Degene die Hilde (zegt) te kennen post regelmatig op de Talpa site zelf ( onder de nieuwsberichten kun je een reactie plaatsen)
Vanavond stonden er ook weer 2 (onder de naam Fluppie)
miss knorrr alcoholist, de hele dag ::::: auw oef oooo ik heb zon pijn oooo milica niet raken pijn ik snurk van de pijn heb zo slecht geslapen auw oei oef wat een pijn.......
ineens komt drank binnen: madam alcoholist.
jehhaaaaa drank sigaretten joepie springt zo wat een gat in de lucht en begint te rattelen te commanderen te zwaaien te dansen alles beweegt ineens en weg pijn.,................
de wonderen zijn de wereld nog niet uit.........
bb drank en een peuk vergeet hilde haar pijn............
medicijntip::: hildesoort reuma is recept drank en sigaret...
wereld en BB wanneeer worden jullie wakker hide knor neemt de wereld in de zeikkkkkkkk en haar uitkering....wordt wakker nederland BB geef haar op als fraudeur dit is klaar duidelijk wat madam mankeert NOPPES NIKSSSSSSS ze wil alleen maar zuipen en paffen en op de luie gat zitten die nog vetter wordt.BB straks gaat jullie stoel nog stuk door haar dikke vette gat.
FLUPPIE321 7 SEPTEMBER 2006 23:26
nou mensen ken hilde al te goed en dit is ze echt..... ken haar al bijna 20 jaar of zo ga niet nmeer met haar om, maar op de camping, in drunen, den bosch amsterdam iedereen kent haar dat ze nep reuma heeft om haar UWV uitkering en ze kan niet zonder alcohol en haar kinderen zijn haar slaven en ook al haar vrienden en vriendinnen met elk jaar heeft ze ruzie met hun en verliest weer een aantal en gaat weer op zoek naar anderen en veel lachen haar uit en zo blijven ze maar met haar vrienden om haar lekker ui te lachen, dit is ze echt,, reuam ver te zoeken bij haar....... kijk maar wel heel ****lig voor haar kinderen die schamen zich voor haar......... gedrag en drank, mannen, etc..............
FLUPPIE321 8 SEPTEMBER 2006 0:56
Tja....weet niet wat ik ervan moet geloven maar als je Hilde nu zo bezig ziet, snel opgeknapt he