Ja godverdomme. En het ergste is gewoon dat ik WEET dat het beter is dat ik thuisblijf wil ik nog functioneren dit weekendquote:
Ja maar als ik dan een rare toeval krijg door die koppijn?!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef Platinum het volgende:
Vriendin 6 is een zeekoe, maar je noemt haar wel vriendin.. ja ja...
Dan ga je toch alleen.. of verplaats je je alleen in groepen van 3 of meer?
Dat was vroeger... nu komen er alleen mensen jonger dan ik. Mijn generatie zit op de bank vastgeroest met kind en echtgenootquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:46 schreef SeLLeM het volgende:
Ga alleen , heb je zo vrienden
Gezien de manier waarop je over haar praat, hoop ik van harte dat ze nee zegt tegen jequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:51 schreef Syrena het volgende:
Ben aan het nadenken over optie zeekoe. Topje is wel erg leuk![]()
Ik ben nog liefquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gezien de manier waarop je over haar praat, hoop ik van harte dat ze nee zegt tegen je.
Als er maar 1x in de drie maanden zo'n feest is niet hoor, dan krijg je allemaal van die nostalgische mensen die OOOHHH en AAAAHHH roepen en gillen en ineens het hele oeuvre van Charlie Lownoise en Mental Theo uit hun hoofd kunnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:54 schreef Djep het volgende:
Als ik hoor over de muzieksoort, dan denk ik dat het sowieso rustig wordt![]()
Oe oe oe mag ik antwoord geven !quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben nog liefvergeleken met de rest.
Ik bespaar wel weer much needed cash door thuis te blijven natuurlijk. Baal
Waarom heb ik geen toffe ex-en die gaan. Waarom alleen ouwe kerels
Hoe voelt dat nou, om (bijna) dertiger te zijn?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:51 schreef Syrena het volgende:
Mijn generatie zit op de bank vastgeroest met kind en echtgenoot![]()
Doe maar nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:59 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Oe oe oe mag ik antwoord geven !![]()
Je geeft toch niet op hè?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Doe maar nietheb net een jaar therapie afgerond
![]()
Ik ga mijn haar uitspoelen voordat zometeen mijn haar van mijn hoofd valt.
Ik hou nog ff hoop op de vriendin die op een feest is....quote:
misschien vinden ze jou niet zo leuk en gaan zee samen. Gaan dus!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:43 schreef Syrena het volgende:
Al wekenlang aan het verheugen op een avondje disco voor oudjes (90's party). Elke keer als we gewoon gingen barhangen: Jahahahahaaa 18 augustus!! Whoohoo!![]()
![]()
Nu heb ik al een dikke week ongelofelijk koppijn waar paracetamol en sterkere pijnstillers niet bij helpen (geen idee wat het is, denk dat mijn holtes weer dichtzitten door allergie) MAAR vanavond FEEST dus tanden op mekaar! Haar in de verf, nagels gedaan etc.
Krijg ik net een sms van vriendin 1: "ga het niet redden....koppijn...". Dus ik sms terug wie er nog wel in staat is om te gaanNou, vriendin 2 is op een feest, vriendin 3 heeft morgen een date en kan dus vanaaf niet (uh, sinds wanneer is dat een reden?) vriendin 4 moet werken, vriendin 5 moet morgen werken.... en vriendin 6 is een zeekoe, daar wil ik niet eens mee gaan. Ik heb d'r nummer ook niet.
ZIT IK DUS THUIS!!!! En het zou zoooooo tof worden vanavondNou ja, vannacht.
ik wil je ex wel zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben nog liefvergeleken met de rest.
Ik bespaar wel weer much needed cash door thuis te blijven natuurlijk. Baal
Waarom heb ik geen toffe ex-en die gaan. Waarom alleen ouwe kerels
ehmmm jawel een beetje....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:59 schreef Syrena het volgende:
het hele oeuvre van Charlie Lownoise en Mental Theo uit hun hoofd kunnen![]()
Hoef ik me niet te schamen omdat ik het toen en nu nog steeds tof vind![]()
Happy hardcore in je collectie?quote:
heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Happy hardcore in je collectie?Of van die foute Braun MTV illegale cd's van 1995-1998
![]()
Zouden de daar ook torrents van hebben? Hmmmm....
Mag je mijn topic overnemenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:18 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Overigens komt het gedeelte dat mensen afzeggen/niet komen me heel bekend voor. Vanavond is er ook een feestje hier en ik zou met een aantal personen er heen gaan, waarvan niemand nog is komen opdagen en iedereen al ruim een half uur te laat is.
Owee als niemand komt opdagen...![]()
dan hak ik een voor een hun..
dan open ik er een topic over![]()
Vriendin 6 is een zeekoequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:43 schreef Syrena het volgende:
Al wekenlang aan het verheugen op een avondje disco voor oudjes (90's party). Elke keer als we gewoon gingen barhangen: Jahahahahaaa 18 augustus!! Whoohoo!![]()
![]()
Nu heb ik al een dikke week ongelofelijk koppijn waar paracetamol en sterkere pijnstillers niet bij helpen (geen idee wat het is, denk dat mijn holtes weer dichtzitten door allergie) MAAR vanavond FEEST dus tanden op mekaar! Haar in de verf, nagels gedaan etc.
Krijg ik net een sms van vriendin 1: "ga het niet redden....koppijn...". Dus ik sms terug wie er nog wel in staat is om te gaanNou, vriendin 2 is op een feest, vriendin 3 heeft morgen een date en kan dus vanaaf niet (uh, sinds wanneer is dat een reden?) vriendin 4 moet werken, vriendin 5 moet morgen werken.... en vriendin 6 is een zeekoe, daar wil ik niet eens mee gaan. Ik heb d'r nummer ook niet.
ZIT IK DUS THUIS!!!! En het zou zoooooo tof worden vanavondNou ja, vannacht.
Ja precies, en op dit soort avonden dan kun je dat nog een beetje camoufleren omdat iedereen onder de 21 niet komt. Het is een soort pre-bejaardensoos iets. De 80's avonden zijn dan weer een volgende stap (en dus ook lang niet zo leuk).quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Bejaarde mensen die denken dat ze nog cool zijn, zijn sowieso not done.
Bejaarde mensen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Bejaarde mensen die denken dat ze nog cool zijn, zijn sowieso not done.
Ja te erg. 47 fake vrienden met tenenkrommende foto's en designs.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja te erg. 47 fake vrienden met tenenkrommende foto's en designs.
Ik denk dat ik er nog wat therapie tegenaan gooi![]()
Ja het is echt heul ergquote:
Zijn die vriendinnen van hyves allemaal danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja het is echt heul ergEr is de halve tijd ook geen touw aan vast te knopen wat je nou waar moet zien. Of doen.
Neehee, zo erg is het nog nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn die vriendinnen van hyves allemaal dan
En je kan altijd nog naar een 80ties party gaan, die hip zijn op het momentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neehee, zo erg is het nog nietIk kende ze eerst in het echt totdat eentje Hyves ontdekte en daarna maanden iedereen mails ging sturen dat we ook aan de Hyve moesten.
We wonen 200 meter van elkaar af ofzomaar goed.
JAAAAAAAAAAAA en dan de gebaartjes erbij he!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef rihago het volgende:
I found the love but it didn´t last
Wonderfull Days belong to the past
I don´t know where I stand, what I´m to do
tried to forget and to find someone new
so I praid on my knees to heaven above
send me somebody please, someone to love
to continue my story give me your hand
don´t let me down with a heart to be damned.
ik ga maar eens wat cds uit de kast trekken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:45 schreef Syrena het volgende:
Bij die ga ik altijd heel erg springen en hard meezingeninderdaad beter als ik niet ga....
Ja nou, toendertijd was ie nog niet zo vreselijk over the hill als ie nu is...quote:
In combinatie met Charlie Lownoise maakte die erg toffe muziekquote:
Hoe denk je dat dat komt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:17 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die opeens niet komen opdagen
ik haat ze de snitches
Bij mij ist nog nooit gebeurd dus, maar als je dat overkomtquote:
... and I want to stoned by mara..marihuana!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:37 schreef Syrena het volgende:
Oja, en natuurlijk.... I want to be a hippy!!
7 Days And 1 Weekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:35 schreef Syrena het volgende:
Hee mijn post is weg?! Zeker stiekem gedelete omdat ik slechte nummers noemde
Prodigy dus, en BBE en Robert Miles....
Als je bij me in de kamer zat zoende ik je platquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Future Breeze - Why Don't You Dance With Me
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:38 schreef rihago het volgende:
I found the love but it didn´t last
Wonderfull Days belong to the past
I don´t know where I stand, what I´m to do
tried to forget and to find someone new
so I praid on my knees to heaven above
send me somebody please, someone to love
to continue my story give me your hand
don´t let me down with a heart to be damned.
http://www.youtube.com/watch?v=CwAs5a7sTM8quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:
*beide heeft trouwensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:
Thuisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:02 schreef Djep het volgende:
En syrena, heb je al besloten? Thuis of uit?
Dan heb je het ondanksquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
ThuisIk was aan de MSN met mijn zus net, en toen heb ik te lang gewacht met mijn haar te fohnen. BAD HAIRDAY dus ook nog.
Ik ben nu aan het YouTUben op ouwe liedjes![]()
Ja heb al een rondje door de kamer gehopstquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:06 schreef Djep het volgende:
[..]
Dan heb je het ondanksnog wel gezellig!
Ontdek net weer Jam & Spoonquote:
Ik ben 29quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:15 schreef Djep het volgende:
Echt, al die muziek zegt me niets, waar was ik toen???En ja ik ben 28.
Zou je toch wel moeten kennen eigenlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:15 schreef Djep het volgende:
Echt, al die muziek zegt me niets, waar was ik toen???En ja ik ben 28.
alleen menthal theo en die charly, dat zegt me wel wat...
Daar zit ik ook op te hopen. Als ik morgen thuis ben zal ik s wat proberen te downloaden. Wie weet...Anders is het echt ernstig...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben 29dus ik heb geen idee
![]()
Misschien als je ze hoort dat je denkt: [b]Och jaaaaaa![]()
![]()
Hyper Hyper!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dan magScooter
ook niet ontbreken natuurlijk
Jaaaaaaahhh die ken ik idd ook!! Hard-core vibes *traalala* iets met ticket *tralala*quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:18 schreef Black-Hole het volgende:
Nog eentje dan: Dune - Hardcore Vibes
Izzeverybodyondefloor?quote:
Wat een ongelovelijk vage clip zeg, had em nog nooit gezienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=9N8WIYQl26w !!!!![]()
Die heb ik nog live gezienquote:
temple of dreams was volgens mij remix. origineel was van Messiah.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:20 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijk vage clip zeg, had em nog nooit gezien![]()
En future breeze jah, ook goeie lui; smile, temple of dreams en oceans of eternity..
Ja man, de Pep!! "Hee, ze hebben hier een zwembad!!" Beetje kletsen met een vage vriend van mijn vriend en pas als we thuis zijn wordt me verteld dat vage vriend ZWAAR onder de speed zat en ook dealde etc.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:25 schreef tweakdsl het volgende:
Peppermill, kleine zaal. 95-98!
daar was ik vroger vaste klant. Maar aardig braaf!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja man, de Pep!! "Hee, ze hebben hier een zwembad!!" Beetje kletsen met een vage vriend van mijn vriend en pas als we thuis zijn wordt me verteld dat vage vriend ZWAAR onder de speed zat en ook dealde etc.
IK WAS KEIBRAAF man! Ik vond het al raar dat ie zich helemaal ging opfokken over een verhaal van z'n opa ofzoHahaha!
Hyper hyperquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:29 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Best of scooter, sinds vandaag te koop!
Ik was echt zo onnozel toen. De zakjes werden gewoon verhandeld waar ik naast zat.quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:29 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Best of scooter, sinds vandaag te koop!
Das wel heel fout hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Whigfield - When I Think Of You![]()
![]()
Dat was vorige keer op die avond ook, ik was helemaal nostalgisch, maar mijn beste vriendin waar ik dat alles mee beleefd had was er niet bij. Echt heel erg jammer, ik kon maar de helft van mijn vreugde kwijt, zeker toen ik allemaal mensen ontdekte die toen ook al kwamen (en die we afzeken hahahaha)(quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Damn wat zijn nostalgietopics altijd gezellig![]()
![]()
Toen vond ik het erg leuk, nu heb ik zoiets van, tja het is wel eigenlijk heel erg foute muziek. Maar ja, herinneringen hequote:
Die hadden ook een vette clip!! Ff zoeken.... http://www.youtube.com/watch?v=vYT2aWavXlcquote:
T-Spoon toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:39 schreef tweakdsl het volgende:
Sex on the beach...
sorryquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:42 schreef tweakdsl het volgende:
Ja! dacht het wel,.
En its my life is van dr Alban.
Pizzaman - Sex on the Streets?quote:
Mijn vader flipte altijd op dat liedje, dat moest SNOEIHARD enzo hahahaha! En dan is mijn vader doorgaans nog dooier dan een kamerplant. Nou ja, tenzij de Stones op staan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef tweakdsl het volgende:
Where did you come from where did you go,
where did you come from cotton eyed you!
Ha ja die was het!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:45 schreef tweakdsl het volgende:
[..]
Sin with sebastian,
come on and sleep with mee?
Alstu: http://www.youtube.com/watch?v=6nP2nxa3QX8quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:44 schreef tweakdsl het volgende:
Where did you come from where did you go,
where did you come from cotton eyed joe!
Tering, dat ken ik wel...Dat was toen fout en nu ook nogquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Alstu: http://www.youtube.com/watch?v=6nP2nxa3QX8
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |