ja volgens mij is het begonnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:03 schreef itsme het volgende:
he het is al begonnen?
Ik zie allemaal mensen aan een tafel zitten
Ze heeft al 6x gezegd dat ze model isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:05 schreef BVO het volgende:
Die Janice is net Rob, nu al d'r levensverhaal op tafel.
aarghquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:06 schreef Nicole22 het volgende:
"Ik ben al een keer achtervollegd, ze dachten dat ik Naomi was"![]()
Ze lijkt ook echt sprekend op Naomi inderdaad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:06 schreef Nicole22 het volgende:
"Ik ben al een keer achtervollegd, ze dachten dat ik Naomi was"![]()
euh.. welk trucje?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gaan het trucje flikken uit Engeland met de koffers. Echt wel. Ze hebben dus geen koffers meegekregen en ze moesten hun tassen inleveren?
dat jij die namen al weet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
We zijn begonnen![]()
Etienne is echt een kampert
Ze gingen daar ook zonder tassen het huis in. 2 bewoners kregen de leiding over The Big Brotherhood en mochten elke dag 1 of 2 bewoners toelaten tot dat gezelschap. Alleen dan kreeg je als bewoner je spullen. Zo kregen uiteindelijk 2/3 mensen tijdens heel BB geen koffers, wel 1 of 2 kledingstukken.quote:
Ah, ze lezen meequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:09 schreef lurf_doctor het volgende:
Praat nou eens gewoon om de beurt![]()
Het is de onechte zoon van Robquote:
verdomd.. daarom moet ik hem niet dusquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:14 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh als de hotline niet wordt opgenomen worden alle bewoners genomineerd.
"Niet zoenen. Ik weet wel dat jullie me willen zoenen"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Die roodharige is ook best yummie
Ik zie dat er twee zijn... die ene met die lange haren dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Die roodharige is ook best yummie
Toffe toevoeging. Vooral s'nachtsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:14 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh als de hotline niet wordt opgenomen worden alle bewoners genomineerd.
Dat viel mij ook op. Het wachten is op 'emotionele achtbaan' en 'snelkookpan'.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
Het woord uitdaging is al 2 keer gevallen
Ohjee, dat weten ze nog niet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
Iemand begint al over waarom er geen tuin is
Zal wel een goede ventilatie zijn verwacht ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:16 schreef Nicole22 het volgende:
Er zijn aardig wat rokers in de groep, dat zal lekker blauw staan daar zonder ramen/deuren open!
Ja, zo kunnen ze gewoon je naam eraf knippen als ze je cap jatten bij de weblog.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Bah, met Floris heb je die randjes niet.
Er is ook een jongen die een schurfthekel aan roken heeft toch? Gaat leuk worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:16 schreef Nicole22 het volgende:
Er zijn aardig wat rokers in de groep, dat zal lekker blauw staan daar zonder ramen/deuren open!
Rik en Milica kennen elkaar... komen allebei uit Den Bosch net als ik... ken ze van gezicht uit mijn stamkroeg...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
Die ene is de exkapper van dat blonde meisje
en hoe was het ook al weer?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Het wachten is op 'emotionele achtbaan' en 'snelkookpan'.
ik zat ook al tequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Rik mag exit... dit ga ik geen dagen volhouden nu ik hem hoor praten
Dat is de voetballer, weet even zijn naam niet, komt nog welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er is ook een jongen die een schurfthekel aan roken heeft toch? Gaat leuk worden.![]()
Normaal gesproken zag ik hem alleen maar staan en dat was al erg... nu met geluid is hetquote:
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen wordt erg prominent in beeld gebracht.
Jeroen, prominent op stream 1quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is de voetballer, weet even zijn naam niet, komt nog wel![]()
Dat is een Molquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen wordt erg prominent in beeld gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |