Dat flatje van Bonnie met haar Franse balkon steekt er zo schril bij af.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je hoorde dat Jan en Zwaan per optreden van een half uur 1000 euro verdienden. Terwijl ze alleen nog in bejaatdenhuizen spelen.Arie Ribbens 9 optredens per weekend heeft. Verbaast me dat niet.
Ja was triets om te zien.Maar ik heb het geldbedrag uit het programma dat erna kwam.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat flatje van Bonnie met haar Franse balkon steekt er zo schril bij af.![]()
Het laatste advies dat Andr;e Hazes aan z'n zoontje gaf was volgens het zoontje dat ie zanger moest worden om rijk te woren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:34 schreef Cynix ® het volgende:
Jacques Herb heeft 34 jaar geleden één hitje gehad en die woont me toch een pariy luxe. Het kán dus wel en dat moet hoop geven voor ons allen: niets kunnen en tóch binnenlopen.
Arie Ribbens. Vorige week waren ze bij de villa met zwembad van Herb.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:40 schreef Peter6000 het volgende:
Was dat huis nu van Jacques Herb of Arie Ribbens.![]()
Ik vorige week tien minuten, vond er niks aan..Met Jacq Herbquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:41 schreef arneaux het volgende:
Het was echt werkelijk waar tenenkrommend. En ik heb alleen maar de laatste 10 minuten gezien.
En vond je er nog iets niet van ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb Bonnie en Viool niet gekeken en dat andere programma ook niet![]()
Nou inderdaad, ik vond het ook redelijk genant. Viola die alleen maar aan het poseren is met haar glas en sigaret, hah hah kijk ons eens lekker alcoholisten zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:41 schreef arneaux het volgende:
Het was echt werkelijk waar tenenkrommend. En ik heb alleen maar de laatste 10 minuten gezien.
Ja maar dan kun je er nog wel geen mening over hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb het toch niets van gezien![]()
Gelijk heb je, je hebt echt niks gemist.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef Duderinnetje het volgende:
God ik heb het al weer gemist en alweer niks gemist geloof ik
Ik geef het op.
Klopt, en dat op een tijdstip met zware concurrentie (Acht uur journaal en GTST)quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:15 schreef arneaux het volgende:
Dat Deal Or No Deal wordt nog best redelijk bekeken.
Het zit zelfs vaak 500.000+ en een enkele keer 600.000+.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:15 schreef arneaux het volgende:
Dat Deal Or No Deal wordt nog best redelijk bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |