Dat verklaart meteen waarom jij naar DGK kijktquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:46 schreef tong80 het volgende:
Alles wat jij negatief ziet zie ik positief.
Jij identificeert je met Bonnie hè ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Echt een saai programmaAls bezopen wijven BAH
Zeker Viola.
Dat word écht niks![]()
![]()
Jij met allebeiquote:Op donderdag 4 januari 2007 04:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij identificeert je met Bonnie hè ?
Sun, hier kan ik me wel in vinden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 07:50 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ik ben liever een Bonnie, iemand met een glansrijke carriere achter zich en een drankprobleem, dan zo'n smerig achterbaks wijf als Viola die denkt dat heel wat is met haar Highculturegelul over de rug van SintClaire heen. Oke. Holt heeft de bestverkopende Playboy op haar naam staan en een goedbekeken middagprogramma, maar heeft t karakter van een rotte vis. Bij Bonnie schuilt er weinig kwaad achter.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
Ik herinner me nog goed een John de Mol te gast bij Barend en Van Dorp en hoe hij uit de doeken deed wat voor televisie hij zou gaan maken. Dat was vernieuwende en kwalitatieve televisie.
Jij ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar jij nog trouwens!
Vernieuwend is het zekerquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
Ik herinner me nog goed een John de Mol te gast bij Barend en Van Dorp en hoe hij uit de doeken deed wat voor televisie hij zou gaan maken. Dat was vernieuwende en kwalitatieve televisie.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
artiestennaamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef lady-wrb het volgende:
maar wat ik me nou afvraag: is bonnie st.claire nou haar echte naam? of is het een artiestennaam?
Bonnie st Claire.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:35 schreef Ole het volgende:
[..]
artiestennaam
echte naam is Bonje Cornelia Swart
No shit Sherlock.quote:
Dat is haar artiestennaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |