Je mag ze hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:52 schreef tonks het volgende:
WIlde ze met mij ook al ja, dus ik weet hoe je je voelt.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zet haar neer achter het Centraal Station, dan levert het tenminste nog wat op
Dus dat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb je net aan je pik lopen trekken wordt je opgebeld.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Jij hebt wellicht zo'n kleine pik dat ze na een fatsoenlijke neukbeurt in de 3 dagen nog niet genoeg heeft.
ja maar dan kan je toch niet verdrer slapen hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:54 schreef remlof het volgende:
Dan laat je haar er toch opklimmen...
Passief zijn als je moe bent is ok
Beetje dure oplossing ...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:56 schreef brood_korst het volgende:
1 Tip wie altijd werkt als je geen zin in seks hebt,
Steek het huis in de brand dan denkt je vriendin niet meer aan seksen![]()
dan slaap je nog veel beter daarnaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ja maar dan kan je toch niet verdrer slapen he![]()
Hmz ja maar van uitstel komt ....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
dan slaap je nog veel beter daarna
Tsja je doet het jezelf aan hoor!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hmz ja maar van uitstel komt ....
Hij klaag tdat z'n gf een geile slet is, snap je dat niet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:05 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik snap niet waar je over klaagt ? Of je wou gewoon effe een kijk-mijn-vriendin-eens-geil-zijn topic openen ?
Hij wil even mededelen dat zijn vriendin een hoerige nymfomane is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:05 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik snap niet waar je over klaagt ? Of je wou gewoon effe een kijk-mijn-vriendin-eens-geil-zijn topic openen ?
Goeie avatar trouwens!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:11 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hij wil even mededelen dat zijn vriendin een hoerige nymfomane is.
ps: post is een foto, wellicht kan ik haar van dienst zijn.
Jennifuuur wil nooit neuken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
Stoer doen dat je vriendin wilt neukentotally n00b
Hmm...t zijn anders niet alleen wijven...kerels doen het ook wel eensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:51 schreef allsystemshalt het volgende:
Ja GVD als ik moe ben midden in de nacht![]()
Vraag het eenschg als ik fit ben of zo![]()
Wijven![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel maar ik doe er niet stoer over op een forum ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jennifuuur wil nooit neuken?
min wief heet ook jennifer/quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jawel maar ik doe er niet stoer over op een forum ?
quote:
Zeg dat nou niet godverdommequote:
tis goftedomme, jong vuilakquote:
Zonder die schande zou jij er niet zijn geweestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef anisubs het volgende:
Tjonge, jonge. Al dat geseks van tegenwoordig!
Schande zeg!
Nympho's zijn vaak wel relaxt iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:10 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb ook een nympho, opzich best relaxt als ze altijd sex wilt, weigeren kan altijd nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |