
omg.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_41642423
hahaah geweldig dat publiek
  zaterdag 9 september 2006 @ 10:44:38 #162
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41642521
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:56 schreef golfer het volgende:

[..]

WaSDa vOor BreEzaHtAal?
Ik vrees dat dat BaVaRiaTaal was.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41643192
Leuk filmpje !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:10:01 #164
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41645386
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41645930
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 01:54 schreef Canisfire het volgende:
Haha die mensen in het publiek vreselijk
Dat zijn trouwens fat suites toch
welnee, hartstikke echt.
Fat and proud of it
  zaterdag 9 september 2006 @ 13:54:59 #166
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_41646383
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_41647422
En weer een reactie op de site van big brother (http://www.talpa.tv/web/show/id=406965/langid=43/contentid=156863/dbid=5729/typeofpage=51230)

attentie mensen die hilde verdedigen die zogenaamde nep vriendinnen...... ATTENTIE EEN VRAAG>

1. als zij echt om haar kinderen gaf, waarom heeft ze dan milica 21 jaar bedrogen met een nep vader...........en heb gelezen dat deze nep vader het ook niet is.....
2. waarom haar jongste dochter weg is gelopen naar vader, vind je het niet gek met zon een moeder loopt iedereen weg.
3. ze heeft pijn bij alle taken mar zodra drank is kan ze dansen en lachen denk je dat de Gak niet meekijkt...............
4. zelfs BB neemt haar in de zeik.... met geen centje pijn bij hilde te bekennen. BB heeft hilde ook door.

conclusie:
als ij een echte goede moeder was zou ze haar kinderen niet op landelijk tv voor schut zetten. zouden haar kinderen niet bij haar weg gaan, zou ze geen vijanden hebben zoals in amsterdam of op de camping of ruzies met haar vrienden. zou ze niet liegen over haar ziekte nee pijnstillers gebruikt ze niet die zijn slecht maar wel draank dat is zeker niet slecht, is zij dom of oooo jaaa pijnstillers heeft ze niet nodig omdat ze nep ziek is..... vergeten.....

denk na voordat je die dikkie dik verdedigt

FLUPPIE321 9 SEPTEMBER 2006 9:22
pi_41647490
En van gisteravond: (ook van www.big-brother.nl):

dus rein mulder als jij al die tijd het had geweten waarom hebben jullie mijn oom dan uitgekozen voor als echte vader? hij dacht 20 jaar lang dat hij de echte vader was omdat hij ook in diezelfde periode met hilde is gegaan. dus jij hebt 21 jaar lang geaccepteerd dat een andere man de vader is geweest. please hou op zeg dit zegt ook veel over jou en de familie ijpelaar. dus jullie beide hebben mensen in de maling genomen, voorgelogen en ook milica. maar rein heb geen hoop jij bent het ook niet zoekt het goed uit, heel goed uit....

nu mijn oom dood is kunnen jullie makkelijk praten ja hij kan toch geen antwoord meer geven, jullie hebben niet eens respect voor de zielen.

zoeken jullie het uit de stamboom was begin dit jaar nog niet met jouw naam zeker even snel regelen. hou op zeg heb hier nog een print liggen waar jouw naam niet op voor komt. iedereen kan deze stamboom elk moment veranderen.

JOJO KLAASVAAK 8 SEPTEMBER 2006 18:03
pi_41652297
100% fan van de zussies
pi_41653042
Ik ben het nu helemaal zat met Hillie, ik drink doorgaans wel een fles op een dag, maar heb verder helemaal geen probleem ofzo. Als ik omval komt t door mijn spierproblemen, maar dus niet door de alcohol.

Duidelijk geval van ontkenningsfase, alle hulp is welkom, zeker als het UWV haar uitkering ook nog intrekt.

DONATIES DUS VANAF NU WELKOM, kom op mensen Hillie is ook maar een mens....
100% fan van de zussies
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:38:28 #171
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41653207
Hoe wordt het geld precies besteed? Als het bij Hilde terecht komt wordt er wijn voor gekocht
pi_41653270
Wil je er een gedwongen opname van maken ? Alléén dan heeft het kans van slagen.
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:41:33 #173
65846 Bocaj
47th President.
pi_41653295
Wijn ontspant wel de spieren
pi_41653311
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:38 schreef Marrije het volgende:
Hoe wordt het geld precies besteed? Als het bij Hilde terecht komt wordt er wijn voor gekocht
http://www.addiction-solutions.nl/ned/home.html dit leek me wel een goed adresje, zal niet goedkoop zijn, maar wel doeltreffend
100% fan van de zussies
pi_41653427
De prijzen van bovenstaande kliniek:

Controlled Drinking Plan (gemiddeld) ¤ 3.500,-

Kliniekopname van tot
Detox ¤ 450,- ¤ 1.000,- per dag
Primary care ¤ 1.500,- ¤ 7.500,- per week
Secondary care ¤ 500,- ¤ 1.750,- per week
Third care ¤ 350,- ¤ 600,- per week

Dus.... Hoe langer, hoe duurder. Hoe lang zou ze nodig hebben ? Ik schat 28 dagen. (Naar de film)
pi_41653461
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:45 schreef Nostalgist het volgende:

Kliniekopname van tot

Dus.... Hoe langer, hoe duurder. Hoe lang zou ze nodig hebben ? Ik schat 28 dagen. (Naar de film)
fokin hell, echt duur, is dat inclusief de drank?
100% fan van de zussies
  zaterdag 9 september 2006 @ 18:47:15 #177
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_41653487
Wat is er mis met een fles wijn per dag?
pi_41653545
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:47 schreef Bep het volgende:
Wat is er mis met een fles wijn per dag?
als we genoeg inzamelen regel ik voor jou ook wel een weekendje
100% fan van de zussies
pi_41655438
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
De prijzen van bovenstaande kliniek:

Kliniekopname van tot

Ik neem aan dat de goedkoopste versie op uien en pindakaas is?

hemel, ik krijg opeens een "retrieved memory syndrome" met flashbacks van Chantal delerisch door de nicotinepleisters
  zaterdag 9 september 2006 @ 19:53:07 #180
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41655548
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:

[..]

als we genoeg inzamelen regel ik voor jou ook wel een weekendje
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 11:07:12 #181
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41717066
Hilde met haar string
waar is die kutkip??
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:34:41 #183
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_41745612
... en huiver mee
  dinsdag 12 september 2006 @ 19:35:54 #184
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41745673
Spam!

Dat mag ook gewoon in dit topic hoor.
pi_41745830
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:34 schreef Giggio het volgende:
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=353785

zwaai hier Hilde vast uit!
Kutclubs
Hij is nog opgeheven ook
Hoe hebben ze dat ik godsnaam voor elkaar gekregen?
  dinsdag 12 september 2006 @ 21:26:01 #186
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41749730
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kutclubs
Hij is nog opgeheven ook
Hoe hebben ze dat ik godsnaam voor elkaar gekregen?
  donderdag 14 september 2006 @ 12:51:36 #187
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_41798690
Ik moet steeds aan Star Wars denken als ik Hilde zie.

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_41800951
Leuke suggestie voor Bigbrother, boodschappen lijst mag maar door 1 persoon gebeuren en elke week een ander. Volgende week is Hilde aan de beurt.

Alleen maar sigaretten en wijn. hahaha
pi_41807700
Hilde praat uitsluitend over zichzelf.
Elke zin van haar begint met "ik".
Dat lijkt me op den duur erg vervelend voor haar medebewoners.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_41857797
Hilde vindt zichzelf te oud om te veranderen: “Ik ben er te oud voor. Ik ga mij niet voor twee drie mensen veranderen.”

daar zakt me de broek van af... ze is toch ergens in de 40?? das toch niet oud??? Ze is oud van geest
pi_41859187
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:51 schreef tonja het volgende:
Ik moet steeds aan Star Wars denken als ik Hilde zie.

[afbeelding]
Dat is 'em inderdaad !
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_41861935
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef lionsguy18 het volgende:
Sterker nog......ook voor ons kijkers is dat vervelend.
Hoevaak dat ik al door de pijngrens ben gegaan als Hilde aan het woord en in beeld is, wil je niet weten.
pi_41861984
zucht zucht zucht
pi_41863722
quote:
Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef lionsguy18 het volgende:
Dat had Tanja ook. Die broeg nooit iets aan een ander.

De eerste keer was iets van: "Roel, wat gebeurd er?"
  zaterdag 16 september 2006 @ 23:55:23 #195
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_41875254
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
pi_41875625
Ik hoop dat dit aftandse wijf erin blijft. Ja hoor, ook ik haat haar, maar ze kan nog voor een hoop geziek zorgen.
pi_41875971
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:11 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Enne.... Laffer (Hilde komt mij ook erg bekend voor en volgens mij komt ze ook uit Amsterdam Noord )
sorry, ik zie je post nu pas

dan kennen we haar allebei
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_41876850
Gecondoleerd dan maar
pi_41877911
Hilde is met haar eigen weekopdracht bezig.... stream 3
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
pi_41878481
Hilde moet er zowiezo uit!!!!
Anders kan LS milicia's moeder niet bellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')