abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 14:07:04 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41582934
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:00 schreef APK het volgende:

[..]

De bron was ene 'harry harry' die deze link stuurde via een hotmail-adres.
Ik heb gevraagd wat ik met die info moest en heb geen antwoord gekregen.

Het kan dus ook gewoon ordinare persoonsbeschadiging zijn....
Klopt dat kan, maar het pas wel binnen de vermoedens die sommige mensen al begonnen te krijgen. Er is heel duidelijk aangegeven dat het een niet te verifiëren bron is en men voor zíchzelf uit moet maken of het klopt. De BBlog brengt nu eenmaal ál het nieuws wat er te vinden is over BB. Dit hoort daar dan ook bij...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 7 september 2006 @ 14:12:40 #127
6941 APK
Factual, I think.
pi_41583106
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:

Klopt dat kan, maar het pas wel binnen de vermoedens die sommige mensen al begonnen te krijgen. Er is heel duidelijk aangegeven dat het een niet te verifiëren bron is en men voor zíchzelf uit moet maken of het klopt. De BBlog brengt nu eenmaal ál het nieuws wat er te vinden is over BB. Dit hoort daar dan ook bij...
Hopelijk komen er een paar nieuwe aanmeldingen om het te bevestigen voor ze als eerste naar huis gestuurd wordt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 7 september 2006 @ 14:14:25 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41583164
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:12 schreef APK het volgende:

[..]

Hopelijk komen er een paar nieuwe aanmeldingen om het te bevestigen voor ze als eerste naar huis gestuurd wordt.
Een soort van FrancisC, maar dan anders
pi_41585208
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het bericht begint met:
"beste mensen, jullie hebben hilde al door ben een hele oude vriend".
En sluit dan met:
"Ik weet niet wat ik ervan moet geloven, maar wilde jullie het niet onthouden..."

Bovendien is haar echte vader eerst dood, dan leeft hij plotseling weer?

Ik zou er voorlopig niet al te veel waarde aan hechten
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 7 september 2006 @ 15:20:11 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41585290
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:17 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het bericht begint met:
"beste mensen, jullie hebben hilde al door ben een hele oude vriend".
En sluit dan met:
"Ik weet niet wat ik ervan moet geloven, maar wilde jullie het niet onthouden..."

Bovendien is haar echte vader eerst dood, dan leeft hij plotseling weer?

Ik zou er voorlopig niet al te veel waarde aan hechten
Het zijn diverse losse reacties gejat van de talpasite. Het zijn ook reacties op mensen daar... Ik weet niet waar de laatste quote naar refereert.
pi_41585867
-edit- foutje
pi_41585915
Whaha geniaal!!

En nu is monique natuurlijk de gebeten hond omdat zij haar liet vertellen over de ziekte wat totaal niet lukte.
  donderdag 7 september 2006 @ 15:43:36 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41585980
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41590479
Of ze al dan niet spierreuma heeft, weet ik niet, maar als ik kijk hoe ze drinkt en daarbij ook bijna niet beweegt, heb ik wel m'n twijfels. Ik heb zelf reuma (artritis), de meest pijnlijke vorm van reuma. Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen, voor zover dat lukt, laat mijn wijntje staan omdat dat niet samen gaat met de medicijnen. Medicijnen tegen reuma behoren tot de groep NSAID's en daar mag je geen alcohol bij drinken.
Het beste wat Hilde kan doen, als ze nog even in het huis wil blijven, is minder lopen klagen en eens ergens de schouders onder zetten. Gewoon niet telkens over haar "ziekte" zitten zeuren.
En als ze het heeft opgezocht in 'n boek, dan moet ze toch weten dat bewegen juist goed is.
  donderdag 7 september 2006 @ 20:30:40 #135
6941 APK
Factual, I think.
pi_41594193
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:17 schreef Vompie het volgende:

Medicijnen tegen reuma behoren tot de groep NSAID's en daar mag je geen alcohol bij drinken.
Er mag zoveel niet, als je er niet meteen dood door neervalt gaat een alcoholist echt niet stoppen vanwege een advies dat drank een bepaalde werking kan versterken oid.
  Trouwste user 2022 donderdag 7 september 2006 @ 21:09:30 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_41595584
Vanavond zat ze weer zogenaamd tegen zich zelf te lullen. Tenenkrommend.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41595655
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:23 schreef Jappie het volgende:
Oh ennuh BTW Laffer....het zou zo maar kunnen dat je Hilde's "typ" bent....

[afbeelding]
Weet iemand wie die man is die met Milica op de foto staat???? (komt me nl bekend voor )

Enne.... Laffer (Hilde komt mij ook erg bekend voor en volgens mij komt ze ook uit Amsterdam Noord )
pi_41604955
Degene die Hilde (zegt) te kennen post regelmatig op de Talpa site zelf ( onder de nieuwsberichten kun je een reactie plaatsen)
Vanavond stonden er ook weer 2 (onder de naam Fluppie)

miss knorrr alcoholist, de hele dag ::::: auw oef oooo ik heb zon pijn oooo milica niet raken pijn ik snurk van de pijn heb zo slecht geslapen auw oei oef wat een pijn.......

ineens komt drank binnen: madam alcoholist.

jehhaaaaa drank sigaretten joepie springt zo wat een gat in de lucht en begint te rattelen te commanderen te zwaaien te dansen alles beweegt ineens en weg pijn.,................

de wonderen zijn de wereld nog niet uit.........

bb drank en een peuk vergeet hilde haar pijn............

medicijntip::: hildesoort reuma is recept drank en sigaret...

wereld en BB wanneeer worden jullie wakker hide knor neemt de wereld in de zeikkkkkkkk en haar uitkering....wordt wakker nederland BB geef haar op als fraudeur dit is klaar duidelijk wat madam mankeert NOPPES NIKSSSSSSS ze wil alleen maar zuipen en paffen en op de luie gat zitten die nog vetter wordt.BB straks gaat jullie stoel nog stuk door haar dikke vette gat.

FLUPPIE321 7 SEPTEMBER 2006 23:26

nou mensen ken hilde al te goed en dit is ze echt..... ken haar al bijna 20 jaar of zo ga niet nmeer met haar om, maar op de camping, in drunen, den bosch amsterdam iedereen kent haar dat ze nep reuma heeft om haar UWV uitkering en ze kan niet zonder alcohol en haar kinderen zijn haar slaven en ook al haar vrienden en vriendinnen met elk jaar heeft ze ruzie met hun en verliest weer een aantal en gaat weer op zoek naar anderen en veel lachen haar uit en zo blijven ze maar met haar vrienden om haar lekker ui te lachen, dit is ze echt,, reuam ver te zoeken bij haar....... kijk maar wel heel ****lig voor haar kinderen die schamen zich voor haar......... gedrag en drank, mannen, etc..............

FLUPPIE321 8 SEPTEMBER 2006 0:56

Tja....weet niet wat ik ervan moet geloven maar als je Hilde nu zo bezig ziet, snel opgeknapt he
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:18:32 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_41605062
LekkerSimpel is goed bezig op het Talpa forum tijdens zijn ban.
pi_41612931
De "soap" gaat maar door op het Talpa gastenboek ( onder het nieuwsitem "Big Brother deelt uit")
Nu onder de nicknaam JO JO KLAASVAAK

Hij/Zij zegt dat de oom van hem/haar de dupe is geweest van Hilde....die zou 20 jaar lang in de veronderstelling zijn geweest dat hij de vader was van Milica maar bleek later niet de vader te zijn?
Beetje vreemd verhaal, aan de zinsopbouw lijkt het erop dat het dezelfde persoon is als die Fluppie.
Ik zal het stukje kopieeren.

goedemorgen allemaal ik kan ook een boekje opengooien over de vette varken hilde......

zij en haar dochter milica hebben mijn oom jaren in de zeik genomen. het was zogenaamd de dochter van mijn oom 20 jaar lang heeft mijn oom over haar geschermd zelfs in haar geboorteakte staat mijn oom maar nadat mijn oom overleed ARIE BOS.... genaamd kregen wij de schrik van ons leven.

1 jaar na de dood van mijn oom kwam de ware hilde boven water dat mijn oom niet de vader was van milica maar een ander, nou we hebben slaande ruzie met die **** IJpelaars familie gehad erover....... EErst janken aan de graf van mijn oom mijn oom 20 jaar voorliegen en die maar denken dat het zijn kind was en 1 jaar na de dood ineens de onthullende dat milica niet de dochter was van mijn oom......

dit is hilde haar hele leven is 1 groot leugen nou toen wij dit hoorden konden we hilde wel vermoorden, en wat fluppie over haar zegt is waar want hilde heeft veel uitgespookt ook met haar andere ex de vader van zijn andere dochter......

je wilt niet weten wat allemaal en zelfs wij weten dat ze niet ziek is......

alles is waar gelukkig komen er meer mensen tevoorschijn die haar goed kennen en er eerlijk over zijn ze gaat nu echt door de mand, ik ben nog niet klaar met haar wat ze mijn oom 20 jaar heeft aangedaan gaat ze 10 keer erger terug krijgen.. wij haten haar.... schijt **** wijf is het.... het was een schok voor onze familie en mijn zielige oom........

JOJO KLAASVAAK 8 SEPTEMBER 2006 11:36
pi_41613220
Buiten al die verhalen om natuurlijk gewoon een verschrikkelijk mens, zeker na wat ik vannacht van haar gezien heb. Die neppe emoties om H6 de hele tijd waren echt erg!
pi_41614481
Of het waar is weet ik niet, maar het past allemaal in het plaatje.

Ik vind Hilde heel erg alles en iedereen in de gaten houden en op de emotie proberen te werken.
Dat begon bij Janine, terwijl iedereen Janine uitkotste op dag 3.

(Dat deed ze trouwens erg goed, met als gevolg dat Janine haar advies ter harte heeft genomen en nu weer redelijk goed in de groep ligt, en nu zover is dat ze Hilde uitkotst, )

Volgens mij aast ze nu op het paaien van Tijn en Marcia, en op het stoken tegen Monique en Janine.
Soms zie je haar kijken, zoals vannacht tijdens het feest... pure evil
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:47:14 #143
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41615385
Het is een gluiperd
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:14:35 #144
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41616148
met een wijntje vergeet Hilde haar pijntje.
Het meest wrange van haar alcoholisme vind ik toch wel dat zij haar tweede dochter Bibi heeft genoemd. Deze poster kwam ik tegen op de site 'De kater komt later'.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41626148
Zelfs in de TV uitzending doen ze geen moeite haar te sparen... die voice-over met "geen centje pijn meer" was echt treffend!
  vrijdag 8 september 2006 @ 20:35:10 #146
6941 APK
Factual, I think.
pi_41627945
KLAASVAAK en FLUPPIE zijn -aan het taalgebruik te zien- net zulke paupers als Hilde.
pi_41627987
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 01:18 schreef APK het volgende:
LekkerSimpel is goed bezig op het Talpa forum tijdens zijn ban.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2006 @ 00:37:56 #148
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41636075

Wat had die kliniek allemaal bij Hilde gedaan
OOglifting Borstreconctructie Vetafzuiging
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 september 2006 @ 00:43:57 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_41636227
Ik zou m'n geld terugvragen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zaterdag 9 september 2006 @ 00:45:20 #150
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41636274
Het is idd hele slechte reclame voor de Vanessa kliniek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')