Ja godverdomme. En het ergste is gewoon dat ik WEET dat het beter is dat ik thuisblijf wil ik nog functioneren dit weekendquote:
Ja maar als ik dan een rare toeval krijg door die koppijn?!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef Platinum het volgende:
Vriendin 6 is een zeekoe, maar je noemt haar wel vriendin.. ja ja...
Dan ga je toch alleen.. of verplaats je je alleen in groepen van 3 of meer?
Dat was vroeger... nu komen er alleen mensen jonger dan ik. Mijn generatie zit op de bank vastgeroest met kind en echtgenootquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef SeLLeM het volgende:
Ga alleen , heb je zo vrienden
Gezien de manier waarop je over haar praat, hoop ik van harte dat ze nee zegt tegen jequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:51 schreef Syrena het volgende:
Ben aan het nadenken over optie zeekoe. Topje is wel erg leuk![]()
Ik ben nog liefquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop je over haar praat, hoop ik van harte dat ze nee zegt tegen je.
Als er maar 1x in de drie maanden zo'n feest is niet hoor, dan krijg je allemaal van die nostalgische mensen die OOOHHH en AAAAHHH roepen en gillen en ineens het hele oeuvre van Charlie Lownoise en Mental Theo uit hun hoofd kunnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:54 schreef Djep het volgende:
Als ik hoor over de muzieksoort, dan denk ik dat het sowieso rustig wordt![]()
Oe oe oe mag ik antwoord geven !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben nog liefvergeleken met de rest.
Ik bespaar wel weer much needed cash door thuis te blijven natuurlijk. Baal
Waarom heb ik geen toffe ex-en die gaan. Waarom alleen ouwe kerels
Hoe voelt dat nou, om (bijna) dertiger te zijn?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:51 schreef Syrena het volgende:
Mijn generatie zit op de bank vastgeroest met kind en echtgenoot![]()
Doe maar nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:59 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Oe oe oe mag ik antwoord geven !![]()
Je geeft toch niet op hè?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Doe maar nietheb net een jaar therapie afgerond
![]()
Ik ga mijn haar uitspoelen voordat zometeen mijn haar van mijn hoofd valt.
Ik hou nog ff hoop op de vriendin die op een feest is....quote:
misschien vinden ze jou niet zo leuk en gaan zee samen. Gaan dus!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:43 schreef Syrena het volgende:
Al wekenlang aan het verheugen op een avondje disco voor oudjes (90's party). Elke keer als we gewoon gingen barhangen: Jahahahahaaa 18 augustus!! Whoohoo!![]()
![]()
Nu heb ik al een dikke week ongelofelijk koppijn waar paracetamol en sterkere pijnstillers niet bij helpen (geen idee wat het is, denk dat mijn holtes weer dichtzitten door allergie) MAAR vanavond FEEST dus tanden op mekaar! Haar in de verf, nagels gedaan etc.
Krijg ik net een sms van vriendin 1: "ga het niet redden....koppijn...". Dus ik sms terug wie er nog wel in staat is om te gaanNou, vriendin 2 is op een feest, vriendin 3 heeft morgen een date en kan dus vanaaf niet (uh, sinds wanneer is dat een reden?) vriendin 4 moet werken, vriendin 5 moet morgen werken.... en vriendin 6 is een zeekoe, daar wil ik niet eens mee gaan. Ik heb d'r nummer ook niet.
ZIT IK DUS THUIS!!!! En het zou zoooooo tof worden vanavondNou ja, vannacht.
ik wil je ex wel zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben nog liefvergeleken met de rest.
Ik bespaar wel weer much needed cash door thuis te blijven natuurlijk. Baal
Waarom heb ik geen toffe ex-en die gaan. Waarom alleen ouwe kerels
ehmmm jawel een beetje....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:59 schreef Syrena het volgende:
het hele oeuvre van Charlie Lownoise en Mental Theo uit hun hoofd kunnen![]()
Hoef ik me niet te schamen omdat ik het toen en nu nog steeds tof vind![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |