abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:26:28 #176
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42679010
maar zij is tog nu niet in de omgeving van haar man dus dan is haar gedrag tog ook anders... je theorire gaat niet echt op nu
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:56:45 #177
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42679959
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:37 schreef riri het volgende:
Het gedrag als een signaal
Behalve lichamelijke signalen, kun je ook signalen opvangen door het gedrag van de vrouw. Een mishandelde vrouw gedraagt zich vaak slaafs: ze probeert te voorkomen dat ze iets fout doet. Dus ze let steeds op haar man, ze vliegt voor hem, als zijn glas leeg is
bijvoorbeeld. Als er iets mis gaat, zie je haar schrikken omdat ze bang is voor wat haar man ervan zal zeggen. Een man die zijn vrouw mishandelt, wil haar vaak controleren, uit jaloezie of uit angst dat ze anderen in vertrouwen zal nemen. Dat betekent dat hij haar bijvoorbeeld niet alleen over straat laat gaan, of alleen naar de dokter.
Daardoor komt de vrouw in een sociaal isolement: ze onderhoudt haar contacten met vroegere vriendinnen niet en ontwijkt praatjes met de buurvrouw. Dat kan je dus ook opvallen: als iemand contact afhoudt, zich niet aan afspraken houdt en daar eigenlijk
geen goede verklaring voor heeft.
Gezondheidsklachten kunnen ook een signaal zijn. Het zijn dan vaak klachten zoals hoofdpijn, onduidelijke buikpijn, menstruatieklachten, slaapstoornissen. Van die klachten waar de huisarts niet goed raad mee weet. Zulke klachten kun je als vriendin
of buurvrouw ook te horen krijgen. Natuurlijk heb je er ook geen oplossing voor. Het punt is alleen dat je het kunt combineren met andere signalen: met het blauwe oog, de herrie 's nachts, het vreemde gedrag van haar.
Die theorie gaat sowieso niet op. Huiselijk geweld is een erg veel voorkomend iets. Geweld kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn, en slachtoffers weten dat vaak maar al te goed te verbergen naar de buitenwereld. Vooral omdat het een structureel en langdurig geweld betreft. Slachtoffers zijn lang niet altijd "slaafs", dat is een vooronderstelling. Mishandelende mannen (of vrouwen) zijn niet zozeer jaloers of angstig, ze willen gewoon de absolute macht over een ander mens (je hebt botte pech als je toevallig dat ene mens blijkt te zijn, maar gelukkig word je zo ingeruild voor een ander slachtoffer als die zich aandient). Machtswellust dus.

Overigens zijn er zat lichamelijke aandoeningen die tot een zelfde gedrag of lichamelijke klachtenpatroon leiden, variërend van (manische) depressie of persoonlijkheidsstoornissen tot bijvoorbeeld tekorten in (meestal de B) vitamines of mineralen.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:35:14 #178
155982 Nowlive
Kijk live op www.nowlive.eu
pi_42682585
lol
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:26:33 #179
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_42694214
En zoals altijd gaat het hele verhaal weer nergens over en is dan ook niet waar.
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_42760021
Liefde is...

Samen tanden poetsen
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:24:15 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42819693
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:30:33 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_42819955
Grappig, ik las net dat stukje over dat Monique misschien wel geslagen wordt in haar huwelijk.
Ik heb zelf ooit eens in zo'n relatie gezeten en zodra ik Monique en Sabine zag kreeg ik het idee dat ze of vroeger thuis mishandeld zijn, of nu in een foute relatie zitten.
Het zou mij dus absoluut niet verbazen als de verhalen (ten dele) waar zijn.

En: ook ik ben zo'n type dat assertief genoemd wordt, en ook ik heb het met me laten gebeuren. Hoe je overkomt op de buitenwereld heeft heel weinig van doen met hetgeen er in een ongezonde relatie met je gebeurt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:17:15 #183
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42843461
Compilatie clip van Monique.

Klik op onderstaande link om te downloaden:

http://rapidshare.com/fil(...)ique_BB2006.avi.html

[ Bericht 97% gewijzigd door scanman01 op 21-10-2006 12:21:05 (Vorige clip is verwijderd. Deze link werkt weer.) ]
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:05:11 #184
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42844991
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig, ik las net dat stukje over dat Monique misschien wel geslagen wordt in haar huwelijk.
Ik heb zelf ooit eens in zo'n relatie gezeten en zodra ik Monique en Sabine zag kreeg ik het idee dat ze of vroeger thuis mishandeld zijn, of nu in een foute relatie zitten.
Het zou mij dus absoluut niet verbazen als de verhalen (ten dele) waar zijn.

En: ook ik ben zo'n type dat assertief genoemd wordt, en ook ik heb het met me laten gebeuren. Hoe je overkomt op de buitenwereld heeft heel weinig van doen met hetgeen er in een ongezonde relatie met je gebeurt.
Monique lijkt mij absoluut niet het type dat zich de kaas van het brood laat eten. Sabrina daarentegen wel. Die komt er ook eerlijk voor uit dat haar ex Simon losse handjes had. Zo vertelde ze ook dat ze hoogzwanger naar een hotel is gevlucht voor d'r kerel.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_42854288
Lees ik dat nou goed op de BB-blog? Is Monique Tijn zat? Monique, je bent in mijn lijstje gestegen!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 03:08:36 #186
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42856372
Monique heeft het al weer goed gemaakt.. maar ehh ze zei dat ze een keer blauwe plekken had gekregen door het snowboarden.. is dat het nieuwe ik ben van de trap gevallen smoesje?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:54:20 #187
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42860455
pi_42861081
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 03:08 schreef Suikeroom het volgende:
Monique heeft het al weer goed gemaakt.. maar ehh ze zei dat ze een keer blauwe plekken had gekregen door het snowboarden.. is dat het nieuwe ik ben van de trap gevallen smoesje?
Lekker labiel. Maar even goede vrienden, ze daalt weer even hard terug in mijn lijstje.
pi_42862547
Monique, wat een typetje!!!!!
Haar standaard stopwoorden zijn: "weet je wel" en "laat maar zeggen".
Dit getuigt van een enorme dosis BLOND.
En niet te vergeten die gooise rrrrrrrr. Wat een gaffecteerde spraak!
Absoluut geen voorbeeld!
My hobbies: talking. drinking and talking about drinking.
pi_42863617
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:33 schreef TinusVlug het volgende:
Monique, wat een typetje!!!!!
Haar standaard stopwoorden zijn: "weet je wel" en "laat maar zeggen".
Dit getuigt van een enorme dosis BLOND.
En niet te vergeten die gooise rrrrrrrr. Wat een gaffecteerde spraak!
Absoluut geen voorbeeld!
Ik háát Gooise r-en, maar ze heeft géén Gooise r. Ze praat namelijk nogal Haags, althans, uit die omgeving. Marlies heeft eerder een Gooise r dan die 2 zussen.
pi_42863971
Marlies heeft die ZEKER! Maar daarover gaat dit topic niet.
De beide zusjes mogen dan uit het Haagse komen maar dan is het een Haagse Gooise-r. Een Hagenees die netjes wil praten: baaahhhhhh!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:57:03 #192
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42864191
Toen ze boos was op E-10 hoorde je wel vet dat Haagse accent
pi_42864754
Zo zie je dat toneelspelers eens door de mand vallen.
pi_42982789
Heeft iemand eigenlijk enig idee waar Monique op dit moment woont, en waar ze met haar ouders heeft gewoond? Ik ben ze namelijk nooit tegengekomen.
Er wordt gesproken over Scheveningen, maar dat is me een beetje te breed. Ze vertelt dat ze vlak bij het strand woont, dat doe ik ook.
Weet iemand wat meer?
Als dr ouders Duindorpers zijn dan is er overigens voor bepaalde zaken wel een verklaring

vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:20:44 #195
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42984204
Ik ben er zeker van dat ze aan de jachthaven van de Dr. Lelykade woont, aan het begin in dat nieuwe mooie flatgebouw met die sportwinkel (surfplanken e.d. in de etalage) eronder. Dat is me duidelijk geworden aan de beschrijvingen die ze gaf.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:22:59 #196
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42984281
Ik denk inderdaad dat ze Duidorpers zijn. Turfboer is een locale naam daar. Ze hebben ook nog een paar jaar in Moerwijk/Laakkwartier gewoond.
Verklaar je trouwens es nader, wat is er duidelijk als ze uit duindorp komen?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:32:34 #197
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42984608
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben er zeker van dat ze aan de jachthaven van de Dr. Lelykade woont, aan het begin in dat nieuwe mooie flatgebouw met die sportwinkel (surfplanken e.d. in de etalage) eronder. Dat is me duidelijk geworden aan de beschrijvingen die ze gaf.
quote:
Op [target=http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=314306#314306]vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:43[/target] schreef Loedertje het volgende:

Sem is intens aan het vertellen over de zon die na een dagje strand nog helemaal in je zit, het voelt dan of de zon in je zit.
Rik daarentegen is van mening dat het een vies gevoel is.
Vervolgens haakt Monique in en mauwt over handdoekjes
Sabrina * En wat dachten jullie dan van mijhij?? Met Jenna, allemaal strandspulletje en dingetjes*

Er worden allemaal anekdotes over strandbezoekjes verteld.

Semih gaat altijd bij *de kwartel* naar het strand.
Monique zegt dat haar kids haar altijd opbellen dat ze naar het strand gaan en dat Mo dan nix hoeft mee te nemen
*Mike neemt dan zijn surfboard meeee en anderswat later in het seizoen z'n ***(?) board

Plots gaat het over buskaartjes en Sem heeft het vervolgens over GTA en Vice City.

Tussendoor hoor je heel even Jeroen * ja..........het strand....*

Monique * ik zit daar ook altijd als andere mensen aan het werk zijn weet je.....*

Tijn probeert even uit te vissen waar Monique dan áltijd ligt...

Monique:Als je met je gezicht naar de zee staat....dan lig ik helemaaaaal naar links..en vroeger....toen lag ik hélemáááááál naar rechts...*
Je hebt de 1e haven en de 2e haven...en dáár woon ik..

Er staat op het scherm dat de ramen en spiegels gelapt moeten worden
Rik( !!!!!) onderneemt direct actie en gaat samen met iSemih, Jeroen en later Sabrina aan de slag
Monique zevert direct daarna dat ze niet meer weet wat ze aan moet doen..
Marcia staat al een tijdje in de keuken met de afwas.

Marlies heb ik nog niet gezien..
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:33:13 #198
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42984623
P.S. Het zegt mij niets aangezien ik de situatie ter plaatste niet ken pearlbitch
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:53:03 #199
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42985256
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:33 schreef Loedertje het volgende:
P.S. Het zegt mij niets aangezien ik de situatie ter plaatste niet ken pearlbitch
Ik wel. Ik woon zelf in Scheveningen en ken het buurtje daar op mijn duimpje

Uit bovenstaande dialoog wordt nog niet exact duidelijk waar ze precies woont, maar in eerdere gesprekken vertelde ze dat ze boven een prachtige nieuwe watersportartikelenwinkel wonen en naast de restaurantjes aan de jachthaven. Dan weet ik genoeg en kan ik de plek waar ze woont exacter localiseren dan het nauwkeurigste TomTom systeem
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:55:18 #200
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42985310
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:53 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik wel. Ik woon zelf in Scheveningen en ken het buurtje daar op mijn duimpje

Uit bovenstaande dialoog wordt nog niet exact duidelijk waar ze precies woont, maar in eerdere gesprekken vertelde ze dat ze boven een prachtige nieuwe watersportartikelenwinkel wonen en naast de restaurantjes aan de jachthaven. Dan weet ik genoeg en kan ik de plek waar ze woont exacter localiseren dan het nauwkeurigste TomTom systeem
Er moeten trouwens per maand wel aardig wat eurootjes binnenkomen in dat huishouden, want het zijn bepaald geen goedkope griebusflatjes daar..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')