hij heeft cmt op zijn msn. Volgens mij zit hij regelmatig in peru aangezien hij daar een vriendin heeft.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vraag eens aan Barry waar CMT is?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Huh?
yes, the one and only.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:09 schreef ixio het volgende:
Dit klinkt als dé Barry?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:11 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
yes, the one and only.
Ik zit nu in Bulgarije met de vrienden van Barry en hijzelf natuurlijk. Als ik alle verhalen en gekkigheid moet opschrijven dan liggen jullie nog meer in een deuk. Maar dat is te veel om op te noemen.
Barry van Dam natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wie is Barry.
Dat moet veel eerder kunnen. Jullie kunnen wel als een stelletje sexslaven, verkocht worden en dan heeft niemand meer iets aan die beelden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:11 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
yes, the one and only.
Ik zit nu in Bulgarije met de vrienden van Barry en hijzelf natuurlijk. Als ik alle verhalen en gekkigheid moet opschrijven dan liggen jullie nog meer in een deuk. Maar dat is te veel om op te noemen.
kun je me niet aan doen, ik lig nu al in een deukquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:11 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
yes, the one and only.
heeeyyyy Skv, hoer is het?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:48 schreef Skv het volgende:
Wat de hoer is hier nou aan de hand :}
of 1 van de weet ik veel hoeveel klonenquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:17 schreef Prego het volgende:
vandaar dat barry vrijgezel is
de meesten die daar zitten zijn wat beschonken. Ook namen we steeds duikboten, dus een klein glas met vodka in een grote pul bier. Dus daardoor wisten ze al dat het geen normaal bier zou zijn. Ook deden we het de laatste keren heel slim. Zo deden we heel enthousiast tegen iemand, gaven we hem dat pis en hebben we geproost, uiteraard wij met ons echte bier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Met dat bier, merk je ook niet dat het kei lauw / warm is ofzo.
Yeah right.
Ik niet alleen in dit topic.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik voel me echt een 138k newbie in dit topic.![]()
de film is er nog niet. We zijn pas vannacht geland, dus het duurt nog een paar weekjes voor we dat kunnen posten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef ikJur het volgende:
Kan iemand ff dat filmpje posten en uitleggen wie die gozer is?
paar weekjes??? hoelang doe je erover een film te uploaden???quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:24 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
de film is er nog niet. We zijn pas vannacht geland, dus het duurt nog een paar weekjes voor we dat kunnen posten.
Iemand anders gaat dat voor ons doen. Die maakt daar ook een dvd van die eind van het jaar uitkomt. Daar staat een hele hoop gekkigheid op van het jaar 2006.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:38 schreef gateway het volgende:
[..]
paar weekjes??? hoelang doe je erover een film te uploaden???
http://wiki.fok.nl/index.php/Barry_van_Damquote:Op maandag 4 september 2006 23:45 schreef lesley het volgende:
wie is die barry nou? iemand een linkje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |