Ja, en het feit dat 'ie met Martin Luther King optrok is van nul en generlei waarde, natuurlijk.quote:Op maandag 4 september 2006 17:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het feit dat Heston een honorary life member of the NRA is zegt me genoeg met deze combinatie. Zoek zelf maar op wat de NRA is
bijna 3 maanden later. huur hem of koop hem, desnoods download hem, maar dat laatste heb je niet van mij....quote:Op zondag 10 juni 2007 17:50 schreef DeSiever het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar deze docu.
Hij is er dus al wel?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bijna 3 maanden later. huur hem of koop hem, desnoods download hem, maar dat laatste heb je niet van mij....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee. ik kijk geen nigger-knows-best-movies.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Hij is er dus al wel?
Heeft u hem gezien?
zeiksnol. zit niet zo te vissen. ga die film zoeken etterbak.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:04 schreef DeSiever het volgende:
Jeetje.
''En Mozes zeyde tot de kwade federale overheyd: Vele plagen zullen u ten deel vallen, wanneer u een burger het recht ontneemt een vuurwapen te bezitten en het aantewenden tegen een iegelyk, die hem te na komt''.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef DeSiever het volgende:
NRA baseert haar gedachtengoed ook op de Bijbel toch?
Komt ook voort uit de KKK.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
''En Mozes zeyde tot de kwade federale overheyd: Vele plagen zullen u ten deel vallen, wanneer u een burger het recht ontneemt een vuurwapen te bezitten en het aantewenden tegen een iegelyk, die hem te na komt''.
Applaus.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeiksnol. zit niet zo te vissen. ga die film zoeken etterbak.
speciaal voor jou komt spike lee helemaal naar nederlandquote:Op zondag 10 juni 2007 17:50 schreef DeSiever het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar deze docu.
Laat ik nou op NSJ zijn!quote:Spike Lee op North Sea Jazz Festival
Uitgegeven: 18 juni 2007 16:44
AMSTERDAM - Spike Lee doet dit jaar als speciale gast het North Sea Jazz Festival aan. De regisseur is op 12 juli in het filmtheater Lantaren/Venster in Rotterdam, waar zijn jarenlange samenwerking met trompettist Terence Blanchard wordt gevierd. Dat laat de organisatie van het jaarlijkse evenement maandag weten.
Naast een vraaggesprek met de filmmaker en de componist, die voor veel producties van Lee de muziek verzorgde, wordt een aantal speelfilms vertoond tijdens het speciale programma. 'Inside man' en 'Do the right thing' worden aangevuld door de nieuwste film van Lee, 'When the levees broke', over de orkaan Katrina. Als sluitstuk geeft de Terence Blanchard Band een optreden.
De 32e editie van het North Sea Jazz Festival vindt plaats op 13, 14 en 15 juli. Artiesten als Amy Winehouse, Snoop Dogg, Al Green en Katie Melua treden op.
(c) Novum
Hoe hebben de have-nots dit probleem afgeschoven ?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
Het hebben van haves en have-nots is opzich niet zo merkwaardig. Dat heb je overal. Het probleem is dat de have-nots alle verantwoordelijkheid altijd afschuiven en op deze manier altijd de have-nots blijven.
Z'n zoon was boos op hem, omdat hij te weinig thuis was. Goedmakertje.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:01 schreef dvdfreak het volgende:
morgen deel 2 maar wat moet een politieman met een stapel dvds?
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
Het hebben van haves en have-nots is opzich niet zo merkwaardig. Dat heb je overal. Het probleem is dat de have-nots alle verantwoordelijkheid altijd afschuiven en op deze manier altijd de have-nots blijven.
Door zelf niet adequaat te reageren. Hoe kan het dat massa's mensen wel gewoon op tijd zijn vertrokken maar de have-nots wachten, wachten en wachten en nu klagen en natuurlijk komen met het bekende calimero gezeikquote:Op zondag 8 juli 2007 00:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoe hebben de have-nots dit probleem afgeschoven ?
de have nots hebben geen geld om weg te gaanquote:Op zondag 8 juli 2007 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Door zelf niet adequaat te reageren. Hoe kan het dat massa's mensen wel gewoon op tijd zijn vertrokken maar de have-nots wachten, wachten en wachten en nu klagen en natuurlijk komen met het bekende calimero gezeik.
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Door zelf niet adequaat te reageren. Hoe kan het dat massa's mensen wel gewoon op tijd zijn vertrokken maar de have-nots wachten, wachten en wachten en nu klagen en natuurlijk komen met het bekende calimero gezeik.
Ik wist dat ik niet op fok op een topic over deze film kon klikken zonder achterlijke reacties te zien, rest van dit topic ga ik maar niet eens lezen.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig een verlichte ziel. Schrijf het stuk of schrijf het stuk niet, maar overdrijf alsjeblieft niet zo verschrikkelijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:13 schreef Posdnous het volgende:
Ik zou best een stuk over deze geweldige documentaire willen schrijven, ware het niet dat dit topic over allerlei andere dingen gaat, barst van de racistische en ignorant posters en postings en het een veel beter topic verdient dat verschoond is van dit soort idioten die de docu zeer waarschijnlijk niet eens gezien hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |